Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat klinkt inderdaad veelbelovend! Nu hopen dat dit ook (minimaal) het resultaat is...
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Vanochtend was de punctie, we hebben maar liefst 21 eicellen :eek::thumup:!
    Dat is meer dan gedacht, dus vrees wel dat er toch weer veel onrijpe tussen zitten. Morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn.
     
  3. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wow @Equivoque wat een mooi aantal! Ik hoop op een goed aantal bevruchtingen en daarna goede embryo's... Wanneer hoor je meer? En wanneer zou je dan terugplaatsing hebben?

    @cd28 : hoe was jouw echo vandaag?
     
  4. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Dat is een mooi aantal!! Dat moet gewoon goed komen.
     
  5. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Zat op 5,8mm dus moet nog even door gaan. Donderdag weer echo en hopelijk kunnen ze dan gaan plannen.

    Arts vertelde dat het toch wel vaker gebeurd dat je ondanks de medicatie ongesteld wordt. Dus hopelijk was dat eenmalig.
     
  6. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    12 bevruchtingen! Blij mee :D!
    Woensdag terugplaatsing.
     
    Cactus92, OZ2014 en Champetter vinden dit leuk.
  7. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat fijn! Dat moet een mooi aantal embryo's worden...
    Hebben ze deze ronde nu wat anders gedaan als de vorige?
     
  8. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ze hebben een lang schema gedaan dit keer, en de grootste eitjes laten schieten om wat meer kleintjes mee te krijgen. Dat is dus redelijk goed gelukt!
     
  9. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Wat goed!!! Dat is een mooi aantal!
     
  10. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Zoals gebruikelijk weer een domper om de feestvreugde. De afvalrace is begonnen: op dag 4 gaat 1 embryo richting morula, 2 zijn 10-cellig en de rest loopt verder achter of is gestopt met delen. Morgen wel een terugplaatsing, maar of er nog wat kan worden ingevroren is nog maar de vraag...:(
    Pfff ben zo klaar met die emotionele achtbaan elke keer!
     
  11. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ach wat een tegenvaller @Equivoque! Hopelijk morgen een toppertje terug die gewoon daar lekker 9 maanden blijft zitten! Mijn duimen draaien voor je!
     
  12. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    O nee @Equivoque wat een teleurstelling! Ik duim heel hard dat er een topper bij zit!
    Succes morgen!!
     
  13. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @Equivoque : succes vandaag bij de terugplaatsing en daarna in de slopende wachtweken... Ik denk aan je!
     
  14. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Dank jullie lieve meiden!
    Na de eerste schrik gelukkig wel een meevaller vandaag, er is 1 topper teruggeplaatst (4AA blasto) en onverwacht toch nog 3 cryo's! Eentje heeft een mega groeispurt gehad, van 4-cellig gisteren naar morula vandaag.
    Ga dus maar weer de broedkip uithangen!

    @cd28, hoop dat je snel komt aanschuiven op het wachtbankje! Morgen weer echo?
     
  15. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat fijn! Dit is in ieder geval vast een toppertje en 3 cryo's 'achter de hand' is ook een prettig gevoel! Succes met 'broeden'. Wanneer mag / ga je testen? Duim, duim, duim...

    @cd28 : jij succes morgen bij de echo. Hopelijk heb je een mooi opgebouwd baarmoederslijmvlies en kan het traject verder ingezet gaan worden. Spannend meid!

    Een korte update van mijn kant: na een aantal dagen wat wisselend bloedverlies te hebben gehad, is afgelopen zondag mijn menstruatie echt doorgebroken. Nu ervoor gekozen om toch maar aan de pil te gaan, zodat ik tijdens onze vakantie eind van deze maand niet een week loop te rotzooien door de onregelmatigheid waarmee het bloedverlies zich aandient. Ik wil gewoon relaxed genieten van de vakantie. Na de vakantie dan waarschijnlijk een stopweek en daarna aan de pil ter voorbereiding op onze poging.
    Ik hoop volgende week dat mijn zus wat te horen krijgt over de uitslag van de genetische onderzoeken (dan zijn de aangegeven 8 weken voorbij), dan kunnen we ook in overleg met Gent gaan plannen voor september...
     
  16. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Vandaag de 2e echo gehad en helaas een grote teleurstelling. Baarmoederslijmvlies was nauwelijks dikker geworden. Medicatie hebben ze verhoogd en moet woensdag terug komen.

    Ze zei dat ze het nog konden proberen in een eigen cyclus maar mijn inziens is dat geen optie. Als het nu al niet groeit...

    En anders toch een hysteroscopie om nog eens te kijken.

    Had er echt geen moment rekening mee gehouden dat er misschien helemaal geen poging gedaan gaat worden :cry:
     
  17. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    He bah @cd28, wat een tegenvaller... Hebben ze aangegeven waar het door kan komen? Nu dus ophoging en afwachten of dat wat oplevert, en weer wachten... Dikke knuffel meis!
     
  18. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @cd28 he wat een tegenvaller weer... maar denk je echt dat er helemaal geen poging wordt gedaan als het zo blijft?
    Ik ben geen arts, maar ook gezien de gekke aanloop naar deze cyclus zou ik bijna denken: wek een menstruatie op en begin opnieuw... is dat geen optie?
    En wat betreft natuurlijke cyclus: ik had daarin dikker slijmvlies dan met medicatie, dus het is niet gezegd dat de opbouw dan bij voorbaat al minder is!
    Heb ook gelezen dat ze bij dun slijmvlies soms aspirine gebruiken, misschien zou je daar nog naar kunnen vragen.

    Hou vol meis... hopelijk gaat de dosisverhoging gewoon zijn werk doen, en anders is het ook nog niet verloren!
    Welke dosis krijg je nu?
     
  19. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Jolandadjk mag trouwens 15 juli testen. Ga dat ook niet eerder doen (hooguit een dag), anders ben ik niet echt meer gemotiveerd om door te gaan met de medicatie denk ik ;)
     
  20. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Wat een opluchting moet dat voor je zijn, heel veel succes de komende tijd en probeer een beetje te relaxen :)
     
    Equivoque vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina