Dopper? Ervaringen.

Discussie in 'De lounge' gestart door suus02, 21 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    steeds meer mensen lijken een Dopper te hebben. Dus vroeg me af wat zijn nou de voordelen van zo'n waterfles tegen over andere waterflessen? Zijn er ook nadelen?
     
  2. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Wij hebben er drie. En ondanks wat ze zeggen, gaat het water echt wel naar plastic smaken.
    Voordeel: mijn dochter kan uit het bekertje drinken. Voorderest is elke andere waterfles waarschijnlijk net zo goed. Wel opletten dat ie bpa oid vrij is he :p
     
  3. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113
    Wij hebben er twee, beide gekregen. Ik vind ze persoonlijk niet zo spectaculair. Op zich bevallen ze prima hoor, maar een van de twee lekt.. Al vanaf het begin. Die moet dus altijd rechtop vervoerd worden, of leeg meegenomen worden. Mijn Tupperware flessen bevallen beter om eerlijk te zijn. Klean Kanteen heeft ook fijne drinkflessen.
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Wij hebben er 3, gebruik ze dagelijks! Eentje lekt maar dat komt doordat hij eens gevallen is op straat.

    Ik proef dus niks geks ofzo.
     
  5. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ze zijn op zich niet zo heel bijzonder hoor. Dat je er een bekertje van kan maken is leuk, maar doet bijna niemand. Alleen mijn kleine neefjes vinden dat dit heel leuk om te doen ;)

    Ik gebruikte vroeger altijd gewoon lege cola flesjes e.d. opnieuw, maar dat is niet gezond ivm afbraak plastic.
    Toen ben ik dus voor een dopper gegaan omdat ze lekker stevig zijn (ik laat dat ding miljoen keer vallen), je een leuk kleurtje kan kiezen en ze gerecycled en duurzaam zijn. Het geld gaat geloof ik naar een organisatie die afval tegengaat in oceanen of zo iets.

    Voor de rest is het gewoon een drinkfles ;)
     
  6. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Wij hebben allemaal onze eigen kleur. Ik vind ze heel handig.
     
    Bailey07 vindt dit leuk.
  7. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Baileyy en frummeltje31 vinden dit leuk.
  8. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wij hebber er 3, ze worden dagelijks gebruikt en smaken niet naar plastic. Ik vind ze heel handig omdat ze goed uit elkaar te halen zijn en daardoor makkelijk schoon gemaakt kunnen worden. We drinken er alleen water uit, geen limonade of sap ofzo.
     
  9. Treez

    Treez Niet meer actief

    Wij hebben er eentje en het voordeel is dat ze goed zijn schoon te houden. Nadeel is dat het water wel naar plastic smaakt. Verder gebruiken wij glazen waterflessen, maar dat is met sporten niet handig.
     
  10. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113
    nizzie86 en suus02 vinden dit leuk.
  11. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij hebben ze ook. Niet veel meer bijzonder dan andere waterflessen hoor. Wel bpa vrij en ze zien er gewoon leuk uit, dat is ook wat waard. :p
     
  12. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.497
    24.372
    113
    Ik vind ze hun geld niet waard. Ze drinken ook niet prettig. Maar dat is misschien een kwestie van voorkeur/smaak.
     
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb er 1 op me werk.
    Vind ze erg fijn drinken en makkelijk schoon te houden.
    Het water (dat is het enige wat ik er in doe) smaakt niet naar plastic.
    Ik drink ook een stuk meer water sinds ik een Dopper gebrui.
    Waar dat aan ligt weet ik niet.
     
  14. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Er is ook een RVS Dopper. Ik heb een andere fles van RVS, heel blij mee
     
  15. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Tuurlijk! :D
     
    rijo vindt dit leuk.
  16. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Wij hebben er drie. Eén voor mij en twee voor zoon die hij mee naar school neemt. Ze lekken niet, maar gaan wel makkelijk uit elkaar. Voordeel van het uit drie delen bestaan is dat je er ijsklontjes in kan doen. Dat vind in fijn voor de zomer. En ze zien er ook gewoon leuk uit.

    Ik heb ze ooit gekocht in de aanbieding (werd getipt hier op ZP) 4 voor 20 euro. De volle prijs had ik er denk ik niet voor betaald.
     
  17. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Wij hebben er een heleboel. De kinderen (3) nemen er allemaal twee mee naar school elke dag. Ik zelf ook een en dan nog een paar reserve als ze vergeten worden of nog in de vaatwasser staan.
     
  18. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik heb er 1 en die smaakt naar plastic en/of zeep als ie uit de vaatwasser komt. Iemand tips? Ik gebruik blokjes van Sun of Finish.
     
  19. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier eco-blokjes van de AH, daarmee geen zeepsmaak. Ik gebruik ook wel eens Finish, maar dan was ik bekers en flesjes met de hand af.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wij hebben ze ook en ik gebruik het echt heel vaak. Het is natuurlijk goed voor met milieu. Ook koop ik daardoor los veel minder flesjes water of drinken (goed voor de portemonnee) en ik kan hem overal vullen wanneer iemand dorst heeft.
     

Deel Deze Pagina