ex komt regeling slecht na

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door genaio22, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. genaio22

    genaio22 Actief lid

    15 dec 2013
    320
    189
    43
    de titel zegt het al , mijn ex heeft sch**t aan de omgangsregeling.

    Het is door de rechter vastgesteld dat hij dochter elke zondag van 10 tot 19 heeft. En hij presteert het elke keer om haar te laat terug te brengen. vandaag weer ze is nog niet terug en pas na 10x bellen zegt hij dat hij later is.
    Ik heb het al duizendmaal gezegd tegen hem dit kan niet ze moet Max 20:00 uur on bed liggen...

    maar meneer heeft er maling aan draait alles om dat het mijn schuld is. Ik ben serieus een logboek bij gaan houden en van de 14 keren omgang is het goed gegaan of overlegd met mij.

    Ik ben het zat en wil stappen ondernemen maat weet bij God niet waar ik moet beginnen heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

    (sorry voor de lange openingstopic maar ik moest het even van me af schrijven)
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Hoe komt het dat hij te laat is, wil.hij haar nog niet terug brengen of heeft hij de tijd niet in de gaten??

    Ik zie dat ze ruim 3 is, ik zou even met hem bespreken hoe hij het voor zich ziet als ze straks naar school moet. Dat ze er dan echt op tijd uit moet en ze wellicht doodmoe op school zit. Misschien gaat er zo eerder een lampje branden?
     
  3. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Ik zou mijn advocaat bellen en vragen of hij/zij een brief wil schrijven.
    Kan vaak net genoeg zijn.
    Ik zo sowieso even het voorleggen bij je advocaat zodat het daar iig al bekend is.
    Hij/zij heeft wellicht tips voor jou.
    Wel vervelend en jammer dat hij niet inziet dat dit voor jullie meisje gewoon niet goed is.
     

Deel Deze Pagina