Dr brown fles bij borstvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Margha, 12 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    ik hoor over de Dr brown goede dingen maar werken deze ook goed bij het geven van afgekolfde melk? En dan heb je nog de brede en smalle versie...
     
  2. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik geef afgekolfde borstvoeding uit de brede fles. Vind de brede fles beter in de hand liggen en de voeding, straks ook kunstvoeding, gaat beter in de fles. Vind de smalle fles te smal. Als het goed is zijn de spenen hetzelfde.
    Fles is vernieuwd dus in het begin gebruik je het groene kokertje voor de lucht en als ze wat groter zijn dan kan het ook zonder kokertje omdat ze dan beter kunnen drinken.
     
  3. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ik gaf afgekolfde melk uit de Avent Natural flessen en dat beviel heel erg goed'
     
  4. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Oké fijn te horen birds. Avent beviel niet zo goed bij de andere kids.
     
  5. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hier ook dr Brown icm borstvoeding. Ik heb de smalle versie. De speen van de brede versie is breder.
    Je kunt dat groene er inderdaad uithalen, maar mij ervaring is dat de speen dan heel snel vacuüm zuig omdat deze zo zacht is. Het vullen met kv is inderdaad wat lastiger maar als je dit in zo'n voedingstorentje doet kun je het wel makkelijk erin schudden. Ik roer met een vork dan meestal nog Door. Avent wilde mijn vorige twee kinderen niet uit drinken.
     
    Nath91 vindt dit leuk.
  6. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Is het zo dat de bredere meer geschikt is voor borstvoedingskindjes ook ivm met verwarring?
     
  7. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Oeh dat wist ik niet van de speen :oops:
    Het groene eruit heb ik nog niet geprobeerd dus dat weet ik ook niet haha.
     
  8. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik doe dr brown in combinatie met bv. Bevalt prima. Ik heb de smalle versie omdat dat de enige was waar ik snel een premature speen voor vond, en dat was met mijn krachtige drinker wel nodig.
     
  9. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Dr Brown wilde mijn jongste niet. Die wilde alleen maar de borst. Uiteindelijk accepteerde ze wel de flessen van Tommie Tippee (ofzoiets). Misschien is dat wat als jouw kleine ook kieskeurig is met de soort fles /speen
     
  10. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tommee tippee ook gehad bij de andere kids en beviel wel goed alleen hier in de omgeving niet te krijgen. Of ik moet het online bestellen wat niet altijd handig is vind ik
     
  11. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Is Tommie tippee niet hetzelfde als Avent Natural?
     
  12. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Nee is toch heel anders. Avent ging niet goed hier.
     
  13. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Las trouwens nu hier op het forum dat de nieuwe Dr brown flessen nog al eens lekken. Is dit nog steeds zo of is het probleem al opgelost
     
  14. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik gebruik ze vanaf mei en heb nooit last gehad! Je moet die groene 'onderdelen' wel goed in elkaar drukken.
     
  15. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Aanvulling op vita rose: de fles niet te strak dicht draaien. Wij hebben ze ook sinds mei geloof ik en als manlief enthousiast aan het draaien gaat dan lekken ze wel. Maar staat ook in de handleiding: losjes aandraaien.
     

Deel Deze Pagina