Eigenlijk geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meis28, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik ben nu als het goed is ongeveer 6 weken zwanger. Ik heb tot nu toe helemaal geen kwaaltjes, heb echt geen gevoel van zwanger zijn! Met mijn zoontje had ik dat ook niet ontzettend, maar was toen wel heel erg moe en ben ook paar keer beetje misselijk geweest (niet als in spugen, maar gewoon dat ik wat moest eten). Ik merk alleen wel dat ik echt een dikke buik heb, opgezet ofzo.. Hij zit gewoon een beetje in de weg voor mijn gevoel :-D terwijl ik van mijzelf niet echt een buik heb. Hebben jullie symptomen..??
     
  2. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ik wel, kan er niet om heen :roflmao:

    Maar het komt vaak genoeg voor dat vrouwen zwanger zijn en geen klachten hebben, hoor ik ook regelmatig in mijn omgeving! Kan me wel voorstellen dat je je daar misschien onzeker door voelt (zou ik wel hebben iig :rolleyes:), maar probeer je vast houden aan je positieve test(en)! Eerste echo al gepland?
     
  3. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja..! Had toevallig een setje tests besteld, maar dat duurt even en wilde vrijdag toch een test doen (die dus positief was). Dus als die tests binnen zijn dan kan ik gewoon af en toe nog een testje doen :) Al zegt dat ook niet altijd alles denk ik.. Maar hier doen ze de eerste echo pas met 12 weken dus ik moet nog wel eventjes wachten..! Rond 8 weken voor het eerst naar de verloskundige, maar eerst naar de HA.. aankomende vrijdag
     
  4. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Mijn symptomen kwamen pas tussen de 6 en 7 weken! Daarna heb ik er ook flink last van gehad tot een week of 11. Wat niet is kan nog komen :D
     
  5. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Hier hetzelfde! Bijna 7 weken maar ik ben alleen een beetje moe soms.. begon dus ook al ongerust te worden want bij mijn vorige zwangerschap had ik nu al flink zere borsten en waren die ook al gegroeid! Nu niks :( Wel zaterdag een echo (ben dan 7.3) dus nog heel even spannend!
     
  6. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannend! Ze zeggen wel vaak dat elke zwangerschap weer anders is dus misschien is dat in jouw geval nu ook zo hihi of het moet gewoon nog komen? Ik dacht ook dat ik meer van vermoeidheid merkte bij m'n eerste. Maar misschien komt dat idd nog. Tot nu toe valt het heel erg mee namelijk maar het is ook nog vroeg..
     
  7. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier had ik in het begin ook nergens last van, dit kwam geleidelijk aan later pas (zoals vermoeidheid en maagzuur), maar alsnog mag ik (afgezien van wat lichamelijke kwaaltjes) nog altijd niet klagen.
    Van misselijkheid heb ik ook helemaal geen last gehad, alleen een korte fase van kokken bij te hard/hevig hoesten, maar dat was ook wat later; rond de 12 weken ergens, dacht ik.

    Geniet lekker van je zwangerschap, die kwaaltjes komen uiteindelijk wel een keer. :)
     
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.608
    13.152
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Gefeliciteerd!
    Ik heb m'n vorige zwangerschap alleen tussen week 4 en 5 last gehad van zeer pijnlijke borsten. Verder nooit enige zwangerschapskwaal gehad toen.

    Deze keer met name ontzettend moe, maar is ook niet zo gek met een dreumes er naast ;)
     
    Beyzam vindt dit leuk.
  9. proudmommy13

    27 aug 2017
    27
    13
    3
    Vrouw
    Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb precies hetzelfde! Vanochtend een positieve zwangerschapstest, maar ondanks dat deze overduidelijk was twijfel ik of het wel klopt. Ik heb helemaal geen symptomen dat ik zwanger ben, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap erg moe was de eerste weken en last had van mijn borsten... :s De zwangerschapskwaaltjes zijn niet altijd prettig, maar stiekem zou ik toch willen dat ik iets had van deze symptomen.
     
  10. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dankje, Jij ook!!
    Ja met een dreumes erbij merk je die vermoeidheid wel. Ik heb ook een peuter en werk fulltime, dus ben altijd wel een beetje moe, misschien dat het daarom niet opvalt ;). Heb wel heel ietsje gevoelige tepels nu merk ik
     
  11. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja dit heb ik ook!
    Soms dacht ik wel zal ik wel echt zwanger zijn? Weinig kwaaltjes! Nu ook niet echt, ja wel een buik die vaak in de weg zit en af en toe een dagje heel moe.
    Soms wat bandenpijn, maagzuur en andere kleine klachten.
    Moet soms ff naar mijn buik kijken om te geloven dat ik zwanger ben. :roflmao:
     
  12. Annie91

    Annie91 Lid

    26 jun 2017
    90
    9
    8
    Vrouw
    Hier nog 1.. inmiddels 10 weken zwanger en voel me totaal niet zwanger. Ik heb wel wat symptomen als vreetbuien (die heb ik normaal ook wel haha) wat meer moe dan normaal, heel af en toe gevoelige tepels maar voor de rest niets. word er zelf wel onzeker van.. morgen mijn 2e echo de termijn echo en zit me nu al zorgen te maken of alles wel goed is aangezien ik me prima voel..
     
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.608
    13.152
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier kwamen we er deze keer met 10 weken pas achter dat ik zwanger was, puur omdat ik naast de vermoeidheid geen enkele kwaal had (en heb uit mezelf nagenoeg geen cyclus en bovendien was/is de kans op een natuurlijke zwangerschap bij ons zeer nihil).
    De vermoeidheid weet ik aan mn nieuwe baan, dus geen link gelegd met een zwangerschap.
     
  14. Annie91

    Annie91 Lid

    26 jun 2017
    90
    9
    8
    Vrouw

    ja ik kwam er ook achter met 7 a 8 weken. idd de kwaaltjes gelinkt aan een drukkere periode
     
  15. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Pfff vandaag wel heel moe en lusteloos hoor ;)
     
  16. proudmommy13

    27 aug 2017
    27
    13
    3
    Vrouw
    ... hier inmiddels de vermoeidheid toegeslagen. Verder nog steeds geen symptomen Volgende week eerste echo. Ben benieuwd.
    @Meis28 heb jij al een echo gehad?
     
  17. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hallo ,gefeliciteerd allereerst!Hier ook iemand zonder klachten.Alleen gevoelige borsten.Voor de eerste echo echt nog gedacht dat ik niet zwanger was maar gelukkig was de baby te zien enz..Op dit moment geloof ik het ook nog niet.Voel mijn buik nog platter dan eerst en echt geen symptomen .Over 2 weken weer een echo,best spannend.Maak je niet onnodig zorgen,niet iedereen heeft dezelfde klachten.En geniet vooral van deze klachtvrije periode.
     
  18. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik heb nog geen echo gehad, dat doen ze hier pas bij 12 weken, dus ik moet nog wel ff wachten..! Spannend proudmommy13 volgende week..!
    Ik heb woensdag de eerste afspraak bij de vk, echo´s doen ze hier trouwens altijd in het ziekenhuis bij een gynaecoloog.
    Sinds dit weekend is de vermoeidheid dus toegeslagen..soms echt enorm en soms gaat het wel, maar heb minder energie in het algemeen. Ook heb ik een aantal keren gemerkt dat ik gevoelige tepels had en ietsje misselijk was (dan moest ik even wat eten). Eigenlijk vrijwel hetzelfde als bij mn eerste..! Niet veel, maar wel wat.. en daar mag ik blij mee zijn..! Lijkt me ook vreselijk als je heel veel last hebt
     
  19. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    p.s. ik begin ook al een beetje een buikje te krijgen, merken jullie dat ook? Komt vast omdat dit de tweede is, hoor vaker dat je het dan sneller ziet. Nu nog ff geheim houden op mn werk..
     
  20. proudmommy13

    27 aug 2017
    27
    13
    3
    Vrouw
    Dat heb ik helaas ook. Hoewel een buitenstaander het wellicht niet eens direct zou zien.
    En denk idd dat dit komt omdat het de tweede zwangerschap is. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik tot week 17/18 mijn normale kleding aan. Dat ga ik nu niet redden ben ik bang... :D
     

Deel Deze Pagina