Elke keer kleine gaatjes in shirts (op buikhoogte)?!

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnhumpie, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

    gebakje VIP lid

    15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Schijnt ook vaak door een riem inderdaad te komen.
     
  2. Marieken

    Marieken Fanatiek lid

    11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook al jaren het zelfde probleem!
    gek genoeg had ik er meer en erger last van toen ik nog erg stevig was in tegen stelling tot nu.
    ik gokte altijd dat het mn riem en of de spijkerbroek rits was... maar zag ze vorige week in een zeer los kort shirtje zitten.. dus ik ben er ook nog steeds niet achter waar het van komt.
    zoon heeft inderdaad nergens last van en mijn man alleen in zn boxershorts.

    vind dit zn eeuwen oud mistery die nooit opgelost gaat worden, net als de droger die sokken eet en hoe het komt dat alle was tijdens het wassen altijd in het dekbed overtrek gaat zitten. :)
     
  3. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.317
    916
    113
    Heb het ook, oorzaak hier is een broek die iets te strak zit soms :) en daardoor steekt het lipje van de rits iets uit en die veroorzaakt gaatjes in de kleding.
     
  4. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ik heb het ook gehad! Bij mij kwam het denk ik door schoonmaakmiddelen enzo. Nu doe ik altijd oude kleren aan als ik ga schoonmaken en nergens last meer van..
     
  5. Juli2009

    Juli2009 Niet meer actief

    Dacht altijd dat het door je broeken kwam... Uiteinde van je rits, de "hoek" boven je knoop zeg maar, dat schuurt langs je kleding als je loopt, gaat staan, zitten, etc.

    Heb t ook alleen maar bij spijkerbroeken en niet bij pantalons of zo, dus t klinkt wel logisch....
     
  6. Hanuna79

    Hanuna79 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ik zie alleen gaatjes bij mijn man's T-shirts, maar dat komt doordat hij shag rookt, als hij een haaltje van zijn shag neem dan vliegen er weleens kleine vonkjes op zijn shirts en dat is hier dus boosdoener :D
     
  7. Onje

    Onje Niet meer actief

    Ik heb het ook alleen in de kleding vd h&m !
    Ga toch eens navraag bij de h&m doen denk ik.
     
  8. manoontje

    manoontje Bekend lid

    13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier ook last van het gaatjes-probleem. Ook altijd op dezelfde hoogte. Net boven mn broek.
    Dacht dat het aan mn riem lag, maar ik had het ook bij een shirtje dat ik 1x had aangehad, en waarbij ik geen riem aanhad. Dus dat was het niet. En door de wasmachine lijkt me sterk aangezien ze altijd op dezelfde plek zitten.
    Mn man heeft er ook last van.
    Vind het zo zonde, zo al heel wat shirtjes verpest!
    Maar ik vind het aanrecht-verhaal wel aannemelijk klinken. Zal er eens op gaan letten.
     
  9. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wahaha ik ook! Heb nu een shirtje van de hennes aan, en er zit een gaatje in! In andere shirtjes heb ik het niet.
     
  10. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    de kleding van de H&M is voornamelijk dun en van mindere kwaliteit.
    Mocht het dan ergens tegenaan schuren dan is het ook eerder kapot..
     
  11. Senninha

    Senninha VIP lid

    13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga eens met een panty door mijn Miele heen om te kijken of het gaat rafelen.
    Ben er echt zo klaar mee.:cool:
    Van de week nog een t-shirt en hemd van mijn zoon weg kunnen gooien. Gaat zonder gaatjes de wasmachine in en doorboord met gaatjes (zijn hemd) en 1 gaatje in zijn t-shirt.
    Heb het zelfs met nieuwe kleding die ik altijd eerst was voor we ze aandoen.:x En de gaatjes zitten hier niet alleen op buikhoogte, ook op de rug en armen.;)

    Daar is dus niet mee tegen het aanrecht gestaan, hebben de motten in gezeten, riem in geprikt, gordelslijtage, katten op gespind, zilvervisjes aan gezeten en noem maar op.

    Ook wassen wij de broeken apart van de witte en bont was dus door de knopen van de spijkerbroeken kan het ook niet komen.
     
  12. Chaea

    Chaea Niet meer actief

    ik heb er ook last van =( vandaag kwam ik er achter dat er gaatjes in mijn shirt zit die ik net een maand heb! =O plus last van vlekken die ik er niet uit krijg (meteen na het wassen) >.>
     
  13. mijnhumpie

    mijnhumpie Actief lid

    12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goh, wat een hoop reacties!! Ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem! Ik lees ook een hoop verschillende mogelijke oorzaken.
    Ikheb overigens wel een granieten aanrechtblad en dat zit wel op die hoogte dus dat zou heel goed kunnen! Of tegen de commode inderdaad, daar is de lak ook helemaal vanaf geschuurd.
    En ik heb het inderdaad ook alleen bij shirtjes van dunne stof.

    Hmm... zal toch eens proberen om voortaan met een schort om aan het aanrecht te werken...
     
  14. puna

    puna Bekend lid

    23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    precies heb ik ook gehad. Lag bij mij hieraan.
     
  15. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Als je het raadsel opgelost hebt, laat me het dan ff weten want dat mysterie heb ik hier ook altijd!!
     
  16. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    hm heb het hier ook al heel lang, eerst alleen bij mijn kleding, maar kwam er vorige week achter dat manlief het dus ook heeft. Niet alleen op buikhoogte. Kwam er dus nu ook achter dat we motten hebben. Zie er zo af en toe 1 vliegen beneden, op onze slaapkamer en op zolder. Vooral bij gordijnen, logeerbeddengoed en zo. Maak toch echt schoon en was alles, alleen het logeerspul dus niet zo heel vaak. Hoe kan ik dit kindvriendelijk maar wel effectief bestrijden?
     
  17. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bij mij komt het door de ritsen van mijn spijkerbroeken. Door een buikje staat de ritst bovenaan een beetje open en dat beschadigd de shirtjes.
     
  18. MeineLiebe

    MeineLiebe Niet meer actief

    Ik heb dat ook!!!

    Dacht altijd dat het door een nageltje kwam van me kat

    Blijkbaar niet dus.....
     
  19. Pingu

    Pingu Niet meer actief

    Hier heb ik dat probleem ook gehad.
    Ik ben na de zwangerschappen veel aangekomen en ineens had ik last van kleine gaatjes in mijn kleding op alleen de buikhoogte.

    Ik heb het idee dat het kwam doordat er steeds een stukje stof tussen de rits van mijn jas kwam met het inritsen ervan.

    Ik ben nu weer 20 kilo afgevallen en het probleem is ineens weer verdwenen. Er zit weer ruimte tussen mijn buik en jas, dus ik rits hem niet steeds meer in.

    Ik had er voornamelijk last van met kleding van Miss Etam.
     
  20. serena15

    serena15 Bekend lid

    1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gekke vraag misschien? maar hoe weet je of je motten hebt

    mijn man heeft vaak in zijn shirts grotere gaatjes echt niet van een riem of door een aanrecht of zo, zullen we motten hebben?????
    huh???
     

Deel Deze Pagina