Stoppen met roken club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama van Sepp, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik ben sinds vandaag weer gestopt met roken en ik denk dat ik wel wat steun kan gebruiken! Dus wie heeft er zin om mee te schrijven, lief en leed te delen en elkaar te steunen door dik en dun hier!
     
  2. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik klets mee! Nu precies 1 maand gestopt en ik totaal 23 jaar gerookt! Moet zeggen dat ik het niet verschrikkelijk moeilijk heb maar makkelijk is ook weer een groot woord:p
     
  3. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Fijn dat je er bent!!

    hier 20 jaar gerookt :$ :)
    Al een keer eerder 3 maanden gestopt geweest maar toch weer begonnen :) echt heel slap van mezelf!

    Gelukkig is dit keer mijn partner ook gestopt dus ik hoop dat DAT het verschil gaat maken voor mij om ook echt gestopt te blijven :)
     
  4. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Mijn vriend heeft nooit gerookt dus dat scheelt maar maakt het niet minder moeilijk!
     
  5. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nee het maakt het zeker niet minder moeilijk! Gebruik je verder iets van nicotine vervangers? Of echt helemaal cold turkey?
     
  6. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    De vorige keer ben ik bestopt met champix, echt troep dat spul en werd er kotsmisselijk van dus dat nooit meer. Had nu voor de grap een goedkope elektrische sigaret besteld zonder nicitine en daar zit ik af en toe aan te lurken hahaha en moet zeggen dat ik het een stuk minder moeilijk heb dan de vorige keer;) en hoe gaat het jou tot nu toe af, heb je al moeilijke momenten?
     
  7. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hihi ik zie het al voor me :D wat het hoofd al niet kan doen hè met het idee dat je "iets" hebt.
    Tja het gaat opzich wel beter dan verwacht.... Heb 1 zuigtabletje genomen vandaag maar meer omdat ik zo licht in mijn hoofd ben door de ontwenningsverschijnselen.

    Ik hoop echt zo dat ik er nu voorgoed af kom!

    Hoe lang ben je nu ex roker ;):D
     
  8. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nu precies 1 maand, 1 september gestopt:D Roken is echt iets stoms en ozo verslavend, niet normaal pffff maar ik houd me voor dat ik het kan en die stomme stinkstok niet nodig heb, we kunnen het, toch???? Helpen die zuigtabletjes goed?
     
  9. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0

    Wauw gefeliciteerd!!!! Super knap!
    We kunnen het zeker! Het zal toch niet dat we zwakker zijn dan zijn stinkstok?!! Die zuigtabletjes helpen gewoon om de ergste drang weg te nemen :)
     
  10. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    We gaan het doen he en desnoods met ons 2 tjes als er verder niemand bij komt! Joehoe meiden waar blijven jullie, kom op uit die peuk en weggooien de rest:D
     
  11. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Zeker :D we stand strong!!
    Hier weer bijna een dag erop zitten joehoe !!!!
     
  12. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Weet je alleen al het stoppen met roken op zich vind ik al heel knap van ons! Is je man ook nog steeds gestopt en hoe gaat het hem af?
     
  13. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Dat zei ik gisteren toevallig nog tegen een collega. De stap om te stoppen en het ook daadwerkelijk te doen dus echt 's morgens de sigaret niet opsteken vond ik echt veeeeeeeeel moeilijker dan nu het niet meer doen. Die eerste stap leek wel de Himalaya haha
    Man hier ook nog steeds gestopt. Het gaat op zich goed. Hij is eigenlijk nog nooit eerder gestopt dus voor was de stap nog groter. Maar ik zie zijn eigenwaarde nu groeien met de dag :) wat is dat toch een trots gevoel hè :)

    Hoe is het bij jou? Denk je er nog veel aan overdag?
     
  14. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Het gaat hier wel aardig moet ik zeggen met mijn nepsigaret hahaha Heb jij alleen de zuigtabletjes voor de moeilijke momenten?
     
  15. limbootje26

    limbootje26 Actief lid

    3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ik moet ook echt nodig stoppen met roken.... i ben wel flink geminderd sinds ik gestopt ben met de pil maar het echte stoppen wil nog niet helemaal lukken helaas :(
     
  16. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Kan maar 1 tip geven, gewoon doen anders werkt het niet, ik heb de helft van mijn pakje wat ik nog had onder de kraan gedaan en weg ermee;):D
     
  17. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Dames,
    Hier ben ik weer. Gisterenavond een treurig moment :( ik was uiteten met mijn werk en was mijn zuigtabletten vergeten. Op zich niks aan de hand we waren met allemaal niet rokers maar toen heb ik gewoon op de terugweg een sigaret gebietst van een voorbijganger :( half opgerookt en toen weggegooid.... Echt zo een spijt van! Heb echt het gevoel dat ik nu al mijn Stopdagen heb weggegooid..... Ik doe het niet meer maar wat een klote gevoel! Ik was zo trots op mezelf :(
     
  18. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Oh wat zonde zeg! Maar heb je hewoon van een onbekende gebietst? En nu, ga je gewoon weer stoppen, dan is er niks aan de hand toch?
     
  19. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ja gewoon van een voorbijganger gebietst! Moet je voorstellen een blonde vrouw in de dertig op naaldhakken en mantel loopt op een stel dames af om een peuk te bietsen :);) maar goed ik zie het als een kleine tegenslag en ga verder of het niet gebeurd is maar ik voel me echt een loser :(
     
  20. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Haha moet er wel om lachen maar kom op meid je kan het, opnieuw beginnen en zet hem op!
     

Deel Deze Pagina