Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hey.. het is helaas definitief mis.. Woensdagavond zette het door en gisteren de hele dag. Gisteravond wel iets 'groots' verloren wat 'het' zou kunnen zijn maar met dit termijn weet ik niet of je echt wat herkenbaars verlies. De vorige keer met 10 wk. echt een duidelijke vruchtzak verloren maar nu was ik nog maar 6 wk. Pff.. 't is ontzettend heftig.. Ergens had ik er geen goed gevoel over maar je ga er toch niet vanuit dat het opnieuw mis gaat als je dan eindelijk na al die lange maanden zwanger bent. En nu begint het hele gedoe opnieuw.. Alleen heeft de gyn, wel gezegd dat ze nu z.s.m. met clomid willen beginnen, ik zie er hartstikke tegenop maar andere kant heb ik zo iets doe maar en misschien brengt dat wat positiefs.. Ik vraag me alleen af of ik daar nu deze ronde gelijk mee mag starten of dat ik eerst een cyclus m'n lichaam bij mag laten komen.. Verlies enorm veel bloed dus sta te duizelen op m'n benen.. Moet maandag voor een echo of alles weg is en dan ook bespreken hoe nu verder.. 't liefst kroop ik in bed en kom er niet meer uit tot iemand me verteld dat ik 12 weken zwanger ben en alles goed is.. maar zo makkelijk gaat het helaas niet he dames..

    Ik heb al jullie verhalen wel gelezen maar momenteel is m'n 1 spinnenweb dus sla weinig op, heb alleen weinig positieve verhalen gelezen, het zit jullie ook allemaal niet mee.. Sterkte!!
     
  2. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11)
    • Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8
    • Elyn, .. jaar, 2e kindje, ronde ..
    • Baby dream, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan)
    • Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM)
    • Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 9
    • Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19
    • Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17
    • Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23 (incl. 5 maanden pauze met de anticonceptiepil) 9x clomid, nog 3x in huis
    • Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17
    • Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na miskraam) (MMM)
    • Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12
    • MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil)
    • Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 17/ronde 1 na mk. (totaal 20 maanden)
    • Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 10 maanden bezig (MMM)
    • PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11
    • Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16
    • Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden) (MMM)
     
  3. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Oh meis. Even een megaknuffel voor jou. Jeetje, wat afschuwelijk, alweer een mk...
     
  4. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Dankjewel meis, doet goed.
     
  5. Tilly92

    Tilly92 Lid

    20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @oktober91 wat een triest nieuws, ondanks je er al een slecht gevoel over hard. De klap blijft hard.. :(
    Dikke knuffel voor jou en veel succes maandag!
     
  6. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    ♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡
    • Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11)
    • Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8
    • Elyn, 29 jaar, 2e kindje, ronde 23 (incl. missed abortion)
    • Chocoladetaart, 2e kindje, ronde 17 (Utrogestan en follikelmetingen)
    • Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM)
    • Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 11
    • Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19
    • Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17
    • Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23 (incl. 5 maanden pauze met de anticonceptiepil) 9x clomid, nog 3x in huis
    • Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17
    • Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12
    • MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil)
    • Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 17/ronde 1 na mk. (totaal 20 maanden)
    • Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 11 maanden bezig (MMM)
    • PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11
    • Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16
    • Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM)
    • Tilly92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 (in februari 2016 gestopt met de pil) (MMM)
    • Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 14 (MMM)
    • Ashleyrachel, 29 jaar, 1e kindje, pcos chlomid 75mg (MMM) 2x mk
     
  7. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Even weer de complete lijst ge-update dames. Graag steeds de laatst gebruikte lijst quoten, anders klopt ie niet meer ;)

    @oktober91 wat vreselijk. Veel sterkte!

    Ik schuif door naar ronde 17.
     
  8. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik weet mijn ronde niet eens meer. Van de week weer eens tellen, denk ronde 18nu.

    Paar meiden zien het in de herhaling, maar uitschrijven loont soms ;)
    Vandaag hadden we uitslag van het heronderzoek van stijfsel (of mag ik weer semen zeggen nu nizzie weg is?). En ik wist niet dat het kon, maar nog slechter als de vorige keer. Vorige keer 400.000 met normale hoeveelheid en weinig motiliteit (2%). Nu zeer verminderde hoeveelheid, maar iets meer beweging (5%). Einduitslag dit keer was 200.000....
    200.000 gewoon maar, kan het nog ff niet bevatten. Dus ons ziekenhuis gedag gezegd en een doorverwijzing gehad voor het radboudziekenhuis. Die nemen nu op korte termijn contact op om te starten met waarschijnlijk IVF/ICSI. Vraag is of we nog moeten wachten op allerlei aanvullend onderzoek van manlief waarom het zo slecht is. Chromosoomonderzoek werd genoemd, hormonen checken, fysiekonderzoek naar afwijken van de zaadballen. Dus ik hoop dat ze dat of met tempo kunnen doen, of gewoon naast de behandelingen. Het is niet dat het beter te krijgen is ofzo...

    Dus dat... volgende nieuws is de afspraak bij de bedrijfarts volgende week om dit rond te breien met werk.
     
  9. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    O nee ik lees echt met tranen in mijn ogen jou bericht @oktober91 ik hoopte zo voor je dat je nu zwanger bleef :( hele dikke knuffel voor jou!

    @Littlegirl1989 semen Mag van mij hoor :p Toen wij opgeroepen werden voor het vruchtbaarheidsonderzoek en ik zo'n potje moest ophalen voor mijn vriend had ik voor het eerst gehoord van het woord semen. Uiteraard vergeet ik het nu nooit meer en moet er steeds om lachen door jullie. Wel ontzettend k*t dat het niet beter is geworden. Ik ken iemand waarvan de man ook slechter zaad had, die vrouw is na 4x icsi zwanger geworden.
     
  10. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ach jeetje :( wat balen Meis.
    Misschien een beetje als steuntje in de rug, tenminste zo dacht ik bij de mk beter op een vroeg termijn dan dat je als een heel stuk verder bent. Collega moest laats met 22 weken bevallen van een beeb die het niet gered had echt heel triest.
    Maar daarom maakt een vroege mk niet dar je minder verdriet hebt.
    Hoop dan ook echt dar je het een plekje hebt kunnen geven/ kan gaan geven.
    Hopelijk ben je met
    De volgende echo goed schoon.
    Wat betreft her beginnen met chlomid. Hier moest ik weer een eigen cyclus afwachten die heel spontaan precies 4 weken na de mk weer op kwam. En dar met pcos.
    Ik moet zeggen chlomid geeft me rust hoop dat het bij jou ook zo is en je er ook mooie eitjes van mag krijgen en een mooie beeb natuurlijk.
    Hele dikke knuffel voor je
     
  11. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier trouwens ff een update...
    Pff afgelopen donderdag weer een echo gehad me ei had weg moeten zijn, maar tja zit er nog was in drie dagen maar van 16mm naar bijna 19mm gegroeid dus dit is een ronde met heel veel engelen geduld.
    Volgens de gyn moet die toch echt wel dit weekend springen... echter de ovulatie testen knallen nog steeds niet. Zo frustrerend. Manlief vandaag naar dominator dus voor de zekerheid maar gister en vanmorgen het gezellig gemaakt afgezien die morgen waarschijnlijk goed brak is.
    Ook weinig zin nog om het gezellig te maken dit omdat we nu ruim al meer als een week een latere eisprong hebben dus al 1,5 week verplicht aan het vrijen zijn.... :confused: ik kaaaan niet meer :|.
    Tis gewoon een trage fl*kk*er deze maand die twee eitjes, als ik het natuurlijk even zo grof mag zeggen.
    Verder ook weer nieuwe dosis chlomid mee en over naar de 100mg om de eisprong toch weer meer richting dag 15/19 te gaan krijgen. Al hopen we natuurlijk dat deze trage eigenwijze eitjes gewoon straks bevrucht worden en gewoon lekker eigenwijs gaan innestelen en blijven zitten.

    Vandaag maar voor de afleiding even naar de action voor jaja waxinelichtjes maar mijn vermoeden is dat ik aan de kassa straks weer meer afreken dan waxinelichtjes.... :roflmao:
    zo niet goed voor me bankrekening die winkel.

    Jullie allemaal nog leuke afleidende dingen op de planning dit weekend?

     
  12. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Sorry, dat was ik...! :O ;)
     
  13. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    @oktober91, wat ontzettend verdrietig voor je....Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Een HELE dikke knuffel voor jou en veel sterkte!!! ♥

    @Littlegirl1989, hè ook geen goed nieuws.:( "Gelukkig" hoeft er maar 1 zaadje écht goed te zijn, maar poe...Ik hoop dat je snel kunt starten met ivf/icsi en verdere onderzoeken eerst niet hoeven. Ook een knuffel voor jou!! ♥
     
  14. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Zo herkenbaaaaaaaaaaar, dat lange verplichte vrijen omdat je denkt "nu kan elk moment mijn ei springen". Dat is zo vermoeiend.

    Wel goed bezig met de waxinelichtjes hahahahah!!!! Het is toch een kunst om het gezellig te houden vind ik hoor. ;)
     
  15. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Ashleyrachel balen dat je eitje nog niet gesprongen is. Inmiddels al positieve ovu testen gehad? Dominator lekker feestje :p Wilde je zelf niet mee?

    Ik had hier vanaf zondag bruin bloed, hoopte dat het van een innesteling zou zijn, maar vanmiddag helaas doorgezet naar rood bloed. Voelde me ook niet zwanger, maar toch enorm teleurgesteld om rood te zien :( ik mag naar ronde 12
     
  16. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @PinkLady88 balen dat het heeft door gezet, op naar meer geluk in de volgende ronde.

    Haha ja wou wel mee naar dominator Mja me oma was zondag jarig en dan weet ik dat ik dat de volgende dag niet meer red Haha. Helaas geen 18 meer met drie dagen achter elkaar party. Nu eerder drie dagen kater na 1 feestje :)

    Heb vanmorgen bloed moeten prikken uiteindelijk een progestoron van 15 dus afgelopen weekend is die eigenwijze trage fl*kk*r toch gesprongen :p vreugde dansje dus net mer de uitslag Haha.
    Nu dus weer officieel het wachtbankje op en hopen op 30-7 op een positieve test dan hoeven in ieder geval de rode duivels niet mee op vakantie Haha
     
  17. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Haha ja ik weet precies wat je bedoeld @Ashleyrachel. Ik had me voorgenomen deze zomer geen festivals te doen ivm kinderwens, maar nu het zolang op zich laat wachten heb ik spijt dat ik sommige voorbij heb laten gaan. Maar goed het heeft wel een voordeel natuurlijk, dan blijf ik lichamelijk beter in conditie :p

    Fijn dat ie ein-de-lijk is gesprongen, nu hopen op een positieve test! Ik duim voor je mee!

    Ik las deze keer voor het eerst mee op het NOD forum, maar dat ga ik niet met doen. Word er alleen maar verdrietig van om te lezen dat er zoveel zwanger in 1 van de eerste rondes...
     
  18. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Idd nod forum wordt ik ook niet meer happy van. Lees daar dus ook lekker niet meer mee :)
    Ja ik mis de festivals ook maar ook idd de zelfde keuze gemaakt kinderwens en dus ook wat meer rust nodig agezien ik door de weeks een beste pittige werkweek heb en dus anders helemaal geen rust krijg. De festival tijd komt wel weer wanneer deze mmm achter de rug is met positief resultaat.
    Maar nu eerst lekker aftellen voor de vakantie zo wat ben ik daar aan toe nog 17 daagjes jeeejh en dan lekker naar Turkije maximaal rust en luxe en me bonusdochter die zich er prima vermaakt in de kidsclub en her waterpark en dan hebben ik en manlief ook een heerlijke vakantie.
    @PinkLady88 jij nog vakantie plannen ?
     
  19. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    @oktober91 Niet te bevatten dit verdriet. Heel veel virtuele knuffels.
     
  20. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Heerlijk om naar uit te kijken die vakantie @Ashleyrachel. Ik heb mijn vakantie er al op zitten, nu voor de laatste keer buiten hoogseizoen, scheelt weer in de kosten. Wij zaten all inclusive in Zuid Spanje aan de kust, heerlijk gehad! Nu al weer voor de 2e week aan het werk.
    Na de zomer gaat mijn zoon naar school, dus dat wordt weer even wennen. Maar hij gaat nu ook al met veel plezier naar het kdv, dus dat gaat vast goed komen.
    Is het de dochter van je vriend begrijp ik?

    @Pancakes hoe gaat het bij jou? Doet de clomid zijn werk goed?
     
    Pancakes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina