Efamol pmp wie heeft ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sas26, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je wat gemerkt van de efamol pmp?

  1. ja, ik heb een regelmatigere cyclus

  2. ja, ik heb minder stemmingswisselingen

  3. ja, ik heb een regelmatigere cyclus en minder stemmingswisselingen

  4. nee, geen verschil.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sas26

    Sas26 Fanatiek lid

    14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    o ja stom, dat bedoelde ik ook haha!
     
  2. dushi1980

    dushi1980 Actief lid

    11 jun 2007
    225
    0
    0
    Nou meiden ik ben begonnen hoor, ik ben benieuwd, weet nu nogsteeds niet of ik vorige week nu wel of geen mentruatie heb gehad, ik ga er maar vanuit van wel tenslotte toch wat druppels helder rood bloed verlies gehad, en nogsteeds geen positieve zw-test helaas, dus ik bereid me voor op de volgende ronde! net weer ovu test gedaan en die was al vrij donker, maar nog niet positief.....

    Verder slik ik nu naast de Efamol PMP, tarwekiemolie en foliumzuur, mar effe gestopt met visolie van VSM, weet niet of die combinatie van al die dingen wel helemaal goed is, en is tarwekiemolie zit ook omega 3 alleen dan de plantaardige vorm heb ik me laten vertellen ipv vanuit vis, maar omega 3 blijft omega 3.

    Ik hoop dat ik weer beetje grip krijg op m'n cyclus! Of niet en zwnager ben.wordt natuurlijk!!!

    XXX
     
  3. Sas26

    Sas26 Fanatiek lid

    14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ben benieuwd dushi!

    En is t idd zo dat als je de efamol slikt, je dan geen visolie hoeft?
     
  4. Smallville

    Smallville VIP lid

    1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    neem aan van niet, want dat omega 3 zit er al in, en net wat Dushi zegt, maakt niet uit waarvan, plant of vis
     
  5. dushi1980

    dushi1980 Actief lid

    11 jun 2007
    225
    0
    0
    In de Efamol PMP zit geen omega 3 maar wel weer omega 6. In tarwekiemolie zit wel weer omega 3 (plantaardige vorm), dus vandaar stop ik maar even met die visolie omega 3 van VSM, anders krijg ik straks een overdosis omega 3 haha, nee hoor ben bang dat het eventueel niet goed is voor kindje.

    En met eerste zwangerschap ook geen omega 3 visolie geslikt en prachtig gezonde dochter op de wereld gezet!
     
  6. dushi1980

    dushi1980 Actief lid

    11 jun 2007
    225
    0
    0
    Pfff ik ben echt een tut hoor, zit heel de tijd te zoeken naar topics over Teunisbloemolie, en meningen zijn echt verdeeld, er wordt zelf gezegd dat het een miskraam op kan wekken, maar wat ik nu niet snap je slikt die dingentoch om juist een regelmatige cyclus te krijgen en evt zwanger te worden??? Miscchien stop ik er toch maar mee op het moment dat ik een positieve ovu test heb en ga ik daarna weer verder, vraag me alleen af of het dan wel effect heeft.....zucht!!!

    Smallville hoe heb jij dit gedaan, jij was vrij snel zwanger hierna toch, heb jij ze heel je cyclus doorgeslikt of ben je ook gestopt na positieve ovu test?
     
  7. Smallville

    Smallville VIP lid

    1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik ben pas gestopt toen mijn zw test posi was
    want als je dan niet zw bent, verlicht hij een heleboel pms klachten

    maar mk opwekken erbij lijkt me stug, anders zou het ook niet in Etos zwanger worden zitten.
     

Deel Deze Pagina