Expeditie Robinson 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik versta die rappers niet eens!
    “Hij is niet ganggang, ik wil met je fucken, ik ga osso....”

    Ik weet dat ze in de Filipijnen zijn, maar kan er verdorie niet gewoon normaal Nederlands gesproken worden?
    Als er een Brabander, Limburger of boer op tv is moet meteen de ondertiteling aan. Maar als het rappers zijn dan hoort het er blijkbaar gewoon bij.
    Nou ik heb echt totaal geen flauw benul waar die imbecielen het over hadden :rolleyes:
     
    maartje84, zon1980, Louise11110 en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    :roflmao::roflmao:
     
  3. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    God, nou!! :rolleyes::D
    Ik heb serieus de hele aflevering ondertiteling er onder gezet.
     
    Betsy en Athina vinden dit leuk.
  4. Dippertje

    Dippertje Fanatiek lid

    4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    NULL
    NULL
    Heerlijk er! En joh die rappers vallen meestal snel af haha zijn die ook weer weg.
     
  5. jt82

    jt82 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik vind Nienke echt hilarisch, echt een leuk mens. In ER zie je helaas nog niet zo veel van haar. Ik vind Aisha en Josilva ook heel irritant, sfeerbepalend en niet op een positieve manier. Ook Donny, corry Konings en Steven komen leuk over, Jody ook tot nu toe.
    In het andere kamp vind ik Loiza erg leuk, komt heel fanatiek over! Dat lijkt me wel een wat rustiger kamp.
    Wel echt belachelijk dat Tony opgaf, daar ga je niet ver mee komen lijkt me.
    En kamp met de onbekende.. ik vind het maar niks. Met dat we gaan de bekende Nederlanders om takken bbrr. En die houding van Gwenda.. nee ik ben nog geen voorstander
     
  6. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.616
    3.868
    113


    Zo valt hij me toch erg mee. Misschien wordt het nog wat met hem in de volgende afleveringen.


    Edit zie dat het niet de volledige versie is. Effe googlen op Robinson confessions dan voor het hele filmpje.
     
  7. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik vind die braboneger juist echt suuuuuper irritant. Iedere keer als hij gaat praten borrelt de irritatie op gewoon. Die Aisha vind ik raar. Dat praten is me niet eens opgevallen, maar die nagels en dat haar! o_O Kom op zeg, daar ga je toch niet mee in Expeditie Robinson zitten. Slaat echt helemaal nergens op gewoon.

    Ik vind Corrie Konings ook een leuk mens. Maar dat zingen moet ze niet meer doen hoor.
    En kamp Zuid kunnen ze beter kamp Losers gaan noemen. Wat een mentaliteit zeg. Daar kom je toch nergens mee. Beetje hangen maar, en vuursteen kwijt betekend geen vuur?

    Gwenda vind ik juist wel leuk. En die boer ook. Ik moest ook juist heel hard lachen toen dat ene meisje zei, 'ooooww, daar heb ik een keer mee gematcht op Tinder'. :roflmao:
     
    DastyQueen en NavyCrimson91 vinden dit leuk.
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.998
    7.916
    113
    Vrouw
    Ik ben tot nu toe positief verrast over Jody.

    Als je die dj als kapitein heb zit je op het verkeerde schip...
     
  9. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.163
    479
    83
    NULL
    Ik vind die straattaal en houding van die rapperz zó irritant, dat het heel ER verpest. Ik hoop dat ze snel afhaken , anders doe ik dat namelijk!
     
    GewoonLinda vindt dit leuk.
  10. louan

    louan Niet meer actief

    Ik 'ken' straattaal wel want zitten veel Surinaamse woorden in en opgegroeid in Amsterdam. Maar kom op je bent geen 16 meer. Ik weet dat zij al mimimaal 40 is en dan praat je nog steeds zo:rolleyes:.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  11. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoewel ik de teams nu allebei niet zo leuk vind zijn er altijd een paar leuke tussen.
    Vind Jody, Donny en Corry best leuk en positief. In tegenstelling tot Aisha en Josilvio (heb sowieso nooit van ze gehoord) maar wat een irritante negatieve zeikerds zijn dat. Hopelijk gaan ze er snel uit.
    Ik irriteer me ook aan Tony, vind het een raar figuur en opgeven is echt heel zielig.
    Loiza en Stijn vind ik erg leuk, positief en doorzetters.
     
  12. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Vinden jullie het terecht dat deze persoon
    (noem expres de naam niet voor diegene die het nog niet hebben gezien)
    naar huis moest?!

    Ik absoluut niet..
     
  13. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.502
    3.165
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jammer he.. door zich 'op de achtergrond' te houden - heeft hij zichzelf buiten spel gezet.


     
    miss C vindt dit leuk.
  14. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.426
    4.757
    113
    Nee, zeker niet. En vind het ook nog eens dom om iemand weg te sturen die je nu nog hard kan gebruiken qua kracht bij proeven.
     
    DastyQueen en miss C vinden dit leuk.
  15. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad.
    Ik weet wel op wie ik had gestemd hoor...
     
  16. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.426
    4.757
    113
    Haha, wie? Ik heb ook wel iemand in mijn hoofd
     
  17. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Famke Louise:roflmao:
     
    consider en Springboon vinden dit leuk.
  18. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.426
    4.757
    113
    Haha hoe kan dat nou? Die had ik nou ook toevallig in mijn hoofd :roflmao: Alhoewel ik haar wel erg vind meevallen tot nu toe. Maar slimmer om haar weg te stemmen.
     
  19. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Nee absoluut niet. Ik had op Johnny of famke Louise gestemd.
     
  20. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.962
    1.231
    113
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naartoe Famke. Tot nu toe heeft ze me positief verrast. Ik ‘ken’ haar verder niet, alleen van wat smakeloze filmpjes op YouTube.
     

Deel Deze Pagina