Enorme lage rugpijn, wie ook??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wiessss, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hoi meiden
    Ik heb al een enorme lange voorgeschiedenis met ook al 3 buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik volledig op de normale manier zwanger ben (of althans moet pas zaterdagongesteld worden dus officieel nog niet zwanger maar wel pos test ) maar goed ik heb alweer sinds gisteravond enorme lage rugpijn. Nou heb ik altijd wel een beetje rugpijn als ik ongesteld moet worden. Maar de laatste bbz had ik ook ineens enorme pijn en ging het mis. Nu mijn vraag zijn er ook dames met zoveel rugpijn waarbij alles toch goedgekomen is. Ik weet het het is geen garantie en ben er vroeg bij blabla maar zal vast niet de enige zijn met zo'n voorgeschiedenis die en vroeg test en enorm gestresst is.
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Ik heb beide zwangerschappen vanaf het eerste begin tot 8-9 weken gruwelijke lage rugpijn gehad.

    Ik duim voor je dat het bij jou nu ook onschuldig is! Heftig zeg, 3x een bbz :(
     
  3. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Oke nou dan hoop ik ook dat het onschuldig is. Als ik ongesteld moet worden zeurt het een beetje in mijn onderrug, maar nu weet ik gewoon niet waar ik t zoeken moet van de pijn terwijl ik al paracetamol op heb.
     
  4. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Maar ik kan me toch ook niet voorstellen dat jr zo'n pijn heb terwijl het misgaat nog voor het iets is. Want dan krijg ik gewoon mn menstruatie dat kan dan toch niet ineens zoveel pijn geven.
     

Deel Deze Pagina