Eerste echo

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door pukkiepower, 18 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    vandaag met pril 5 weken zwanger, een eerste echo gehad wegens medische redenen, het was inwendig en ze zag zodra ze " binnen kwam" meteen her vruchtzakje zitten. Ze zei het is nog pril maar je bent zeker zwanger. Over 2 weken moet ik op nieuw naar de gyn. En komende maandag naar de verloskundige.

    Heeft er iemand ook een vroege echo gehad? En wat zag je toen?
     
  2. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Het zwarte vlekje is he vruchtzakje zei de gyn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Moess

    Moess Niet meer actief

    Op een echo bij 5 weken zie je idd niet veel meer dan dit. Over 2 weken zul je meer zien, ik had met 7 weken een kloppend hartje
     
    Esila vindt dit leuk.
  4. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    oke goed om te weten, ze was zo snel klaar vertelde me weinig tot niks.

    ik heb ook geen dooierzakje gezien, zou dat erg zijn?
    mijn moeder heeft een filmpje gemaakt en daarvan heb ik een foto genomen waarop je volgens mij een klein stipje ziet. ik zal hem hieronder even plaatsen.

    ik baal dat ze zo weinig tijd namen om even uit te leggen wat wat was.
     
  5. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Rechts onder in het vruchtzakje zie je toch een stipje of ben ik nou gek
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Vlinder1983

    Vlinder1983 Bekend lid

    15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Bij onze oudste dochter heb ik (vanwege medische redenen) ook een vroege echo gehad rond de 5 weken. Ook hierop was alleen een vruchtzakje te zien. Wij mochten 2 weken later ook terug komen om te kijken of het hartje wel klopte. Zenuwslopende weken gehad, maar gelukkig was alles goed. Wat jammer dat je maar weinig informatie hebt gekregen van de gynaecoloog. Ik begrijp dat het je onzeker maakt. Ik weet niet precies hoe een dooierzakje er uit moet zien. Ik ga er vanuit dat als de echo afwijkend/niet goed zou zijn, de gynaecoloog dit direct tegen je had gezegd. Maar je kunt altijd even bellen met het ziekenhuis. Succes!
     
  7. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie, dit stelt me echt gerust. Ik denk dat ik 28 juni een eisprong heb gehad dus het is pril, ik hou jullie op de hoogte
     
  8. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Screenshot_20170725-145326.png

    Dit was mijn echo met 5+2
     
  9. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik had bij mijn vorige zwangerschap met 5 weken 2 dagen een echo vanwege buikpijn en toen was er alleen een zwarte vlek te zien. Dat is nu een dreumes van 14 maanden ;)
     

Deel Deze Pagina