Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Ik zag dat een deel van Frankrijk ook wintervakantie heeft tijdens onze voorjaarsvakantie. Maar we zijn er wel over uit dat we voor de voorjaarsvakantie gaan ipv de studiedagen eind maart (is inderdaad voor de pasen).
    Enig idee wat voor tijd je dan moet rekenen qua wachttijd voor een attractie?
     
  2. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Misschien ligt het aan welke dagen je gaat? Weekend is bv duurder dan door de weeks. Als ik kijk naar tequila lodge van zondag 25 februari tm donderdag 1 maart betalen we €868 voor een golden forest kamer (incl ontbijt, fastpass etc)
     
  3. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Als ik kijk in onze vakantie maandag tm vrijdag kom ik uit op dit bijvoorbeeld aantal fe maandag 26 februari TM vrijdag 2 maart 727 euro, 2 volwassenen en 2 kinderen. Leeftijd zo wat ingevoerd 11 en 6 volgens mij.
    2 nachten plus 2 dagen gratis en kinderen TM 6 gratis.
    Het is dus ook afhankelijkheid hoe oud je kinderen zijn en welk hotel je verblijft.
    Wij hebben Sequoia lodge golden forest geboekt met 2 volwassenen en kinderen 6 en 14 (dus eigenlijk 3 volwassenen) en zitten dan op 1083 euro wel inclusief ontbijt en nog extra's wie eten ,drinken gaat pass wat bij Golden Forest hoort. IMG_20170901_56387.jpg

    Welke datum zoek je wat en wat zijn de leeftijden?
     
  4. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Qua wachttijd is moeilijk te zeggen. Tussen 8 en 10 liepen wij elke ochtend meerdere malen zonder wachten door de space mountain, Buzz lightyear laser blast liep je ook zo in, en we gingen dan bijvoorbeeld om 10 uur bij space mountain staan, zodat je direct door kon. Je kunt echt aardig wat bekijken op die manier in die extra 2 uur.
    Niet alles is dan open hoor maar de attracties die open zijn,zijn goed te doen.
    Finding Nemo was altijd druk,maar lag er ook heel vaak uit voor reparatie,vond het ook geen leuke attractie. Gewoon goed de app in de gaten houden,fastpass halen als je kunt.
    Wij wilden graag een keer in Ratatouille. Maar die had altijd minimaal 1,5 uur wachttijd.daar hadden we geen zin in,dus 1 ochtend om 930 voor het hek gewacht tot de poortjes om 10 uur opengingen en toen in 1 streep door, konden er meteen in. Tower of terror is vaak wat drukker,maar rond etenstijd vaak niet.
    Spookhuis konden wij ook zonder lang wachten zo in. En vaak tijdens u een grote parade of zo'n show op het kasteel zijn de grotere attracties veel rustiger.
    Als wij een parade of show gezien hebben hoef ik hem niet nog 4 x te zien, dus u lekker Attracties pakken.
    Vooral geen schema's vooraf plannen, de app in de gaten houden en dan komt het vast goed.
     
  5. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Het gaat van 12-16 februari 2018.
    Met 2 volwassenen en 1 kindje van 9 en 1 van 6 jaar.


    Waar kun je zien wie er dan allemaal vakantie heeft?
     
  6. Tallie77

    Tallie77 Lid

    4 nov 2010
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Disney-liefhebbers wat raden jullie aan: via de site boeken terwijl een ander land (en dus scherpere aanbieding is geselecteerd) of bellen en vragen naar die aanbieding.

    Weet iemand of de prijs bij het boeken via internet veranderd als je je gegevens invult?

    Excuus als deze vraag als is gesteld en beantwoord is maar het zijn veel pagina's om door te lezen. Alvast bedankt voor de moeite.
     
  7. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Ik heb via belgie geboekt tijdens een chat contact. ik had uitgelegd dat die aanbieding voordeliger was en ik daar gebruik van wilde maken. Ze vertelde me dat eigenlijk nooit via chat te doen dus als jij een goedkopere aanbod hebt gezien zou ik tel contact zoeken en vragen of jij ook van die aanbieding gebruik kan maken.

    Wij moeten nog 2 maand wachten voor we 4 dagen mogen genieten in disney
     
    Tallie77 vindt dit leuk.
  8. Tallie77

    Tallie77 Lid

    4 nov 2010
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloed kruipt waar het niet gaan kan als het om dinsneymagic gaat :) inmiddels al via de telefoon geboekt. Dat gaat heel gemakkelijk met de vermelding van welke aanbieding je gebruik wilt maken.
    Bedankt voor je reactie en veel plezier in Disney!
     
  9. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Waar kan ik de aanbiedingen van andere landen vinden? En die kan je vervolgens telefonisch boeken als dat goedkoper is?

    Wat betreft die 2 ,magische uren.. ik dacht ergens gelezen te hebben dat die twee uur verdeeld wordt in 2x1 uur per park? Klopt dat of kan je gewoon 2uur in disney park lopen ipv 1 uur disney en 1uur movie?
     
  10. Tallie77

    Tallie77 Lid

    4 nov 2010
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Op disneylandparijs.nl kun je links boven in taal/land kiezen en op deze wijze kun jij kijken hoe duur de reis in dat land is mbv het invullen van de datum etc. net als op de nl-wijze. En die kun je dan telefonisch boeken. Gaat heel gemakkelijk.

    Over die magische uren weet ik niet. Toen wij er 3 jaar geleden waren was het 2 uur in Disney of het andere park was weet ik niet meer. Dochter was meer gecharmeerd van Disneypark attracties.

    Succes met zoeken naar een mooie aanbieding.
     
  11. linnim

    linnim Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    2.012
    360
    83
    in nederland
    EMH gaat inderdaad veranderen. Ipv 8 tot 10uur in het disneyland park wordt het in beide parken van 9 tot 10uur.
     
  12. Sunshinelover

    Sunshinelover Actief lid

    24 jan 2011
    127
    23
    18
    Lees vaak hier mee omdat ik ook gek ben op Disneyland. Nu willen wij eventueel gaan met mijn dochtertje, maar ik ben op het moment zwanger. Zijn er hier meiden geweest die zwanger naar Disneyland Parijs zijn geweest en wat was jullie ervaring? Wellicht is het hier al eens eerder gevraagd, maar het zijn anders heel veel pagina's die ik moet teruglezen, sorry alvast :oops:.

    Wij zouden dan meer voor de sfeer gaan (dus vanzelfsprekend vallen voor mij alle achtbanen af, de Tower of Terror etc.), maar had ook gezien bij de toegankelijkheid dat bijvoorbeeld Sneeuwwitje ook niet mag. Nu weet ik dat dat met de beugels te maken heeft. Maar stel dat je nog niet zo'n grote buik hebt, hebben jullie meegemaakt dat cast members moeilijk doen? In dat geval stel ik gewoon de trip uit. Maar ik lees wisselende verhalen op het internet, dus ben nieuwsgierig naar jullie persoonlijke ervaringen. Verder vraag ik het qua veiligheid nog even na bij mijn verloskundige, maar ben dus benieuwd! Bedankt alvast!
     
  13. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Hai, ligt aan je stadium. Als je buik echt opvalt als zijnde zwanger dan weigeren ze je idd. Dit is om hun zelf in te dekken. Dat mocht er iets gebeuren jij hun niet kunt aan klagen ;) . heb je een beginnend buikje die niet opvalt dan is het geen probleem. Ik ben met 9 wk bijv naar walibi geweest en heb alle achtbanen gedaan. Onze meid is nu 11 en ern echt thrillseeker.
     
  14. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ff googlen op vakanties europa ;)
     
  15. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    De emh worden vanaf okt idd van 9 tot 10 in beide parken. Waarbij studio maar 2 of 3 atracties geopend heeft. Of het zich dus echt loont weet ik niet. Wij hebben er in het verleden niet veel gebuik van gemaakt.

    In feb is het best te doen vond ik. 10 a 20 min. Vaak minder wachttijden. Zeker weten doe je het alleen nooit.
    Wij plannen eigenlijk altijd minstens 4 dagen. Eerste dag komen eij dan tegrn de middag aan. En gaan vaak op tijd weer in bed na lang reizen. Dan hebben wij 2 hele dagen. En de laatste dag tegen 15 uur weer naar huis.
    Wij hebben wel een keer 2 dagen gedaan maar dit was met jaarkaart en zeer spontaan was erg zwaar
     
  16. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    #1776 Yellowsun, 3 sep 2017
    Laatst bewerkt: 3 sep 2017
    Wij gaan in oktober 3 dagen naar disney , we zijn al bijna 10 jaar niet meer geweest, en gaan nu met onze (dan 9 jarige )zoon en ik denk dat er inmiddels veel veranderd zal zijn.
    Wat zijn op dit moment dé attracties die je gedaan moet hebben, welke kunnen we bij evt grote drukte laten liggen, en welke shows en parades zijn de moeite waard?
    Welke restaurants zijn goed om s avonds wat te gaan eten?
     
  17. Sunshinelover

    Sunshinelover Actief lid

    24 jan 2011
    127
    23
    18
    Goed om te weten! Dan plan ik i.i.g. de trip niet tegen het einde van mijn zwangerschap als ik een flinke buik heb. Vind het leuk om dan met mijn dochtertje in Sneeuwwitje, Pinnokio, Peter Pan etc. te kunnen.
     
    mama suus vindt dit leuk.
  18. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wat is beter te doen.
    in februari naar disney of met de mei vakantie?

    En wie heeft de tip voor een leuke aanbieding?
    Waar kan ik dan het beste boeken?
     
  19. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Feb. Dan is het en goedkoper en rustiger ivm kou. Niet iedereen vind dat prettig. In feb heb je ook nog season of the force. In mei is er eigenlijk niet veel bijzonders over het algemeen. Boeken gaat het beste gewoon via disney. Je kunt via de site eerst aanbiedingen zoeken. Ook van andere landen.en dan bel je op en zeg je welke aanbieding je wilt hebben. Momenteel heeft ned 2 dag en nacht gratis wat ook wel prettig is. Houd er wel rekening mee dat je gern ontbijt meer hebt bij je disnryhotel. Deze moet je dus los ergens kopen.
     
  20. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Als je upgrade qua kamer, dan zit er toch wel ontbijt bij? Ik denk dat wij seqoia hotel gaan boeken icm club forest kamer. Dan zit er dacht ik wel ontbijt bij.

    Iemand nog tips voor het avondeten? Waar is het leuk om te dineren en kan je dat van tevoren boeken?
     

Deel Deze Pagina