dubbele baarmoeder beide zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladycn, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chupa

    chupa Bekend lid

    17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    @alf: ik zeg niet dat het niet bestaat he...goed lezen! Het is zo zeldzaam en dat zij zo lang moet wachten op antwoorden vind ik gewoon wat ongeloofwaardig...zeker omdat het JUIST zo'n bijzondere zwangerschap is;) en zij hoeft mij ook zeker niets te "bewijzen"...maar dan blijf ik wel mijn twijfels houden...

    Ik veroordeel niemand maar mag ik geen voordeel van de twijfel hebben?? Had namelijk ook al in een eerdere reactie gezegd dat als het wel de waarheid is dat ik haar dan mijn excuses aanbied en haar dubbel en dwars feliciteer!!
     
  2. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ja dat klopt:D
     
  3. Nathalievs

    Nathalievs Fanatiek lid

    30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een dubbele baarmoeder en ben nu zwanger van 1 kindje. Mij is in het ziekenhuis bij gyn. Verteld dat je lichaam nu doorgeeft dat je zwanger bent dus de andere baarmoeder "denkt" dat ook en komt er geen eisprong meer. Dus mocht je zwanger zijn van 2 dan is dit gewoon te vergelijken met een 2 eiige tweeling zwangerschap alleen hebben je baby's allebei een eigen ruimte... Maar net zoveel ruimte als bij een "normale" tweelingzwangerschap mochten de baarmoeders niet even groot zijn word het een ander verhaal. Dus dat verhaal dat de baby's niet tegelijk verwekt zijn zou wel heel bijzonder bij iemand met 1 baarmoeder die zwanger is en er komt een eitje zou ook raar zijn toch... Ik heb daar nog nooit van gehoord ook mijn gyn niet. En je hebt inderdaad kans op een te vroeg geboren of een klein kindje maar dat is bij tweelingzwangerschap vaak ook.. Dit omdat er geen ruimte meer is.. Succes met je zwangerschap
     
  4. Nathalievs

    Nathalievs Fanatiek lid

    30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    En op mijn echo foto's zie je geen verschil met iemand anders... Weet niet of dit bij tweeling wel is hoor.. Denk idd dat je een wand ertussen kunt zien maar dat weet ik niet.
     
  5. Alf

    Alf Niet meer actief

    Maar je suggereert wel dat iemand de waarheid niet spreekt terwijl ze lotgenoten zoekt..
     
  6. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    ben wel eens benieuwd of ze nog komt hier?
     
  7. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik lees al vanaf het begin mee, vriendin/kennis van me had er ook 2, had een 2ling, maar 1 was al na 8 weken gestorven. uiteindelijk is haar zoontje met 32 weken geboren wel klein en kwetsbaar , maar heeft het overleefd. Het kan, maar inderdaad je hoort het bijna nooit. Ben inderdaad benieuwd naar de echo :)
     
  8. muppet83

    muppet83 Bekend lid

    2 nov 2011
    678
    0
    0
    is er al meer nieuws, interessant onderwerp zeg!
     
  9. chupa

    chupa Bekend lid

    17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ben hier waarschijnlijk te nuchter in;)
     
  10. Kweenie

    Kweenie Fanatiek lid

    12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ze is op 26 juli nog wel online geweest, zonder te reageren.

    Alles goed met je Ladycn?
     
  11. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja ben ik ook wel eens benieuwd naar....
     
  12. JosieJ

    JosieJ Niet meer actief

    Ik vind het niet zo raar hoor dat sommige mensen dit niet geloven... Als het wel zo is ook mijn excuses maar ik ken ook wel meerdere nepverhalen hier op zp!
     
  13. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    eerlijk gezegd geloof ik het ook niet zo..
    t zal vast wel kunnen hoor, maar dan wist je al veeel meer dan nu!
     
  14. Alf

    Alf Niet meer actief

    Was ik ook voordat ik op de echo tafel lag voor een check van mijn nieren en uiteindelijk met een groot tussenschot op de OK lag :)

    Ik ben mijn dochter* hier waarschijnlijk door verloren. Ruimtegebrek.
    En artsen weten gewoon niet goed wat hiermee te doen..

    Het kan echt. Het is een ontwikkelings stoornis tijdens de embryonale fase. Je 'splitst' dan niet volledig waardoor je baarmoeder niet rond wordt. (daarin zijn vele variaties mogelijk overigens.)
    Vaak heb je dan meerder organen dubbel. Dat wil zeggen niet goed ontwikkeld zodat het er twee aan elkaar geplakt lijken.

    Wel gek dat TS in geen velden of wegen meer te bekennen is hier..
     
  15. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Ben heel benieuwd hoe het met TS is. Ik vind het wel flauw dat hier zoveel ongeloof is. Ze maakt zich zorgen.. Ik ben benieuwd TS, hoe is het?
     
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.613
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend triest toch weer
    Dat als iemand niet reageert iedereen maar weer gelijk moet gaan roepen dat diegene in feite eigenlijk gewoon liegt...
    Zoooooooooo kinderachtig:( Zijn jullie 12 ofzo

    Misschiennzijn hier ook mensen die nog wat anders te doen hebben in t leven iPv de hele dag op ZP te zitten..

    En wie weet ligt ze wel in t ziekenhuis... Oid weet jij veel.. En dan gaan jullie hier met ze allen als een stel kleuters zitten zeiken over dat ze wel of niet liegt... Fijnn voor der om te lezen als er wat aan de hand is en ze komt weer terug..
    Denk dat ze Ich hier nog heeeel erg gesteund voelt dan ;)
     
  17. muppet83

    muppet83 Bekend lid

    2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Sam20: wie kwam hier ook alweer met die vraag over een dubbele baarmoeder??? dan zou je toch verwachten dat ze een keer naar de reacties kijkt!
     
  18. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.613
    113
    Vrouw
    Ja wtf maakt dat nou weer uit?:(
    En jullie weten helemaal niet of er iets met haar is ofzo.. Miss is er wel familie dood, is er iets met haar zelf.. Dan sta je vast wel te springen om te forummen..

    Jullie moeten eens een keer leren om iedereen in zn waarde te laten
    Ipv over iedereen altijd maar oordelen en conclusies trekken..
    Maakt jullie geen haar beter dan iemand die misschien(volgens jullie) over haar verhaal liegt
     
  19. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    +1. Zolang niets van je laten horen is in mijn ogen al vaag, zeker omdat je zelf hulp vraagt.
     
  20. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.613
    113
    Vrouw
    Dus iemand moet altijd maar reageren? Nee toch..
    WAT ALS er nou wel iets met der is of weet jij veel
    Nee vind het ronduit schandalig dat jullie je zo gedragen..

    Jullie lijken wel een stel tienera die het leuk vinden om iemand belachelijk tw maken...
    Er kan altijd wel een reden zijn dt iemand niet reageer...
    Je weet het niet.. Dus oordelen kan je ook niet

    En je kan het best vinden maar moet dat dan weer zo kinderachtig met ze alle tegen 1 lopen zeiken?
     

Deel Deze Pagina