Sinds een jaar of 3 geleden voel ik heel duidelijk mijn eisprong. Netjes links en rechts om de beurt. Soms niet te doen zo pijnlijk, maar meestal zo'n irritant beetje krampende pijn. Ik vroeg me af wie dat nog meer voelt? Gewoon nieuwsgierigheid
Soms, ene maand wel andere maand niet. Vroeger voelde ik het nooit. Daarentegen zijn mijn menstruaties veel minder pijnlijk geworden
Ik heb geleerd en gezien dmv ovulatietesten dat je het rijpen van je eitje voelt en niet je eisprong zelf. Maar inderdaad, ik voel het ook vaak.
Ik heb er twee dagen "last van" de laatste groeispurt voel ik, en het letterlijke springen. Vaak klap ik dan even in elkaar en ben ik een paar minuten zielig en daarna zakt het af. Ooit met ovu testen en echos gecontroleerd. Heel bizar.
Ja, ik ook. Ook om de beurt links en rechts. En één keer beide kanten tegelijk. Dus toen had ik een twee-eiige tweeling kunnen hebben
Ja bij mij soms echt mega pijnlijk dat ik bijna niet kon lopen. Toen ik zwanger raakte van mijn jongste had ik een eisprong met 3 eitjes en heb ik een halve dag op de bank gelegen van de pijn.
Ja, ik voel ook mijn eisprong. Nou ja, het punt dat het eitje klaar staat om te springen dan . Soms echt zeer pijnlijk. De ronde dat ik zwanger werd van mijn zoontje had ik heel veel pijn, kon amper lopen .
Ja ik voel het ook heel duidelijk. Nu ik ouder word is het wel meer pijnlijker geworden. Vorige week werd ik wakker met hele erge pijn. In beweging ging het wel...maar als ik ging zitten was het echt heel pijnlijk. Dan na het springen...meestal 12 uur nadat de pijn begon is alles weer goed.
Hier ook zo. Het is nu echt heel erg pijnlijk, alsof ik gigantische obstipatie heb. Duurt ongeveer een Halve dag. Precies 2 weken later word ik dan ongesteld.
Ja, ik echt al heel lang... Meestal heb ik een uurtje echt pijn. Op het heftigste punt moet ik me echt even concentreren op mijn ademhaling.
Zo te zien zijn we met vele die het voelen! Wat ik grappig vond was dat ik bij beide iui-behandelingen de eisprong (nou ja, de groeispurt dus) voelde onderweg naar het ziekenhuis. De echo bevestigde dat!