Draagzak/doek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sunshine89, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine89

    Sunshine89 Actief lid

    1 feb 2015
    122
    3
    18
    Welke draagdoeken of draagzakken zijn aan te raden? Wel eentje voor vooral het eerste half jaar..

    Voorkeur gaat uit naar draagzak. Wie heeft tips voor ons :)
     
  2. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Deze volg ik even.. aanvullende vraag: gebruiken jullie hem ook echt veel en wanneer gebruik je liever de draagzak/doek ipv wandelwagen?

    :)
     
  3. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik ben fan van kokadi flip. :) maar is heel persoonlijk wat iemand fijn vind Dus beste is proberen
     
  4. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik had doek in de wandelwagen. Bakje eronder vol knoopte ik dochter in de doek en pleurde ik de wandelwagen vol boodschappen. Haha. Verder korte transfers.. Maxicosi liet ik in de auto staan. Vond hel om deze te sjouwen na ks. Oh en in Thailand deed ik jungle tochten van 2-3 uur in draagzak. Ideaal. Ook op drukke plekken als dierentuin braderie rommelmarkt
     
    SophieSoHappy vindt dit leuk.
  5. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.334
    113
    Onze dochter heeft het eerste half jaar 3x in de kinderwagen gelegen.
    De eerste maanden gebruikte in onderweg de marsupi, is een draagzak die vanaf geboorte tot maat 68/74 kan. Een mooie simpele betaalbare draagzak.
    Verder draag ik veel met een geweven doek.
    M’n oudste draag ik met de Isara toddler (maat 74/80-104/110 of de tula toddler (maat 92-110).

    Het belangrijkste om te passen, wat voor de een fijn zit, zit voor de ander voor geen meter.