Difrax spenen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Hanne2017, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanne2017

    Hanne2017 Nieuw lid

    11 jul 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dag allemaal. Ik heb een dochtertje van 10w. Na de borstvoeding was het een hele zoektocht naar de fles die ze wou aanvaarden. Bij nimmer 5, difrax, hadden we de juiste fles gevonden die ze wou accepteren. We geven nan evolia met een klein schepje nutriton. Het vervelende nu is dat de spenen van difrax niet goed willen werken en zij zich echt te pletter zuigt. We hebben de small speen omdat we er hier 2 van hadden die wel goed gaan maar al de andere speentjes van de nieuwe flessen willen niet werken. Dan hebben we eens de medium geprobeerd en de 123 maar ook bij deze krijgt ze er amper tot niks uit. Het ventiel vanonder is geopend en ik draai de dop ook niet te vast. Herkent iemand Dit ? Jammer genoeg wil ze geen andere fles nemen :(. Heel vervelend is dit want soms heeft ze zo moeten zuigen dat ze in de helft van de fles gewoon stopt en dus niet voldoende drinkt.
    Groetjes
     
  2. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Ik weet dat je de dr broen spenen ook in de difrax kan doen. Misschien helpt dat?

    Edit;
    Dr brown dus, maar bewerken gaat niet vanwege de balk :rolleyes:
     
  3. Hanne2017

    Hanne2017 Nieuw lid

    11 jul 2017
    2
    0
    1
    Vrouw

    Hey , Dit hebben we geprobeerd maar deze spenen wil ze niet..
     
  4. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Ik heb erg veel gedoe gehad met die flessen. Heb difrax gemaild en prenatal gaf ook aan dat ze veel klachten hebben gehad. Als je ze mailt kunnen ze vast wel een oplossing bedenken en misschien een nieuw onderdeel opsturen.
     
  5. Averlhach

    Averlhach VIP lid

    26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Heb je de difrax speen al eens op de dr browns fles gedaan?
     
  6. Daisy120

    Daisy120 Bekend lid

    2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ligt het niet aan de nutriton?
     
  7. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    idd het kan aan de nutriton liggen. nutriton maakt de voeding dikker en daardoor komt er niets uit?.
     
  8. T86

    T86 Actief lid

    4 mei 2014
    157
    20
    18
    Ik geeft Hero comfort met extr jbml. Ik gebruik altijd de standen speen van difrax. Heb er nog nooit problemen mee gehad.
     
  9. Moeder-Duke

    31 mei 2017
    29
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb de S-fles van difrax en nooit problemen mee gehad. Vanwege het vele spugen hebben we nu dikkere voeding en moesten we overstappen naar de drie standen speen van difrax.
    Misschien dat de voeding inderdaad te dik is?
    Bij stand 3 van de speen is er een aardig gat, dus je zou denken dat het zo moet lukken. Als ik hem op stand 3 zet dan drinkt de kleine (13 weken) hem binnen 5 minuten leeg.
     
  10. Averlhach

    Averlhach VIP lid

    26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    5 minuten drinken is slecht..... :confused:
     
  11. Moeder-Duke

    31 mei 2017
    29
    0
    1
    Vrouw
    Daarom hebben we hem nu op stand 1 staan dan doet hij er langer over;), eerste keer hadden we daar niet goed opgelet. Maar wou eigenlijk ermee duidelijk maken dat er dan dus zo groot gat is dat het eten er dan wel doorheen moet gaan.
     

Deel Deze Pagina