Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

    beebj Niet meer actief

    Denk dat het vooral van het echo apparaat afhangt @Squarepants . Gyn van mij zit altijd verdomd dichtbij het echte geboorte gewicht als ik kijk naar dochter & bij mensen om me heen:eek:
     
  2. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    We gaan t zien!
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.791
    6.593
    113
    Vrouw
    Oeh spannend @Squarepants ben benieuwd naar je echo :D post je later foto's?
     
  4. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik ben ook benieuwd @Squarepants !! Veel plezier!!

    Het opmeten van je baby Is inderdaad natte vingerwerk @Squarepants . Een paar mm. ernaast meten en het gewicht kan al anders zijn. Ligt niet zo zeer aan echo apparaat of degene die meet, maar ook hoe de baby er voor ligt.

    Mijn gyn zegt ook dat ze die metingen met een korreltje zout nemen en dat ze ook een best grote marge hebben qua wat het in het echt kan afwijken. Volgens mij wel tot 500 gram erboven en eronder. En hoe verder in de zwangerschap, hoe moeilijker te meten.
    Als je logisch nadenkt vind ik dat ook niet zo gek. Er zit nogal wat om het kindje heen en helemaal stil liggen doen ze ook niet.
    Ze zullen er niet zomaar een kilo naast zitten al heb ik die ervaring wel met de grootte schatten d.m.v. voelen. :D
    Zei de VK toen ze voelde aan mijn buik, oh dit wordt geen grote baby, onder het gemiddelde van 7 pond dacht ze. Daarna de echo erop, zat het toch echt al rond de 8 pond :D
     
    Lill vindt dit leuk.
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.791
    6.593
    113
    Vrouw
    Is gewoon heel snel aangekomen :p
     
  6. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf

    Oohhh wat spannend! Wanneer hebben jullie die? Ik hoop op mooie beelden <3
     
  7. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ieder z’n eigen ervaring in het opmeten; weet iig dat het bij mijn gyn heel dicht bij de werkelijkheid zit.
     
  8. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Hihi schattig he?? Wel een voet de hele tijd in haar oog! Maar goed beetje stretchen kan nooit kwaad :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mooncalf en beebj vinden dit leuk.
  9. beebj

    beebj Niet meer actief

    Super lief!❤️❤️
     
  10. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wauw mooi!!! Ook al zo'n lenig kind!! :D
     
  11. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

    Lijkt op dr moeder haha ;)

    Afgelopen week maar 2 broeken erbij gekocht. 1tje was de band kapot en mijn eigen broeken zaten ook niet lekker meer. Heb nu 2 leuke joggingpants gekocht. Ik pas gelukkig ook nog wat gewone maatjes ipv alleen zwangerschapsbroeken. Ondanks ik niet veel de deur uit kom, toch ook wel leuk om even wat nieuws voor mezelf te hebben! Ben ik toch nog ziek in stijl haha

    Wat is het koud he buiten? Ik was eventjes buiten met alleen een dik openstaand vest, maar dat is echt niet te doen. Bij jullie ook een lekkere laag sneeuw? Ik hoopte op voorjaar, maar dan kijk je uit het raam en ligt er een pak sneeuw! :rolleyes: ik wil zon!!!
     
  12. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oeps dubbel
     
  13. beebj

    beebj Niet meer actief

    Sneeuwt hier idd wel, blijft liggen alleen niet op de grond; daar smelt het direct weg. 0,1graad momenteel, maar idd heeeeel koud door de vele wind!
     
  14. beebj

    beebj Niet meer actief

    Wel knap daarom dat je nog in gewone kleding past @BeebieBeeb , ik kan echt niks meer aan van mezelf:( Ik heb overlaatst ook nog een positiebroek erbij gekocht, zodat ik er nu 4 heb: 2 gewone en 2 soort jogging:)
     
  15. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou mijn eigen spijkerbroeken pas ik ook allaaaang niet meer hoor! Maar de joggingbroekjes etc. wel. Dat rekt nog een beetje mee bij mijn buik. Lang leve de hippe joggingpants tegenwoordig :D Zo leuk in al die leuke kleurtjes en printjes nu weer.
    Ik bedoel natuurlijk niet de grote grijze bioscoopbroeken haha
     
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.791
    6.593
    113
    Vrouw
    Ook al zo'n lenige baby :eek:
     
    Squarepants vindt dit leuk.
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.791
    6.593
    113
    Vrouw
    Hier geen pak. Maaar vanmmorgen sneeuwde het wel en idd flink koud. Brrrrr
     
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.791
    6.593
    113
    Vrouw
    Whahaha.
    Dit vraagt om foto's :D
     
  19. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Oooohhh! Wat mooi!! <3
    Onze meid had ook een tijdje haar voetje bij het gezichtje (grote teen bijna in dr oog). En de duim in de mond :p FB_IMG_15210493809115004.jpg
     
    Squarepants en beebj vinden dit leuk.
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.791
    6.593
    113
    Vrouw
    Aaaah <3 zo schattig.
    Als ik dat zie vind ik t wel jammer dat ik gewoon keuzes moet maken qua wat ik waaraan uitgeef. Maar ja, over een paar maanden kunnen we ze 24/7 bewonderen :roflmao:

    Waar zijn jullie het meest benieuwd naar? De vader en ik hebben allebei blauwe ogen, maar zijn ogen zijn veel lichter dan de mijne. Daarnaast is zijn haar zwart en mijne blond, hoewel ik zwart haar had bij de geboorte. Dus ik ben vooral heel benieuwd naar de (tint) blauw van de oogjes en de (uiteindelijke) haarkleur.
     

Deel Deze Pagina