Estradiol vraag...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sharonmenzo, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharonmenzo

    Sharonmenzo Actief lid

    10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Hallo dames, klopt het dat estradiol je cyclus langer maakt? En wie had er ook veel last van bijwerkingen? Ik ben ontzettend humeurig en moe! Ben erg benieuwd na jullie ervaringen.

    Alvast bedankt :)
    Groetjes Sharon
     
  2. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Hoi. Ja dat klopt. Zowel estradiol als de progesteron houden de bloeding tegen. De bijwerkingen vind ik echt killing. Zoals je schrijft, mega moe. Maar ook echt enorm depri en futloos. Het is voor een goed doel maar jeetje, wat voel ik me ellendig
     
  3. Sharonmenzo

    Sharonmenzo Actief lid

    10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht

    Ja echt verschrikkelijk! Werkt het bij jou wel? Ik moet het gebruiken om met bms dikker te maken. Heb meestal maar 5mm ongeveer... Veel sterkte en succes!
     
  4. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Nee, ik ben vervroegd in de overgang en ben ik dusseldorf in behandeling. Met oestradiol het bms dikker maken zodat misschien de eierstokken zouden reageren. Bms werd er zeker dikker van. De eitjes werden even wakker maar vielen helaas weer in een diepe slaap.
    Krijg je binnenkort een echo?
     
  5. Sharonmenzo

    Sharonmenzo Actief lid

    10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Oh wat rot! Maar je bent wel nog in behandeling lees ik? Dus er is hoop! Ik duim voor je.

    Ja komende vrijdag, ben benieuwd. :) Hopelijk is het dan alle chagrijnige dagen waard geweest.
     

Deel Deze Pagina