Draagdoek of draagzak op 4,5 maanden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Raggy81, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik heb een ergobaby draagzak en doek. De doek heb ik 1x leren knopen, maar eigenlijk alleen de draagzak met insert gebruikt tot nu toe. Maar de zak vind ik lastig alleen om doen.de mooie youtube filmpjes vertegenwoordigen niet hoe het omdoen hier gaat.
    Welke draagdoek! Gebruiken jullie op deze leeftijd en waarom / welk materiaal etc.
    Welke ergonomische draagzak gebruiken jullie en waarom...

    Ik zoek ervaringen..
    Alvast bedankt!
     
  2. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Ik heb nog geen ervaring met de doek, naar er al wel 2 in huis liggen. Ik begreep dat bij kleintjes doeken fijner in gebruik zijn dan een zak icm een insert.
    Ik zou een consult regelen. YouTube is leuk maar de echte tips en kneepjes met knopen leer je in het echt
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  3. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Ehmmmm als ik terug lees weet ik niet of ik jou vraag nou goed begrepen heb
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  4. Issie

    Issie Actief lid

    16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Ik vind een doek 10 keer zo lastig om doen. Ik gebruikte een geweven doek tot 3 maanden en nu de ergobaby zonder insert. Ik vind dat echt super makkelijk. Heb je het al zonder insert geprobeerd?
     
  5. Celika

    Celika Fanatiek lid

    15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Op Facebook is er een groep draagpraat met erg veel info over ergonomisch dragen misschien kan je daar eens een kijkje nemen.
    Zelf heb ik niet echt ervaring ermee dus kan je niet helpen.
    Ik ben zelf ook nog volop aan het zoeken.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  6. EliQue15

    EliQue15 Actief lid