Eerste symptomen van je zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamamd, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Hierzo begint de misselijkheid smorgens op te zetten. Echt een naar gevoel maar als ik eet gaat het over. Het is nog niet extreem, echt alleen vlagen.
    Ook af en toe wat duizelig als ik niet eet.

    Verder in de avond veel menstruatiepijn, en een soort pijn in mijn liezen en billen.
    Ook echt lage rugpijn.
    Raar, misschien is het bandenpijn?

    Borsten doen nog steeds erg pijn, af en toe is het een dagje minder maar het komt steeds weer terug.

    Ik merk nog wel dat ik het heel spannend vind hoor, hopen dat alles goed gaat bij ons allemaal!
     
  2. Jaly

    Jaly Actief lid

    3 jun 2017
    130
    130
    43
    #142 Jaly, 13 jun 2017
    Laatst bewerkt: 13 jun 2017
    Ik mag ook meeschrijven, na positieve (early) zwangerschapstest :)

    6 dpo: keelpijn (schijnt ook rond de innesteling te kunnen voorkomen las ik ergens)
    7 dpo: levendige dromen, ik droomde dat ik zwanger was
    Steken in mijn onderbuik, keelpijn
    Gekke fladdergevoelens in mijn onderbuik
    8 dpo: echt pijn op de plek waar mijn baarmoeder zit, gevoel dat ik ongesteld moet worden. Vet haar. Ook die fladdergevoelens. Jeuk aan borsten.
    9 dpo: steken in mijn borsten, rommelige darmen, winderigheid, nog steeds het gevoel alsof ik ongeteld moet worden. Koude handen en voeten, puistjes in mijn gezicht. Slecht slapen. Witte afscheiding
    10 dpo: grotere borsten, vlaag misselijkheid, lage rugpijn
    11 dpo: misselijk s morgens en s avonds, pijnlijke zware borsten, pijn in onderbuik trekkend gevoel. Vaak plassen.
    12 dpo: zelfde als 9,10 en 11 dpo. Mijn onderbuik doet behoorlijk pijn, dat vind ik best eng.

    Morgen of overmorgen zou ik ongesteld moeten worden, hoop zo dat het wegblijft.
     
  3. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Nog maar pril zwanger van de 2e :rolleyes:

    Vlak voor nod, geen pijnlijke borsten, niet chagrijnig. Levendig dromen..... enorm opgeblazen
    Na nod: misselijk, overgeven
    5 weken: MOE en slecht slapen, misselijk, pijnlijke borsten, ze groeien....
     
  4. wens09

    wens09 Fanatiek lid

    1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Wat heerlijk om dit hier op te kunnen schrijven! Weet m'n eisprong niet maar:

    Ca week na ei: moe, opstaan met hoofdpijn, grieperig, beetje keelpijn
    Week tot nod: witte afscheiding, rommelende darmen, geen zere borsten, veel krampjes in m'n baarmoeder (voelde als eipijn, trok naar m'n liezen)
     
    Ukkie26 vindt dit leuk.
  5. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik mag hier ook weer meeschrijven! :D

    Voor nod een vaag gevoel in mn buik, ik had toch een soort voorgevoel erbij dat ik wel eens zwanger kon zijn.. Een soort drukkend gevoel in mn onderbuik en af en toe een steekje.

    Maar wat me het meeste opviel is dat ik eigenlijk geen tekenen voelde van een nadere menstruatie! Meestal kreeg ik krampjes en werden die steeds erger tot aan mn menstruatie, maar nu kreeg ik krampjes en gingen die na een paar dagen weer weg! Die maakten plaats voor heeel licht gevoelige borsten, maar dat mocht geen naam hebben nog..

    Toen ik me op 11 dpo ineens misselijk voelde in de ochtend (was toen nog op werk) MOEST ik van mezelf een test halen, terwijl ik eigenlijk nog een paar dagen wilde wachten met testen :) Dus uit mijn werk letterlijk naar de winkel geraced en gerend en in de auto getest (had een plastic bekertje van werk meegenomen) :roflmao:

    Pas na die test (10 dpo) begonnen mijn borsten steeds meer pijn te doen. Maar verder nog niet misselijk op die ene dag na en in mn buik voel ik ook super weinig.

    Het blijft spannend! :)
     
  6. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oja wat me ook opviel was het vaker plassen (nog voor mn test). Nog nooit eerder zo gehad :)

    En ik wist dat ik bij de zwangerschap van mn zoon heel nauw was van binnen.. En dat was nu weer zo!
     
    Esila vindt dit leuk.
  7. Banana

    Banana Fanatiek lid

    29 jun 2014
    2.040
    613
    113
    Ik mag ook meeschrijven!
    Hier nog helemaal geen klachten (4+2), alleen erg moe!!
     
  8. Lena1982

    Lena1982 Niet meer actief

    Mijn eerste symptomen; verschrikkelijk veel zin in sex :)
     
    Banana vindt dit leuk.
  9. Graatje

    Graatje Lid

    9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Vandaag precies 5 weken. En vannacht niet kunnen slapen door rusteloze benen! Argh en ik ben zo moe:(
    Ik herken dit wel van mijn vorige zwangerschap en toen heb ik daar de hele zwangerschap last van gehad. Ik vrees dus het ergste..
     
  10. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hier ook pril.zwanger en bij vlagen licht misselijk en moe.
    Wel heb ik vandaag heel veel last van een zeurende buikpijn en mijn liezen.
    Wat maakt je dat onzeker vooral omdat de zwangerschap hiervoor een mk werd met ruim 5 weken.
     
  11. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Moe, met vlagen misselijk, kort lontje, vaker plasen, snurken :oops::rolleyes: maar ik zit nu natuurlijk op alles te letten en alles wat 'anders' is schrijf ik meteen aan de zwangerschap toe ;)
     
  12. onkruidbloem

    onkruidbloem Actief lid

    27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
    Ik zit nu op 16 dpo, vanaf 7 dpo kreeg ik gevoelige borsten en dat heb ik nog steeds. Voor mijn nod was ik misselijk af en toe maar nu eigenlijk niet meer. Ben ook niet meer moe dan anders. Verder had ik de afgelopen dagen wat buikpijn en was ik gister chagrijnig maar geen idee of dat aan de zwangerschap ligt :p
     
  13. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wacht maar die misselijkheid komt nog wel haha.. Ik voelde vanaf 4 tot ruim 5 weken ook niks en ineens die complete misselijkheid.. Sterkte!
     
  14. onkruidbloem

    onkruidbloem Actief lid

    27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
    Ja ik ben benieuwd! Mijn moeder had ook nergens last van dus misschien heb ik de juiste genen geërfd haha ;)

    Even een stom vraagje, maar hoe maken jullie die handtekeningen van nodapp?
     
  15. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Op het plaatje klikken dan kan je onderaan alles invullen en de url in je handtekening zetten :)
     
  16. onkruidbloem

    onkruidbloem Actief lid

    27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
    dankjewel, gelukt. Ik heb het vandaag wel enorm koud overigens, las dat dat ook een kwaaltje kan zijn.
     
  17. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Had ik ook in t begin, maar tegelijkertijd wel enorm warme voeten haha. Die kou is nu wel over bij mij trouwens
     
  18. *Lou

    *Lou Lid

    5 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal.

    Ik heb een vraag.
    Nou 2 dagen heb ik last van dikke witte afscheiding. Maar gisteren had ik sex met mijn man en toen had ik heel veel dikke witte afscheiding wat eruit kwam. Sorry hiervoor.
    en over 11 dagen moet ik ongesteld worden. Waar ik niet op hoop!
    Want heb 3 maanden geleden al een eerste miskraam gehad. Ik wil weten kan ik zwanger nu zijn of waar is het dan van die dikke witte Afscheiding?.

    Ik hoop dat jullie hier wat over weten.
    Dankje alvast
     
  19. *Lou

    *Lou Lid

    5 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Jammer dat mensen niet reageren op mijn vraag!! Alsjeblieft weet iemand wat er over. Zie mijn vorige bericht.

    Onzeker..

    Bedankt
     
  20. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Als je NOD nog 11 dagen weg is, lijkt het me lastig daar nu al iets over te zeggen. Het kan allemaal ;) helaas toch echt nog een paar dagen geduld hebben!
     

Deel Deze Pagina