Ervaringen hormoonpompje ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Claudiaaxx, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @nizzie86 kan ik me heel goed voorstellen hoor.. ik ben erg benieuwd na jouw gesprek vrijdag, wat de vervolg stappen zijn.

    Ik zit nu op 10/11dpo. Op een temperatuurkaartje zegt ie 10dpo (donderdag eisprong gehad) maar volgens mij was mijn eisprong woensdagavond, toen had ik pijn in mijn buik. Dus vandaar 10/11dpo :)
    Vind het spannend, en alles is zo onzeker. Ik als controlefreak wou graag wat meer zekerheid, Hihi.
     
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Claudiaaxx Snap ik helemaal, het is ook heel spannend en onzeker! Ik denk trouwens wel dat je temperatuurkaartje gelijk heeft en dat je 10dpo bent. Je temperatuur is namelijk betrouwbaarder dan ovulatiepijn; ik ben er bijvoorbeeld samen met mijn gynaecoloog achter gekomen dat mijn eisprong altijd plaatsvindt ná de dag met de ovulatiepijn. Dus stel dat ik op zondag ovulatiepijn heb, dan is maandag mijn eisprong, en dan ben ik dinsdag 1dpo. Hoe dan ook, heb je al testdrang? :D Of wacht je je menstruatie af?
     
  3. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja precies @nizzie86 dat zou dan inderdaad zo zijn.

    Ja ik heb test drang Haha! Maar durf ik niet, heb nog 1 z'n kruidvat test liggen die je 4 dagen voor nod kunt doen. maar ben bang dat het een teleurstelling word.
    Heb op dit moment erg last van hoofdpijn.
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Claudiaaxx Ik snap je zo goed qua teleurstelling! Op de een of andere manier vind ik mijn menstruatie altijd minder teleurstellend dan een witte test. Ik wacht het dus ook altijd gewoon af. Maar als je wel besluit een test te doen, dan moet je ons wel even vertellen hoe en wat :D. Ik blijf voor jou en @Tilly92 duimen, en ik hoop van harte dat jullie niet net als ik langer dan een jaar met dat pompje gaan moeten rondlopen.
     
  5. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @nizzie86 dat is lief! Dankjewel.. hopelijk is er voor jou ook een andere oplossing.

    Ja precies dat vind ik dus ook, dus ik wacht nog even af! Ook al twijfelde ik vanmorgen wel erg hoor. Morgen aan het werk, dus heb ik die kans niet om zo lang te twijfelen Haha.
     
  6. Tilly92

    Tilly92 Lid

    20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Claudiaaxx
    Hier nog steeds alles prima! Heb nog geen nieuws haha! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was. Volgens mij zit ik vandaag op 11dpo.
    Ik heb afgelopem vrijdag een test gedaan (een beetje te vroeg i know), maar die was natuurlijk wit. Nu twijfel ik om morgen of dinsdag een nieuwe test te doen.
    Hoe gaat het met jou? Ook al testdrang zo te lezen!
    @nizzie86 wat ben je ook een lieverd! Ben zo benieuwd naar je gesprek van vrijdag!
     
  7. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Tilly92 ohh dat is inderdaad een beetje vroeg. Haha ja, ik heb me in kunnen houden! Verder heb ik vandaag de hele dag last van hoofdpijn..
    Ik word langzamerhand wel een beetje gek van mezelf Hihi!
     
  8. Brenda89

    Brenda89 Nieuw lid

    24 jul 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi :) ik heb even een stukje met jullie meegelezen, wat spannend allemaal zeg! Sinds 12 juni gebruik ik ook de lutrulef pomp ivm een hypothalamus probleem. Toen ik 17 jaar was 1x ongesteld en daarna bleef het uit. Nu de kinderwens begon te spelen gelijk doorgestuurd naar gyn. Ook de keuze tussen elke dag spuiten of pomp. Nu zit ik in mijn derde cyclus en weer een andere dan de eerste twee, maar het werkt. Nu ook in beide eierstokken een follikel. Vandaag weer meting op de 14 de dag. Dag 10 was de ene 13 en in andere eierstok gerommel. Mijn borsten zijn gevoelig zeg :eek:
     
  9. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    IK BEN ZWANGER!!!

    Niet te geloven, zo onwerkelijk!!
    Vandaag 12dpo en twee positieve testen.
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
  11. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
  12. Tilly92

    Tilly92 Lid

    20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Claudiaaxx wauw wat een super nieuws zeg, gefeliciteerd!
    Je weet trouwens wel dat @nizzie86 al een jaar aan het pompje zit en deze opmerking dus vrij hard aan komt?
    Voelt een beetje als een mes in je rug zeg maar.... maar dat zal vast komen door mijn negatieve test vanochtend.
     
    nizzie86 en Pancakes vinden dit leuk.
  13. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Thanks @Tilly92, het overenthousiaste bericht van @Claudiaaxx kwam inderdaad nogal binnen vanochtend. Ik vind het fijn voor haar hoor, maar tegelijkertijd ben ik heel verdrietig voor mezelf omdat ik, wat je zegt, al een jaar in de weer ben met die pompjes. Lief dat je het voor me opneemt. Jij had dus ook een negatieve test vanochtend :(. Zo'n teleurstelling. Dikke knuffel voor jou en hopen op weer zo'n prachtig ei over twee weken! Laten we elkaar op de hoogte houden!

    @Brenda89 Welkom! Spannende periode zo, hè?
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  14. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hier geen pompje, maar gewoon een meelezer. Dikke knuffels voor jullie @nizzie86 en @Tilly92 !
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Tilly92 @nizzie86 sorry dat begrijp ik!

    Dit is ook niet mijn eerste ronde he.. heb 1.5jaar moeten wachten op een eisprong, met heel veel teleurstellingen. Maar ik begrijp het wel.. sorry @nizzie86 ik wou het jullie zo graag vertellen, maar misschien had ik dat beter niet kunnen doen.

    Dikke knuffel voor jullie.
     
  16. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Claudiaaxx Jawel jawel, het was alleen een beetje de manier waarop. Maar ik snap dat jij dolenthousiast bent, je hebt er inderdaad lang genoeg op gewacht. Geniet van je zwangerschap! Stuur je wat baby dust onze kant op?
     
  17. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @nizzie86 sorry meid! Ik gun het jou ook zo, en het was echt niet mijn bedoeling om jou verdrietig te maken.. ik ben alleen zo mega blij, en dat liet ik een beetje té erg merken in dit topic.

    Jaa ik stuur wat jou kant op.. en ben erg benieuwd na het gesprek van jou vrijdag.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. Tilly92

    Tilly92 Lid

    20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Claudiaaxx tuurlijk mag je blij zijn na zo lang bezig te zijn geweest! En tuurlijk deel je dat hier! Het was idd meer de manier waarop. Maar fijn dat je dat achteraf ook begrijpt!
    Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  19. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dankjewel @Tilly92 hoe gaat het nu?

    Hebben jullie ook enig idee wanneer ik geen pompje meer hoef? Het ziekenhuis laat het aan mijzelf over, mag hem direct eraf halen maar mag ook met 2 weken..

    Succes morgen! @nizzie86
     
  20. Tilly92

    Tilly92 Lid

    20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Claudiaaxx gaat prima, lekker ongesteld. Hoe is het met jou?
    Tegen mij zeiden ze dat ie er af mag als je zwanger bent en dat ben je nu toch?
     

Deel Deze Pagina