De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

    Humava Niet meer actief

    *breekt even in* gefeliciteerd @Jane1981 fijn dat alles goed gaat!
     
    Oceanna en XmoonlightX vinden dit leuk.
  2. cbss

    cbss Actief lid

    9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jane1981 wauw, wat fijn dat ze er zijn. Gefeliciteerd. Heel veel geluk gewenst.

    @MandyJ heel veel succes. Je kan het. Wel super spannend, maar als het allemaal vlot verloopt heb je vandaag je kindje in je armen.

    Op zich lekker geslapen vannacht. Werd alleen om 4 uur wakker met buikkramp. Ik dacht ; zal toch niet. Maar voelde eigenlijk al een beetje anders. Even naar het toilet geweest en dus mega last van m'n darmen. Later wel weer in slaap gevallen en nu zijn m'n darmen nog steeds niet helemaal rustig en heb ik lage rugpijn. Zal wel iets verkeerds gegeten hebben ofzo ...
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  3. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    @Jane1981 gefeliciteerd!!!

    @MandyJ de ballon is er nog niet uitgevallen? Dacht dat hij eruit viel als er ontsluitining is

    @cbss mogelijk dat je darmen zich eerst ff ledigen hoor, voordat de weeen beginnen :D
    Hoop het voor je
     
    MandyJ en cbss vinden dit leuk.
  4. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    @Jane1981 gefeliciteerd met je twee kindjes!

    @MandyJ vreselijk he die bedden! Als mijn zoon in het ziekenhuis ligt slaap ik er ook altijd. Wat een ramp! Hopelijk kunnen ze vandaag beginnen en heb je snel je kindje in je armen!

    @cbss wat xmoonlightx ook zegt kunnen best je darmen zijn die zich legen.
    Hopelijk zet het snel door voor je
     
    MandyJ en cbss vinden dit leuk.
  5. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    MandyJ vindt dit leuk.
  6. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Dat ballon heeft niks gedaan vannacht Dus opnieuw een ballon in gekregen en moet wachten tot hij zelf uit valt.

    Denk dat het pas morgen ochtend de vliezen breken gaat worden.
     
  7. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Oh wat jammer @MandyJ nog even langer wachten....zet hem op. Zie net in je onderschrift dat je een Düsseldorf beebje krijgt. Wat fijn voor jullie! Hier ook een DD beebje op komst. Spannend weer hoor. Nog even en je hebt je meisje in de armen en kun je genieten.

    Even ego:
    Dacht werkelijk waar dat mijn weeën waren begonnen vannacht tegen half 12. Fikse golven die steeds wat heftiger werden. Na een uur gaan timen zat er steeds 10 min tussen. Daarna 8 min. Nog een keer 5 en toen zakte het tegen kwart over 2 af.........aaaargh ik was er klaar voor. Bah bah bah. Hoop dat dit een teken is dat het snel doorzet en dat ik niet iedere nacht hier mee zit. Ik ken het niet van de bevalling van mijn dochter. Dat was slijmprop verliezen en de weeën kwamen langzaam op gang en zette door.
     
    MandyJ en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ja toch he
    Nou hopelijk snel effect
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ahhhhh meid ik hoop het zo voor je!
    Hier ook een baalmomentje. Het klussen schiet vandaag niet zo op. We zijn beiden bekaf!
    Wel is alle kleding uitgepakt en alles in de keuken staat in kastjes. Ook hangt er wat voor het badkamerraam. De slaapkamer van ons is het belangrijkste want dan kunnen we lekker slapen. Gisteren toch nog een nachtje bij schoonouders want het liep wat anders.

    Verder hebben we sinds vanochtend tv en internet! Dus eigenlijk is het ook niet zo dat we niets zijn opgeschoten. Ik lig as we speak even op bed te relaxen nu, de maaltijdsalades staan al in de koeling en de iPad ligt in de lader voor vanavond! Na het douchen (rond 20 ofzo) doen we niets meer, gaan we netflixen in bed en morgen weer een nieuwe dag! We komen er wel!

    Hoe gaat het met jullie? Het is warm he?
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  10. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    @MandyJ wat balen dat het nog niks gedaan heeft. Hopelijk valt hij er snel uit! En kun je weer een stal verder.

    @Nina Sanders even lekker ontspannen vanavond. Ook erg prettig. Het is ook wel vreselijk warm om dingen te doen zoals verhuizen.

    Dames even een vraagje. Ik verlies sinds gister allemaal grote stukken taai slijm. Verder niet gemengt met bloed.
    Zou dit gewoon afscheiding zijn of delen van de slijmprop. Ik ken het namelijk niet. Bij mijn zoon verloor ik een prop bloed en begonnen gelijk de weeën.
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  11. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Dankjewel lieve meiden!!
    Zo balen, had hier flinke rugweeen ongeveer 2 uur lang maar het is nu helemaal weg (stiekem ook wel even lekker om op adem te komen).
    Ballon zit er nog steeds in, zo idioot haha voel dat bewegen als de kleine meid beweegt met haar hoofdje.
    Hebben net een ventilator gekregen, is goed warm hier in het ziekenhuis,bah!
    Moet tot morgenochtend wachten en dan valt hopelijk die ballon eruit anders zou ik niet weten wat ze dan gaan doen.

    @mariska165 ja hier ook een Dusseldorf baby, een donorkindje omdat mijn man onvruchtbaar is dus dit maakt het zo spannend hoe ze eruit zal zien. (Al is dat bij een kindje van jezelf natuurlijk ook spannend!)
    We kunnen niet wachten om haar te zien.
    Wat balen dat de weeën niet doorzetten, hopelijk komen ze snel terug!

    @Nina Sanders jullie pakken wel door hoor! Fijn om vanavond lekker te relaxen. Hoop dat je huisje snel op orde is zodat je echt rust kan nemen.

    @flowertje36 jaa die bedden zijn waardeloos!! Heb nu zo een bevallingsbed die is volgens mij iets zachter. En manlief moet vannacht op zo een slaapbankje. Ook niet echt ideaal maar al lang fijn dat hij kan blijven slapen!
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  12. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
  13. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dit is denk ik wel je slijmprop. Ik ben hem toen bij mijn dochter ook in delen verloren zag er hetzelfde uit zoals jij het omschrijft.

    @MandyJ balen dat het nog niet wilt opschieten succes nog meid.

    @Jane1981 gefeliciteerd meid.

    @Nina Sanders echt goed je rust nemen hoor.

    @mariska165 jeetje wat vervelend dat het allemaal weer afzwakt. Hopelijk duurt het niet lang meer voor je.

    Ego bericht,
    Vanochtend aan de ctg gelegen en korte echo gehad vanwege verminderd leven voelen. Alles was goed. Wel veel harde buiken en soms ook pijnlijk maar niet echt iets aan de hand. Heb maandag ook weer een groeiecho. Zegt de gynaecoloog die vandaag dienst heeft je buik is wel groot voor de 36 weken die je bent. Ik geef aan ja hij loopt ook ongeveer 2 weken voor op groei. Gaat zij weer beginnen over suikertest die heb ik al gedaan een ogtt en een dagcurve beide waren goed. Gaat ze voor de waardes in de computer kijken. Ja de laatste waarde was wel goed maar wat aan de hoge kant dus waarschijnlijk dat we nog maar een suikertest gaan doen als het kindje maandag nog steeds voorloopt. Vragen ze hoe mijn dochter was bij geboorte. Met 37 weken 3400gram ohw dat is best wel groot. Ze was er ook 49cm bij dus dat valt wel mee denk ik.
    Grrrr ik heb gewoon weer een groot kind accepteer dat nou gewoon denk ik dan. Steeds die suikertest. Alleen mijn kindje loopt voor ik heb geen extra dorst, geen droge mond, geen extra veel vruchtwater. Wordt zo moe van steeds dat hameren op suiker. Ja ik ben inderdaad te dik maar na 2 keer suiker controle en verder geen gekke dingen zal het dat toch ook niet zijn lijkt mij.

    Sorry hoor zat mij erg hoog.
    Einde ego bericht.
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  14. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Geen idee hoe een slijmprop er uit ziet
    Vorige keer niet echt gespot :D
    Ondanks 3 cm toen en volledige bmm verweking
     
  15. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    @MandyJ balen dat het niks heeft gedaan! Poging 2 gaat vast wel lukken, succes meid!!

    @flowertje36 klinkt wel als de slijmprop ja!

    @mariska165 balen dat het niet door heeft gezet!

    @Oceanna lijkt me vervelend dat ze daar steeds over beginnen, maar aan de andere kant is het misschien maar goed dat ze het willen controleren en er zeker van zijn want onbehandelde suikerziekte brengt risico's met zich mee voor de baby..

    Hier geen mega boeiende dag, de boodschappen gedaan en zo meteen komt er iemand onze haartjes knippen bij ons thuis. Zo handig :D
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  16. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    #3716 flowertje36, 22 jul 2017
    Laatst bewerkt: 22 jul 2017
    Jeetje wat een gehannes om die grootte. Laat dat kindje lekker groot zijn. Alles is toch getest dus hebben jullie duidelijkheid en doe het er maar mee zou ik denken.
    Bij mijn zoon op de dag van de bevalling ook weer op suiker moeten testen en ook toen helenaal niks.
    Kindje wel inmiddels weer gevoeld??
     
  17. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    #3717 flowertje36, 22 jul 2017
    Laatst bewerkt: 22 jul 2017
    Mag ik misschien vragen welke spenen jullie in huis hebben voor de baby's?
    Mijn zoon heeft zn duim dus heb echt geen verstand ervan.
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Oceanna wat een gehannes zeg. Who cares, je loopt wat voor op groei. Bij ons loopt ie ook wat voor qua groei en de beentjes lopen juist tegen de ondergrens van het gemiddelde. Wij hebben zelf ook korte benen (ik draag gewoon een vreetzakje met korte beentjes en een dik buukske) :roflmao:
    moet je nu dan weer opnieuw de suikertest doen? Ik moest enkel een dagcurve doen (8u en 10u prikken). Nuchter waren mijn waardes hoger dan niet nuchter.

    Komende maandag heb ik trouwens een afspraak voor het eerst bij de nieuwe praktijk hier. Ben benieuwd
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @flowertje36 qua spenen ehhhhh geen idee eigenlijk. Het zit nog ingepakt. :roflmao:
     
  20. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Hier speentje van havea, zo een natuurrubber speentje.
     

Deel Deze Pagina