Dublin tussen kerst en oud&nieuw

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lisa280887, 17 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Hoi allemaal!

    Wij zijn aan het oriënteren op een stedentrip naar Dublin tussen kerst en oud&nieuw. We zitten vanwege werk vast aan deze vakantie.

    Heeft iemand tips? Is het een aanrader in deze tijd van het jaar? Wat is een fijne plek qua hotel?

    Wij houden ervan om veel te zien. Het hotel hoeft dan ook niet luxe te zijn. Als we maar wel een eigen badkamer hebben. En nee, geen AirB&B....

    Alvast bedankt!!
     
  2. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Naar mijn mening is Dublin altijd leuk :D
    Ik ben 2x keer vlak voor de kerst geweest en de sfeer is heerlijk :)
    Als je veel wilt zien zou ik een Hop on/off bus nemen, die neemt je mee naar alle bezienswaardigheden.
    Interessante bezienswaardigheden: Guinness Brewery, Dublin Castle, Trinity College, Kilmainham Goal (voormalige gevangenis).
    Winkelen is ook leuk hier, meerdere shopping malls en uiteraard is het avond/nacht leven hier top.
    Veel live muziek en de Ieren zijn erg gezellige en gastvrije mensen :D

    Wij hebben meerdere malen gelogeerd in het Jury's in aan de Parnellstreet, echt een aanrader.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie!

    Heeft verder iemand nog ervaringen/tips?
     
  4. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Geen tips maar het staat wel op m'n wensenlijst voor ( korte) vakantie. Lijkt me echt geweldig!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  5. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Fantastische stad :)
    Veel plezier!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  6. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dublin is erg leuk! Ik ben er geweest toen ik net zwanger was van de eerste dus had niet zoveel aan de gezellige avond uurtjes hahaha.
    Mijn vriendin en ik sliepen in een hostel met een prive kamer en eigen badkamer. Dat doen mijn man en ik trouwens ook vaak. We houden van de gemoedelijke sfeer. Maar goed weet natuurlijk niet of dat voor jullie ook interessant is:)
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Goed om te horen dat het er zo leuk is! We hebben inmiddels al geboekt haha:roflmao: een hotel, dat vind ik fijner dan een hostel!
     
    laurazoey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina