Eurovisie songfestival

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zomerbloem, 18 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Nog even en dan begint het weer. Wie kijkt er?
     
    Youtan vindt dit leuk.
  2. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
  3. Nimue

    Nimue Niet meer actief

    Ik ook! Ben afgelopen weekend al bij het eurovision in concert geweest, ik hou van het Songfestival :D
     
    Youtan vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Ik kijk altijd graag!
     
  5. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Serieus? Zijn er echt mensen die dat kijken? Haha sorry dat had ik niet verwacht.

    Veel plezier dan!
     
  6. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Ik keek het vroeger (als kind dus) heel graag. Ging zelf cijfers geven voor kleding, zang, en performance.
    Maar toen ik volwassen werd en vooral het politieke aspect duidelijk werd in de stemming, ben ik gestopt met kijken. Ik vind het een farce en kan het niet aanzien ;)
     
    puzzelstukje vindt dit leuk.
  7. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Ik vind t heerlijke vermakelijke televisie. Dus ik kijk er graag naar. Ben benieuwd hoe ver Waylon uiteindelijk gaat komen. Vind t zelf een takke nummer.
     
  8. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Ik kijk niet meer. Jammer, vroeger ging het echt om de nummers, nu is het een politiek spel. Vorig jaar nog gekeken maar ik stop ermee.
     
  9. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Politiek... je moet het allemaal niet zo serieus nemen!
    Gewoon kijken met een goed glas wijn en je dood lachen. En je vooral niet druk maken om wie er wint.

    Vorig jaar was ik fan van de aap uit Italië. :roflmao:
     
    Loetje85, Uilenmama, MMarianne en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Precies! Ik vind het ook altijd leuk om te kijken.
     
  11. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    ‘Wij’ zijn gaan kijken onder het mom van de vooroordelen :) Mijn beste vrienden zijn homoseksueel en we vonden het een leuke aanleiding voor een regenboogfeestje. Dit is bijna 20 jaar geleden en dit doen we dus nog steeds. We vinden het echt leuk! We beoordelen (of veroordelen?) puur op uiterlijk en kleding. Heel gemeen en sarcastisch. Heerlijk! :D elk jaar weer feest!
     
  12. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het is nog steeds een show waarin mensen zingen en proberen op te vallen met kleding en show (dus niet heel anders dan hetgeen waarop je als kind zelfs op hebt gelet )

    Dat 'politieke aspect' is afgelopen 5-10 jaar vooral aanwezig in reacties op internet.

    Alhoewel echt wel punten gegeven worden obv andere redenen dan zangkwaliteit (maar waar gebeurt dat niet? Zelfs op de laatste wk moest thuisland persé in de finale komen anders was er pleuris uitgebroken), zijn de top 5 landen afgelopen jaren heel divers.
    En toch blijven mensen beweren dat blijkbaar Portugal, Oostenrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken of Oekraïne (in dat jaar vooral!) gewonnen hebben vanwege buurlanden.
     
  13. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja er word altijd gezegd dat het een complot is. Misschien is dat deels wel zo.
    Maar daar doet nederland ook aan mee door elk jaar massaal op Belgie te stemmen.
     
    Luuz vindt dit leuk.
  14. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Oh ik geloof zeker dat het altijd een farce is geweest, maar als kind lette ik daar minder op ;) Maar daarbij heb ik ook moeite met de gebrekkige kwaliteit van veel inzendingen. Dus dat maakt ook dat ik er niet meer naar kijk.
     
    puzzelstukje en amdaa vinden dit leuk.
  15. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het is ook een niet al te serieuze show, denk dat de meeste inzendingen ook zo mee omgaan.
    Jaarlijkse vermaak en wat reclame voor de deelnemers, hoop om een hit te scoren en wat aan te verdienen.
    En voor de rest gewoon vermaak ;)
     
    Adje vindt dit leuk.
  16. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.064
    10.333
    113
    Dit inderdaad. Ik heb een aantal jaar geleden samen met mijn zusje in een hotel in Leuven gekeken via de BBC met Engelse ondertiteling. Dus ook de liedjes werden ondertiteld. We hebben ons helemaal slap gelachen. Polen had toen een nummer waarbij op het podium een schaars geklede vrouw op een wasbord aan het wassen was. De tekst van het liedje bevatte zinnen als: ik schud wat mijn moeder me heeft gegeven. Geniaal fout en slecht. Het is een grote komedie en al sinds het begin veel politiek. Prachtige farce.
     
    Betsy vindt dit leuk.
  17. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik kijk ook altijd via de BBC. Die begrijpen ten minste dat je dit echt niet serieus moet nemen :D
     
  18. Manque

    Manque Niet meer actief

    Als ik fit genoeg ben, ga ik naar café Colors in Arnhem om te kijken op groot scherm. Heb ik echt zin in!

    En anders is het thuisblijven en proberen om live te streamen, we hebben namelijk geen tv.
     
  19. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Wij kijken vanavond de 1e halve finale :)

    Net de 2e repetitie gekeken van nl, kansloos.. dansers gingen niet gelijk, een danser die even zijn broek ophees..
    En daar gaat zoveel geld in zitten?
     
  20. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    Ik vind Waylon echt een kwal, alleen daarom kijk ik al niet.
     

Deel Deze Pagina