Eerste echo, ervaringen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door JuullesD, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Hello,
    Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Het is mijn vijfde zwangerschap, 1 bbz, 2 mk en 1 gezonde zoon. Dus 5,alweer.
    15 januari voor het laatst ongesteld, 30 februari vermoedelijk mijn eisprong na een positieve ovulatie test.
    Op 8 dpo testte ik al licht tuur, mooi oplopend en op nod gestopt met testen.
    Vandaag met 8.2 eerste echo, en..... Niks.
    De verloskundige zag een kring, maar nog geen vruchtje. Meting van de holte kwam op 6 weken, zo ongeveer. Het kon een latere eisprong zijn geweest, maar ook een missed abortion. Met mijn voorgeschiedenis denk je maar aan 1 ding. Naar huis gaan en anderhalve week afwachten tot een nieuwe echo was de enige optie. Knetter gek werd ik, wat een marteling.
    Huilend naar huis gegaan en achteraf eigenlijk gek worden. De echo was niet duidelijk en niet mooi, de verloskundige zag veel schaduwen en kon maar moeilijk iets zien. Vanwege mijn vg eerst in het ziekenhuis gelopen, en betere apparatuur gezien. Uiteindelijk als een gek naar een echopraktijk gereden en...
    Een embryo met kloppend hartje gezien. Berekening op 6 weken en 3 dagen.
    Blij naar huis. Maar toch met een gek gevoel.

    Is dit een slechte voorbode? Toen ik op 8 dpo testte had ik dus zowat mn' eisprong, ik snap hier zelf niks van.
    Zijn er mensen die bij een echo ook zo ver hadden misgerekend?
     
  2. Krimpie

    Krimpie Actief lid

    18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid! Heb hier geen ervaring mee, maar ik hoop van harte dat deze beeb bij jullie blijft!

    Ps. grappig, onze zoon kwam 3 weken eerder ter wereld dan die van jullie en heeft dezelfde naam ☺️
     
  3. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    dat is een moeilijke, heb je nog foto's van die testen van toen?
    heb wel eens gehoord dat zwangerschapstest ook kan reageren op ovulatie
     
  4. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Volgens mij is het deze foto, maar ik kon ' n groot zien op m'n telefoon
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina