#Faal

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    dit meerdere keren gehad in de tijd dat er lang niet in alle winkels en supermarkten pinautomaten stonden (ja dames, ZO OUD ben ik al......:cry:)

    Had ik geld gepind bij de bank om de dag erna boodschappen te doen, had ik alles bij de kassa aan laten slaan om af te willen rekenen en er dan achter komen dat mijn (inmiddels ex-) man geld uit mijn portemonnee had gehaald om te tanken...Stond ik daar bij de kassa met een half lege portemonnee, kon ik wéér naar de bank......

    Zó vervelend!!!

    Overigens ben ik al zo oud dat ik me nog kan herinneren dat mijn moeder op vrijdag's naar de bank ging om weekgeld te halen, een hele rij mensen stonden er dan, want iedereen haalde geld bij een balie, pinautomaten bestonden nog niet eens hahaha. Was heel erg gek om ineens geld "uit de muur" te kunnen halen :roflmao:
     
  2. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dat heb ik zelf niet bewust mee gemaakt. Maar ik kan me nog wel de reclames op tv herinneren om mensen aan de pinpas te krijgen, zo handig, altijd geld bij je! En dat in die reclame dan werd gezegd dat je je pincode voor jezelf moest houden. :roflmao::roflmao:
     
  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Dat klopt, in het begin vonden mensen het echt heel lastig hoor, dat kun je je niet meer voorstellen eigenlijk. Maar zelfs ik had een zilvervlootrekening en als ik daar geld af moest hebben moest ik met mijn boekje (handgeschreven!!!!) naar de balie om geld op te halen en dat werd er afgeschreven, of mijn verjaardagsgeld bijgeschreven, hahaha. toen was ik een jaar of 14 denk ik :roflmao:
     
  4. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Toen ik mijn eerste Postbank rekening opende, samen met mn moeder (giro blauw, past bij jou). Kreeg ik er ook zo een hip boekje bij met lege acceptgiro's en zelfs nog checks geloof ik? :D
     
  5. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ja, cheques waren ook heel handig, vooral in het weekend, wanneer de bank dicht was en je toch uit eten wilde, of boodschappen moest doen. Je moest toch wat he?

    Pinnen is stukken handiger in ieder geval!
     
    iMoeder vindt dit leuk.
  6. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.880
    1.654
    113
    Vrouw
    Hahaha herkenbaar!
    Heb ook een keer gehad dat ik de trommel vul met wasgoed maar nog vergeet de handdoeken te pakken en erbij te doen, loop dus in 2 tellen naar de badkamer ondertussen stopt zoontje een auto bij de vuile was in de machine. En als eenmaal de was draait ik maar denken waar dat getik elke keer vandaan komt. Pas na afloop kwam ik erachter.:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Vulpen en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  7. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.880
    1.654
    113
    Vrouw
    Mijn partner zette een keer de vaatwasser aan met een vaatwastablet erin.
    Normaal had ik altijd van die oplosbare. Maar nu een keertje niet.
    Hij had dat dus niet door pas toen de vaat klaar was en het blokje nog in verpakking op de bodem lag:roflmao::rolleyes:
     
    HooyoShimbir vindt dit leuk.
  8. Lilium

    Lilium Niet meer actief

    Ik ben een snelle raaaaacer, kijk me eens gaan, snel over de baan... race met me meeee!

    En dat n.a.v. jouw post, al liggende in mijn bed. Die liedjes staan in mijn ziel gekerft. :(
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  9. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    #109 Waxinelichtjes, 15 jul 2018
    Laatst bewerkt: 15 jul 2018
    Whahahahahaha geweldig he! Net als rob race-auto.
    Ik ben een robbe racer..

    Ik bedoel maar... brrr:|:roflmao::roflmao:

    Zo kreeg hij ook van oma en opa een pratende auto. Ik heb ding bijna vervloekt. Er zaten twee standen op, Nederlands en Frans. En hij zette het kreng altijd op Frans. Ik ken nu dat liedje en dat walgelijke hysterische lachje uit mijn hoofd in het Frans....!! Ja en toen liet hij hem over de tafel rijden en tot mijn grote vreugde reed hij ervan af... Maar niet kapot dus he! Welnee het ding is niet kapot te krijgen:mad::mad:!!
    Op een dag stond ie buiten en het zou gaan regenen en ik dacht heel vals: zal ik m gewoon buiten laten staan....? Maar ik kon het niet over mijn moederhart verkrijgen en dus binnen gehaald. En daarna begon ie te haperen en over te slaan en ik was dolblij. Eindelijk EINDELIJK zou het ding naar zijn volgende bestemming gaan: de vuilnisbak! YES!
    EN WAT DENK JE?! Hij doet het wonderbaarlijk gewoon weer vlekkeloos. Van de één op andere dag :cry::cry:

    Ja. Als het ding kapot is, kan ik in therapie. :p
     
    Kerstster, Nellie4, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.546
    6.233
    113
    zuid-holland zuid
    Hallo ik ben claire cabriooooooo, ik rij rond met open daaaaaaak, kijk eens naar mijn mooie laaaaak!! :)
    Ik heb ze een jaar geleden de deur uitgedaan, maar die deuntjes vergeet ik nooit meer ben ik bang.
     
  11. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Een keer wel andere keer niet :confused:
     
  12. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Toen ik net met m’n slaapdronken hoofd was gaan plassen en terug de kamer in liep. Hoorde dat I. langzaam wakker werd dus liep naar haar bedje en gaf haar een kus..

    Om er achter te komen dat het helemaal niet mijn kind was en ik de verkeerde kamer in was gelopen :oops:
     
    femkes, baby90, MamaLe en 24 anderen vinden dit leuk.
  13. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    :roflmao::roflmao:
    Het was aan een wasbeurt toe zeker;)

    Ik heb zoiets ook eens gehad, maar dan met knijpers en een wcpot:confused:
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  14. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.896
    16.252
    113
    Hahah ik heb dat met Nino, ik ben een beer, jou knuffel beer, kom speel met mij, dat maakt mij blij, samen zijn dat is zo fijn... Hihi, ik ben Nino je beren beste vriendje!

    :confused::roflmao:
     
  15. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.336
    811
    113
    o echt he. Heb het ding vervloekt toen ik me er op betrapte dat ik het mee zong.
     
  16. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Omg:roflmao:

    Zoiets had ik bij mijn oom en tante waar ik logeerde. Ze hadden bezoek, zaten buiten en hoorden daardoor niet dat hun kind al een half uur huilde.
    Uiteindelijk ben ik heel geïrriteerd naar de kamer gegaan, kind uit bed getrokken en naar beneden gemarcheerd. Toen hield ik heel beschuldigend dat kind omhoog: "Mieke huilt al een half uur!"

    Het bleef eerst angstvallig stil, vervolgens zegt het bezoek: "geef Jan maar hier."
    Dus ik draai vol ongeloof het kind om... Is het een heel ander kind!!:eek:
    Ik liet hem bijna op de grond vallen van schrik:roflmao::roflmao:
     
    baby90, Vitamientjuh, Leo85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.896
    16.252
    113
    Haha Ja en je kan het niet helpen, je zingt gewoon mee ook al wil je het niet.

    Mijn man is van het speelgoed kopen met geluidjes en liedjes. Ik ken er nu heel veel uit mijn hoofd. :|
     
  18. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief


    Is dat zo’n brandweerwagen?
    Die staat hier nu veilig opgebrogen in de kast.
    Zoontje kwam erachter dat je dat knopje kan verplaatsen en zette hem altijd op de Franse stand :confused:
    Verschrikkelijk!!
     
  19. Rietje001

    Rietje001 Actief lid

    22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Ik was zo'n wax geurtablet aan het branden en moest weg, dus ik blaas het kaarsje eronder even uit. ... Niet helemaal secuur geblazen en de wax zat over de tafel, tegen de (behangen) muur op, op de vloer ... En dat spul stolt dus ook bijna direct, kwam ik achter.
    Het is nog steeds niet allemaal van de muur af.
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  20. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ah! Is het mooie lak! Ik verstond telkens niet wat ze zong!
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina