hebben jullie ovulatiepijn? samen verzameling weetjes maken hierover?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door helena115, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

    helena115 Bekend lid

    28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoihoi,

    Wie wil er info over ovulatiepijn delen?

    Was nieuwschierig he lang dit bij iedereen aanhoudt, 1 steek, pijntjes van een paar dagen?

    Heb soms paar dagen zeurderig gevoel meestal altijd rechts, steekjes pijntjes, net of er iets in de knoop ligt (beetje rare omschrijving misschien:)
    Meestal duurt het een dag of 3 bij mij, afgelopen ronde niets gevoeld, nu gister alleen pijntjes en nu heel klein steekje nog af en toe.

    Hoe zit het bij jullie?


    xxx
     
  2. helena115

    helena115 Bekend lid

    28 jun 2009
    803
    0
    0
    O ja, en wie heeft er wel eens bloedverlies rond zijn ei?
    Ik soms. HEbben jullie het voor of na je ei?
     
  3. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik voel meestal ook een paar dagen zeurend/steekjes gevoel in me onderbuik! Soms verlies ik vruchtbaar slijm. Maar ik herken het meest dat ik me eisprong heb gehad, doordat ik daarna een paar dagen gevoelige tepels heb.

    Maar.........elke maand is het anders bij mij dus kan er geen touw aan vast knopen. Ben nu 1 jaar van de pil af. Ga de volgende cyclus (als het niet raak is) temperaturen!
     
  4. muisje14

    muisje14 Niet meer actief

    #5 muisje14, 16 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2009
    Ik ben op 18 aug gestopt met de pil. 3 september heb ik voor het eerst in mijn leven een eisprong gevoeld. Steekjes in mijn zij. Steeds een paar steekjes en dan weer weg waarna het weer begon. Dat heeft een paar uur geduurd.
    Vorige maand is mijn ei wel gesprongen maar niks gevoeld.

    Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt. Volgens mijn vorige cyclus zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Nou ik voel nog niks. Heb gisteren wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik gehad. Echt een soort van menstruatiepijn. Misschien was dat mijn eisprong wel. Heb net weer een ovulatietest gedaan. Deze was minder zichtbaar dan die van gisteren. Echt een flinke piek heb ik niet gezien, maar misschien heb ik die wel gemist.
    Ik heb afgelopen dagen wel vruchtbaar slijm gehad.

    Leuk topic hoor!
     
  5. jessie84

    jessie84 Bekend lid

    22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik heb ook altijd een dag steekjes in mijn onderbuik. En natuurlijk erg veel vruchtbaar slijm. Op de ovulatiedag krijg ik altijd last van mijn borsten en dat houdt aan tot aan mijn ongi....
     
  6. SuLa

    SuLa Fanatiek lid

    14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik heb mijn eisprong altijd gevoeld. Het begint bij mij meestal in de middag met een zeurende pijn aan één kant van mijn buik, wordt in de uren daarna wat erger. Meestal houdt het bij mij zo'n 6 uur aan, soms dusdanig dat ik er een paracetamol voor neem.
    Uiteindelijk bleek het heel gemakkelijk ;)
     
  7. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo ja zeker

    en ik voel het vrij goed

    - steken aan een van de zijkanten buik
    - krampen in de baarmoeder net of ik ongi wordt
    - pijn aan de borsten
    - soms misselijk van te voren

    je kan er heel veel pijn aan hebben of juist weer niet dit kan per maand en per vrouw verschillen
     
  8. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ik voel hem altijd een paar dagen van te voren aankomen, een zeurige pijn linker eierstok en veel vruchtbaar slijm, ook ben meestal de dag van de sprong wat misselijk en aan de diaree.
     
  9. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik voel tot nu toe nog niks en men eisprong is vandaag normaal, zal er speciaal eens op letten en het jullie laten weten !
     
  10. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik heb volgens mij mijn ei nog altijd niet gehad... pffff ik snap er weer niets van, ik ben nog nooit overde 30 dagen geweest en nu blijkt da wel te gaan zijn...

    ik temp dus daarom ben ik zeker van mijn ei....

    ben er wat zenuwachtig door....
     
  11. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    op 24 oktober gestopt met de pil
    29e ongi en 12 nov buikpijn! zo uit het niets,zakte savonds wat af. opgezette buik. volgende dag alles weer normaal (eisprong dacht ik misschien)
    gister steken onderin de buik, en nu nog steeds. vanmorgen veel slijm (sorry)
    heb ik dan de eisprong gevoeld? wat gebeurd er toch allemaal, kon ik het maar even van binnen bekijken :)
     
  12. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    meiden,heb volgens mijn temp kaartje overduidelijk mijn ei gehad gisteren of eergisteren... wat denken jullie ???
     
  13. helena115

    helena115 Bekend lid

    28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi Hitchke,

    Ik den kgister hoor. Nu duimen dat ie zo mooi hoogt blijft, vele maanden lang!:)

    Ik heb mijnvraag ook al in ander topic gesteld maar wil hier ook ff neerzetten. Ben in onzekerheid opver mijn ei:
    Hier weer eens verwarring net als 2 maanden geleden. krijg er de ziekte van...mijn grafiek is weer een zaagtand aan het worden. Steeds een stijging en dan zet het niet door...

    Het weekend van CD 5-7 me beetje over de kop gewerkt naast mijn werkweek, weinig slaap en hard werken. CD6 op discarded gezet want die was megahoog, heb ik altijd met weinig slaap, dan rijst tmp als een gek. temp CD 7 is waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar. Als ik CD7 op discarded zet geeft ie mogelijk ei aan op dag 11.
    Wat ook zou kunnen, had vruchtbaar slijm en beetje bloedverlies ervoor.

    Maargoed, als ik dus na vandaag ietsjes hogere temps invul richting de 36.8 en dan 36.9 verplaatst hij op een gegeven moment mijn ei naar later...

    Weet dat ik niets anders kan doen als wachten (en doorklussen om de dag) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr sorry meiden, dit is weer zo een rare cyclus. Ik wordt hier zo onzeker van.
    Moedeloos.
    xxx
     
  14. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb een week zeurderige rechter eierstok gehad, gister opgezette buik en wat rugpijn...
     

Deel Deze Pagina