Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Welkom @Chanbee!

    @Ashleyrachel Spannend! Hopelijk een goed teken. Geniet van je sauna!

    @PinkLady88 Ook aan de start van een nieuwe ronde dus. Spannend hoor.

    Hier nu op cd 9. Afgelopen week een uitgangsecho gehad en heb een cyste van ruim 4 cm op mijn linker eierstok. Ik voel hem ook regelmatig. Ik moet dinsdag weer terug komen, hopelijk neemt mijn rechter eierstok het over en gaat daar nu een eitje groeien.
     
  2. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Heerlijk genieten! Sauna Mag ook nog als je zwanger bent. Tenminste dat deed ik wel, maar pas weer toen ik al wat verder was, na 3 maanden geloof ik en tot 7 of 8 mnd geloof ik. Alleen deed ik geen koude dompel baden en niet te lang in de sauna.
     
  3. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Chocoladetaart ik moet wel mee blijven doen in dit topic hé :p Nee echt zwaar k*t natuurlijk dat het weer niet gelukt is. Dus we gaan er weer vol gas voor deze ronde :-D
    Vandaag verjaardag gehad en daar was iemand zwanger, ik had er heel veel moeite mee. Ik had ook zo graag die buik gewilt, met alle ongemakken erbij echt waar!
     
  4. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Hoe wist je dat je een cyste had?
     
  5. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ik krijg echo's/follikelmetingen en daarop was het te zien. Dus ze willen het nu ook goed in de gaten houden.
     
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jeetje wat rot van die cyste kunnen ze hier iets aan doen of kan het zelf met een nieuwe menstruatie verdwijnen?
     
  7. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Chocoladetaart ik heb me een beetje ingelezen over cysten en volgens mij gaan ze in meeste gevallen vanzelf weer weg toch? Hopelijk neemt rechts het over en gaat er toch een eisprong komen! Dikke knuffel xx
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Uuuuu test drang test drang en nog eens test drang.... pffff hebben jullie dit ook altijd zo erg een week voor nod... niet dat ik g testen want het is toch zonder van de test :) maar toch..... sodeju zeg Haha maakt het geduld hebben nog zwaarder.
     
  9. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Ashleyrachel ja dat ken ik zeker! Elke maand hoop je toch weer dat het gelukt is. Ik hou het meestal ook niet vol tot nod, de action is al een hoop testen kwijt aan mij :p het scheelt voor die prijs kun je er ook best een paar tegenaan gooien haha! Maar een week voor nod gaat ie nog echt niks doen meid, dus wacht iig nog 4 dagen. Succes met afwachten...!
     
  10. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Klopt heb me ook netjes in kunne houden Haha hier ook action favoriet.
    Ach komende dagen gaan we zeker niet testen want vandaag eigenaar van een blinde darm ontsteking en lig nu in het zieke huis wachtende tot ik naar de Ok gereden wordt, perfecte afsluiter weer voor dit weekend pfff scheelt houd me wel van de testdrang af :)
     
  11. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Oh Nee toch Dat is wel heftig zeg! Heel veel sterkte en beterschap alvast! Dikke knuffel xx
     
  12. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113

    Ahhh nee! Sterkte en beterschap gewenst!

    Ik duim alvast voor een positieve test volgende week voor jullie meiden.
     
  13. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Dank je wel dames, operatie is goe gegaan. Moest gisteren nog wel van de arts voor de operatie een zwangerschaps test uitvoeren, negatief uiterwaard maar wat wil je een week voor nod. :) dus die beste arts ook maar uitgelegd dat ik sowieso nog een week moet wachten en dat ze dus daarom ook nog echt geen hcg konden vinden.
    Operatie uiteindelijk goed gegaan. Bleek ook nog blijkbaar een ontsteking te hebben aan me rechter eierstok.
    Blinde darm idd wel verwijderd, maar over die eierstok zal ik vandaag wel meer horen van de arts. Als ze die maar hebben laten zitten!!!
     
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ff update eierstokken vanmiddag nog gecheckt door de gyn vermoedelijk ook een cyste gehad die ook geknapt is. Maar zonder negatief gevolg. Echter wel sinds einde ochtend een bloeding dus vermoedelijk is door de operatie de menstruatie al eerder op gang gekomen dan gepland voor aankomend weekend.
    Arts zag nog wel een baarmoederslijmvlies van 7 mm.
    Bloeding kan ook nog komen omdat ze wat tegen mijn baarmoeder aan hebben gezeten.
    Met een beetje geluk morgen en anders woensdag naar huis.
    Ik doe dan woensdag ff een testje van de kV puur om te kijken of dit menstruatie is als de bloeding dan nog steeds zo is.
    Als de kV negatief is gewoon verder donderdag met de chlomid voor een nieuwe ronde.
     
  15. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    He bah wat een vreselijke ingreep en dat terwijl je hoopte een zwangerschap! Hopelijk kom je er snel bovenop, goed voor jezelf zorgen en rustig aan doen! Knuffel xx
     
  16. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Oh Asley wat heftig! Heel veel sterkte en beterschap hopelijk herstel je snel en goed!
     
  17. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
  18. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik was jullie beetje kwijt. Ben ook benieuwd naar ashleyrachel!

    Ik ben ronde 20 in gegaan. Wacht op de radboud, gisteren papieren opgestuurd. Hopelijk kunnen we daar gas gaan geven om aan de slag te gaan. Volgende ronde is het precies 2jaar na mijn eerste menstruatie. Bizar...
     
  19. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Littlegirl1989 Jeetje meid, wat een lange tijd! Ik ben in vergelijking tot jou pas op de helft en voel me op t moment enorm down dat het al zo lang duurt! En jij heb er gewoon al bijna 2 jaar opzitten. Poeh wat een poos en wat gun ik het iedereen zo! Hoe ga je nu verder in het ziekenhuis?

    Ik voel me deze ronde ontzettend verdrietig over dat het nog steeds niet is gelukt. Ik was steeds best wel positief, maar dat lukt me nu even niet. Ik word steeds emotioneel als ik zwangeren zie of zelfs baby's zie(en het helpt niet mee dat ik op een kdv werk) Ook vroeg mijn zoontje laatst nog aan mij waarom hij geen broertje of zusje heeft, want iedereen in zijn klas heeft dat namelijk wel. Echt tranen in mijn ogen :(

    Wie heeft er tips om weer even bovenop te komen?
     
  20. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Al meer dan 2 jaar, ik moest 2mnd wachten op eerste menstruatie dus nu 25mnd onderweg. Wij wachten op ICSI waarschijnlijk dus dat moet door radboud in gang gezet worden. Ik weet nog niet wat ze daar allemaal voor willen hebben aan onderzoeken.

    En tips, ik heb ze eigenlijk niet. Leven gaat door, afleiding zoeken, de tijd verstrijkt toch wel hoe pijnlijk ook...
     

Deel Deze Pagina