Even lekker klagen......nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snuitje84, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuitje84

    Snuitje84 Lid

    2 mrt 2018
    17
    10
    3
    Vrouw
    Hoi dames.....

    We zijn al een jaar aan het proberen zwanger te worden. Ik blijk pcos te hebben. Heb 2 rondes clomid gehad. Ik weet... we moeten geduld hebben, maar soms heb ik zo'n zin om even te klagen dat het niet lukt. En het lijkt of iedereen om mij heen maar zwanger is en wordt en bevalt.... uiteraard ben ik wel blij voor ze hoor, maar ik wil zooo graag zelf ook. En ja daar praat je in je omgeving niet zomaar met iedereen over.

    Hoop dat het herkenbaar is en misschien zijn er dames die ook even lekker mee willen klagen....:(
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Herkenbaar hoor.. zo frustrerend :(
     
  3. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Heel herkenbaar inderdaad! Bij ons weten familie en vrienden sinds de bbz er van en dat is toch wel heel fijn. Hoop dat je snel zwanger bent meid!
     
  4. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Het is frustrerend. Absoluut! Hopelijk mag je snel genoeg lekker genieten van een mooie zwangerschap!
     
  5. Joppie1

    Joppie1 Niet meer actief

    Snap je! Als je erover kunt praten met iemand is dat wel fijn hoor. Ik bel regelmatig mn zusje. Mn man is een lieverd, maar begrijpt natuurlijk niet hoe het als vrouw voelt. Die onzekerheid over je eigen lijf :$
     
  6. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    Herkenbaar! Maar echt, zoals hierboven al word genoemd, praat er over! Wij zijn vanaf dat we naar de kliniek gingen open geweest naar familie en vrienden. We hebben hier veel aan gehad.
    Hou hoop, dat is ook echt belangrijk!
     
  7. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

    Ik klaag mee.. duurt lang!!! Vooral omdat we ook niet weten of we zwanger kunnen worden.. zo irritant.. maar ja. Dikke knuffel. :)
     
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Je mag best even klagen, het is ook gewoon klote.
    Zeker als iedereen om je heen zwanger word, heel herkenbaar, het doet toch elke keer weer pijn. Houd moed dat ook jouw dag komt!!!! :D
    Bij mij duurde het ook erg lang en veel toestanden nodig voordat het eindelijk zo ver was... Nu ligt mijn meisje lekker in haar wiegje te slapen.
    Dus echt niet de moed opgeven!!!!! :D De meeste vrouwen krijgen echt uiteindelijk een baby...
     
  9. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ook hier heel herkenbaar, en het is juist goed om zo nu en dan te klagen dat lucht op. Maar houd moed ooit moeten we aan de beurt komen!
     
  10. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hele dikke knuffel!
    Het is ook gewoon sh*t
     
  11. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Snap je heel goed! Erg frustrerend! Soms is mijn geduld ook echt gewoon op. :(
     
  12. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Mag ik meeklagen? Zit nog niet in de mmm maar als het deze ronde (ronde8) niet lukt gaan we wel aan de bel trekken. Vroege overgang zit in de fam en bij vl veel vruchtbaarheidsproblemen bij de mannen.
    Het niet weten of we uberhaubt wel een kindje kunnen krijgen is frusterend!

    Na verwijderen van de Mirena is er bloedgeprikt, toen was het in orde.. maar geen idee hoe dat nu zit! Weet ook niet of ze toen heel uitgebreid gekeken hebben... ik ging er toen op dat moment vanuit dat het oke was... heel naief, ik weet het.
     
  13. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Knuffel voor de dames hier!
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wij ' konden' zwanger raken. Echter zitten we al bijna 2.5 jaar op nummer twee te wachten. En of die ooit ga komen is de vraag. Ik baal nu ook als zie dat meiden die tegelijkertijd met mij zwanger waren nu al zwanger van nummer 3 zijn. Maar die meiden kunnen er niks aan doen dat het bij ons niet meer gaat.
     
  15. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Kom ook weer even klagen hoor!!
    Negatieve test vandaag :cry::cry::cry:
    Ronde 11 in aantocht; bah. Ik wil niet nog langer wachten :confused:
     
  16. Jennifer15

    Jennifer15 Actief lid

    2 jan 2018
    117
    38
    28
    Vrouw
    Mag ik ook meedoen? Zit nu op ruim 1 jaar proberen en ben gisteren ongesteld geworden :( had echt hoop deze keer omdat ik 1,5 week na ovulatie niet ongesteld werd, ook echt hogere temperatuur, misselijk e.d. maar dat komt weer door de hormonen las ik. @Snuitje84 laten we de moed erin houden! Sterkte :)
     

Deel Deze Pagina