Eerste IUI met donorzaad

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kimpyy, 4 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha al 2 dagen terug, kon het niet laten. Maar waren goedkope testjes en waren over de datum. Kon mezelf niet meer bedwingen :p:D:o::roflmao:

    Vind t al bijzonder dat er nog geen menstruatie is aangezien ik die al zou moeten hebben volgens mijn app.
     
  2. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    En nog geen '' ? :D
     
  3. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Oei men emoticon komt er niet door.. is je menstruatie er nog niet doorgekomen?
     
  4. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee dat nog niet dus we wachten lekker af :D
     
    Kimpyy vindt dit leuk.
  5. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Super wanneer ga je nog eens testen? :D
     
  6. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Net getest en nog steeds omo wit. Zal dan zondag of zelfs maandag wel ongi worden.
     
  7. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Oh zo spijtig!!
     
  8. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Weetje eigenlijk vind ik het niet eens zo erg... Ik begin alleen heel erg aan mijn relatie te twijfelen. Het lijkt of mijn vriend niet snapt waar ik doorheen ga en spreekt hij zelf op zijn vrij genomen dag met zijn broer af om slingers voor zijn nichtje op te hangen terwijl ik denk dat kunnen ze toch ook zelf maar nee ze zijn grieperig dus.. hij moet het doen. Zelfs als zijn nichtje een snot neus heeft moet de hele familie het weten..

    Het is wel duidelijk dat zijn broer mij flink dwars zit met hoe panisch ze over alles doen zelfs over een snotneus bij een 3 jarige die er zelfs voor naar de huisartsenpost moet.. ik kan hier echt niet tegen.
    Ondanks dat dit gelukkig niet mijn leven is kan ik het niet op zij zetten.

    Hij lijkt het gewoon niet te begrijpen dat hij ook wat aan zijn eigen relatie moet doen door al deze happening het laatste jaar om het even zo te noemen.
    Hij vind dat ik overal dingen bij zoek als het om zijn broer gaat, want tsja daar doet hij echt alles voor.

    Ik weet het gewoon even niet meer.. ligt het nu echt aan mij dat ik me niet zo moet aanstellen.. of lijkt hij het niet te snappen. Als ik zeg onze relatie gaat eraan vind hij het maar onzin wat ik zeg, maar er moet echt wat gaan gebeuren want zo ben ik niet gelukkig, maar weet niet hoe ik het hem wel wijs kan maken dat er iets moet gebeuren tussen ons.
     
  9. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Oh dat is echt erg om te horen!
    Maar ik moet nu wel zeggen toen ik en mijn vriend te horen kreeg dat hij geen zaadcellen heeft en dus dat we samen geen kindje konden krijgen storte hij zich volledig op zijn werk en toonde hij niks van emoties.. tkon hem precies niks schelen.. en ik stond er toen ook alleen voor.. maar na een paar maanden kwam hij er dan ook vooruit dat hij een uitweg zocht.. misschien doet u vriend dat ook ..
    Eens goed praten dat helpt :)
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  10. Candy01

    Candy01 Fanatiek lid

    4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Ach meis wat naar! Ik denk dat je je maar moet bedenken dat zij het goede voorbeeld zijn hoe jij niet wilt zijn als moeder. Probeer je er niet over op te winden, hoe moeilijk ook. Je hebt al genoeg aan je hoofd met je eigen traject. Voor een man is het niet altijd te begrijpen hoe je je als vrouw voelt. Vrouwelijk hormoon kunnen bepaalde gevoelens meer uitvergroten.
    In het traject van onze dochter had ik vaak ook het idee dat het mijn vriend allemaal minder kon schelen, maar dat was niet zo. Hij uitte zich alleen niet zo. Nadat ik zwanger bleek hadden we een goed gesprek waarin hij ook had aangegeven hoe hij zich er bij gevoeld had.
    Wellicht weet je vriend niet hoe hij hier allemaal mee om moet gaan en vlucht ie weg.
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  11. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vandaag ongesteld geworden, wat een opluchting nu ik weet waar ik aan toe ben. Zat er zo door heen! Wel een goed gesprek met vriendlief gehad!
    En jullie lieve berichtjes trekken mij er gewoon weer doorheen!

    Haha ik denk dat als ik ooit kinderen heb dat ik best streng ben qua dokters bezoek ben zelf verpleegkundige hahah!
    Lopen ze straks rond met ernstige kwaaltjes :roflmao: zal indd niet voor elke snotneus bij de dokter zitten :roflmao:

    Aan de ene kant een teleurstelling maar aan de andere kant had het ook gewoon zo moeten zijn.
    Ben al 3 weken ziek en mijn schildklier neemt ook een loopje met me waardoor zwanger worden zo wie zo moeilijker is.
    Nu loop ik tenminste bij een internist en mocht ik zwanger zijn blijf ik goed gemonitoord door elke 5 weken bloed te prikken.

    Op naar de volgende eisprong! :D
     
  12. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Spijtig dat je ongesteld bent geworden.. maar nu weet je waar je staat :)
    Ik duim voor je volgende ronde!
     
  13. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou dat was van korte duur menstruatie na 1,5 dag á 2 dagen gestopt!
     
    Kimpyy vindt dit leuk.
  14. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Dat is wel heel rap! Maar dan kan je rap aan iui 2 beginnen :)
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  15. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Net de resultaten van mijn 2de bloedonderzoek en was in de 4000 :)
     
  16. Candy01

    Candy01 Fanatiek lid

    4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Fijn om te lezen dat je een goed gesprek hebt gehad. Nu kun je met een goed gevoel ronde 2 in.
    Wel vervelend dat je schildklier zo veel klachten geeft. Misschien moeten je medicijnen iets anders afgesteld worden.
     
  17. Candy01

    Candy01 Fanatiek lid

    4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Wow dat is super zeg.
    Hoe voel je je?
     
  18. Candy01

    Candy01 Fanatiek lid

    4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Bij mij ie het vaak ook niet zo lang.
    Wat ik wel altijd vervelend vind dat ik dan op een gegeven moment niks meer gebruik en dan heb je opeens weer wat bruin/rood.
    Krijg je nu een echo binnenkort?
     
  19. Kimpyy

    Kimpyy Actief lid

    18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Niet goed haha, rap moe, misselijk, pijnlijke borsten en met momenten duizelig maar het is voor een goed doel :D
     
  20. Candy01

    Candy01 Fanatiek lid

    4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Heerlijk dus;);););)
    Wanneer krijg je je eerste echo?
     

Deel Deze Pagina