Februari 2016 moeders

Discussie in 'De mama's' gestart door Punky16, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ja ik heb me er maar bij neergelegd dat het pijnlijke plekken blijven. Voorlopig dan in ieder geval. Ben weer gestart met afvallen en dat houd in ook veel meer bewegen, hoop dat dat de spieren ook wat meer aansterkt en van daaruit weer meer gaan doen.

    Hihi dat zeker, dankjewel komt goed :)

    Ja ze gaan echt heel snel nu met de ontwikkeling.

    Ach arme meid, voelt ze zich vandaag weer wat beter?
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 succes met het afvallen! wil je veel kg kwijt?
    ik moet nog 3kg en dan ben ik tevreden.
    ik hoop het voor je! doe je nog met regelmaat oefeningen?

    ja echt super leuk, ook wilt E wat vaker "even" op schoot zitten. :)
    wel is ze tegenwoordig een vroege vogel. hopelijk niet blijvend.

    gaat nu wel wat beter gelukkig. ze is nog wel zo nu en dan warm. temp haar niet.
    in de onderkaak zijn beide hoektanden bijna door. & de kiezen volgen rap.

    vandaag gaan we een dagje naar de dierentuin.
    denk dat E het erg leuk zal hebben.
     
  3. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 dankjewel, ja best wel. Nu nog 11,4 kg te gaan. Ben vorige week begonnen en de eerste week 0.8kg kwijt. Ga nu iedere dag een flink stuk wandelen en daarnaast nog even op de home trainer fietsen, dat niet iedere dag. Oefeningen voor mijn bekken moet ik nodig weer op gaan pakken. Zodra het goed gaat schiet het er totaal in. De simpele aanspanning oefeningen doe ik wel nog redelijk regelmatig.

    Leuk dat E steeds wat vaker even op schoot wilt zitten. Z was ook nooit een knuffelkontje maar die is ook steeds aanhankelijker geworden naarmate ze ouder werd. Maar echt heel lang knuffelen doet ze nog steeds niet. M daarentegen wel.

    Nou hopelijk zijn die vervelende tandjes gewoon snel door, hebben ze er ook geen last meer van.

    Oh leuk! Naar welke dierentuin gaan jullie? Wij zijn laatst naar wildlands geweest, was ook heel erg leuk. Veel plezier vandaag!
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 succes met de kilo's kwijt te raken.
    super zeg dat je al bijna een kilo kwijt bent.
    ja dat is het, als je er geen last van hebt doe je ze niet meer.

    Gelukkig heb je M om lekker mee te kroelen. :)

    ik hoop het, want dit is niks. al paar dagen verhoging. en af en toe een onrustige nacht.

    zijn naar Amersfoort geweest.
    Leuk dat is dat nieuwe park toch?
    waren maar een ochtendje gegaan, E was helemaal bekaf.
     
  5. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 dankjewel, gaat helemaal goed komen. Moest weer even de juiste mindset vinden om af te gaan vallen. En na een misplaatste opmerking van iemand dat ze zeker wist dat ik zwanger was van mijn derde was de druppel die de emmer deed overlopen.
    Heb jij nog veel last van je bekken? En hoe gaat het met de oefeningen bij jou? Ja dat is echt verraderlijk als je er geen last meer van hebt.

    Hoe ging het afgelopen nacht? Is ze alweer een beetje de oude?
    Z had vanmorgen haar beker melk leeg gedronken en spuugde vervolgens alles weer uit. Temp was 36.3 dus geen verhoging, juist wat te laag. Ze zag bleek en trilde wat dus onder een dekentje op de bank gezet met wat aanmaak limonade en tv aan, daar knapte ze gelukkig wel weer wat van op maar was echt even raar. Sowieso de eerste keer dat ze heeft gespuugd.
    Zo sneu hè als die kleintjes zich niet goed voelen.

    Was het leuk in de dierentuin? Slaapt ze niet in de kinderwagen?
    M valt uiteindelijk wel in slaap in onze armen of in de buggy dus dan kan je gemakkelijk een hele dag op pad.
    Ja klopt, is het nieuwe dierenpark in Emmen.
     
  6. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Succes met afvallen Sabine!

    Wat leuk een ochtendje dierentuin Meisje! Dagjes uit onderneem ik nog niet, vind het vervelend als ze niet lekker thuis in haar bedje kan slapen. Een ochtendje is dan wel ideaal.

    Hier ook een ziek kindje gehad vorige week.. koorts, diarree, ontzettend hangerig en duidelijk niet lekker in haar vel. Direct maar wat ORS in haar water gaan geven, want eten deed ze ook niet meer.
    Zaterdag was ik aan de beurt en eergisteren mijn vriend.. we volgen elkaar altijd lekker op :( eerst was ik nooit ziek maar nu....
    Nog steeds geen grote kiezen en hoektanden in aantocht volgens mij.. Die duren dan wel weer lang zeg..
     
  7. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dankje ZaZam.
    Och gaat het nu wel weer goed met haar? Wat is ors?
     
  8. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    ORS is een mengsel (poeder) van zouten, mineralen en druifsuiker die je in water oplost om uitdroging te voorkomen. Bij hele warme dagen of bij diarree is dat wel fijn om in huis te hebben. Kan je gewoon kopen bij de apotheek. Ik hoorde laatst dat ze het in warme landen standaard aan baby'tjes bij warm weer!
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 oei dat is een pijnlijke opmerking dan zeg. :(
    ging eigenlijk heel goed met mijn bekken, maar door heg geslenter in de dierentuin vandaav toch weer last van helaas.
    oefeningen doe ik eigenlijk ook niet meer. doordat ik amper pijn had.

    afgelopen nacht is aardig goed gegaan gelukkig.
    wel voelt ze nog steeds warm aan. ga haar niet elke keer tempen.
    al kan ik ook niet meer bij haar thermometer komen..
    ahh wat sneu zeg. gelukkig was het eenmalig en was ze snel weer opgeknapt.

    ja was leuk in de dierentuin. haha nee, heeft ze nooit gedaan. ja als hij stil stond.. (toen ze nog baby was)
    lekker hoor dat M dat wel doet.
    dan kan je idd makkelijker er langer weg.

    @ZaZaM echte dagjes uit doe ik ook niet.
    nu was het idd een ochtend uitstapje. ;)

    ahh arme meid. is ze weer goed opgeknapt?
    ja klopt, die komen heeel langzaam door. :(
    maar heeft I alle kiezen dan al? (8stuks)

    E heeft bovenin: 4 snijtanden, 2 hoektanden, 2 kiezen

    onderin: 4 snijtanden en nu komen 2 hoektanden & 2 kiezen door.
     
  10. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    I heeft al een hele poos bovenin 4 snijtanden en 2 kleine kiezen
    Onderin 4 snijtanden en 2 kleine kiezen
    2 grote kiezen moeten dus nog boven én onder en de hoektanden ook nog allemaal. Zal wel drama worden als die straks allemaal tegelijk komen ..

    Hoe lang heeft het geduurd voordat E echt alleen nog los ging lopen @Meisje93 ?
    I loopt steeds kleine stukjes maar laat zich dan toch op haar knieeen vallen. Ben benieuwd wanneer ze het kruipen laat zitten...
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM ik dacht dat je 2 kleine kiezen en 2 grote kiezen had aan 1 kant.
    ik hoop het niet voor je! en voor I ook niet. ;)

    oei ik denk 1-2 weekjes. E liep eerst alleen maar wat stapjes los als ze over moest steken.
    kruipen vond ze ook sneller. maar op een dag, was ze aan het drinken en wilde ze een stuk verder komen. en toen liep ze alleen maar. met beker in de mond.
    sindsdien loopt ze los. link gemaakt dat lopen makkelijker was denk ik. :p
     
  12. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 nee was niet echt leuk om te horen. Maar het is wel weer een goede motivatie om echt door te zetten met het afvallen. Deze week niks kwijt maar dat had ik wel verwacht na afgelopen weekend. Veel buiten de deur gegeten en een bbq gehad. Wel balen van het weer, is zo niet echt lekker om te wandelen.
    Hmm balen dat je na zo'n dag dan toch weer last hebt van je bekken.
    Hoe gaat het nu met E?
    M is niet in haar hum de laatste dagen. Veel huilen overdag en snel geïrriteerd. Als we haar 's avonds op bed leggen gaat ze huilen en gillen zodra we weg lopen, we negeren dat en dan houd ze gelukkig wel snel op. Maar nu ook twee keer 's nachts ineens huilen en gillen. Dus ben blij als deze fase weer voorbij is.
    M hoeft alleen de hoektandjes en achterste kiezen nog. De rest heeft ze al.
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 Ja dat wel ja, hopelijk lukt het afvallen! Ik sta nu eventjes stil. Maar doe er ook niet superveel aan momenteel.
    Met E gaat het goed, nog niet gevoeld of de hoektanden/kiezen door zijn. iig nu 2 dagen geen verhoging meer.
    Sprongetje misschien? Hoe is ze nu?

    Jeej badkamer is af! Was de troep zo zat!
    Nog wel kozijnen verven en de overloop opknappen.
     
  14. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 heerlijk dat jullie badkamer af is! Dat zullen jullie veel plezier van hebben.
    Fijn dat het met E weer beter gaat.
    Met M gaat het ook weer beter. Het gekke gillen is weer voorbij als we haar in bed leggen. Maar ik kan de laatste dagen niet mee met naar bed brengen vanwege mijn werk. De vorige keer begon het gillen toen ik mee ging. Dus we gaan het morgen meemaken. Morgen de gordijnen ophalen voor de meiden kamer en kijken voor tapijt op de slaapkamers. De trap bevalt ons zo goed dat we toch ook op slaapkamers tapijt willen hebben. Foto erbij van voor en na :)
    Zeker voor de meiden lekker als die daar op de grond zitten te spelen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 ja het is echt genieten. E vind het bad geweldig. Gaat er het liefst elke dag in. :)
    fijn dat het gillen opgehouden is. Misschien een sprongetje geweest.
    leuk hoor, zo word het huis steeds meer af. Staan de gordijnen leuk? Helpt het tegen het vroege wakker worden.
    mooi geworden je trap! dat zeker ja!
    Mijn man wilt ook graag vloerbedekking boven. Wie weet komt het er nog wel.
    eerst gaan we de schuur helemaal opknappen.
    Man wilt graag een mooie werkbank.
     
  16. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Vervelend he als ze niet in hun hum zijn? Blijft dan altijd gissen wat er aan de hand is en hopen dat het snel voorbij is ;) mooie trap @Sabine1305. Helpen de gordijnen wat inderdaad?

    Yes fijn dat de badkamer af is Meisje! Nu dus project "schuur". Haha zo gaat het maar door he!

    Wij zijn laatste tijd erg druk geweest met het huis op te ruimen. Vrijdag worden de foto's gemaakt voor de verkoop dus alles moet zo leeg mogelijk zijn! Wat een karwei......

    En I loopt nu eindelijk helemaal los! Af en toe kruipt ze nog ff maar haar voorkeur gaat steeds meer uit naar lopen. Leuk hoor. Dan wordt ze al echt een grote meid. Zoveel leuker nu!

    Nog kleine twee weekjes en dan lekker op vakantie. Hopelijk mooi weer!

    Ik vind de nieuwe website echt niet prettig werken..... Ik kan ook helemaal niet meer terug vinden op welke topics ik gereageerd heb, klopt dat?
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM haha ja, moet mijn man ook tevreden houden
    die vond het totaal niet nodig een nieuwe badkamer. ;)

    oeh spannend zeg! Dan gaat het echt beginnen heh.
    ook wel lekker dat opruimen, kan je gelijk al heel wat zooi wegdoen. hoef je dat niet meer te doen als je gaat verhuizen.
    hopelijk is jullie huis snel verkocht. :)

    jeej! Goed zo van I. fijn dat haar voorkeur uitgaat naar lopen.
    haha ja heh, dan zijn ze helemaal groot!
    ik dacht vanmiddag, wat is ze ineens groot... stond ze op een speelgoedvrachtwagen van bruder. :p

    heerlijk zeg! waar gaan jullie heen?

    haha ik vind de nieuwe site juist erg prettig. maar op mobiel dan.
    via pc vind ik het wat moeizamer.
    je bedoeld de topics die je volgt?
     
  18. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 heel herkenbaar, hier gaan de meiden nog steeds om de dag samen in het babybadje. Wordt onderhand wel echt tijd dat we wat anders gaan verzinnen of het badje gewoon weg gaan halen want ze worden er wel echt te groot voor :p
    De gordijnen staan heel leuk :D Ze werden gelukkig de laatste tijd sowieso al weer wat later wakker dus geen idee of het gaat helpen maar het ziet er wel veel leuker uit dan die rolgordijntjes van de jysk. In oktober wordt de vloerbedekking op hun kamertje gelegd en in november op onze kamer. Dan wil ik boven alleen het laminaat in de salon en op de overloop vervangen hebben en moeten de laatste kleine schilderwerkjes nog gedaan worden, aflakken van de kozijnen en plinten en dan is het helemaal klaar. Uiteindelijk nog nieuwe gordijnen op onze slaapkamer want nu hangen de gordijnen van de vorige bewoners er nog en die vind ik niet zo mooi. Afgelopen weekend een nieuwe koelkast gekocht, een stuk groter dan de vorige dus we hebben eindelijk na 9 jaar irritaties en frustraties weer genoeg koel/vriesruimte.
    Beneden hoeven we alleen nog maar af te lakken maar dat doen we pas nadat het glas vervangen is anders kunnen we weer opnieuw beginnen. Tuin is nu ook echt bijna klaar, zowel voor als achter dus het gaat nu ineens hard. Hihi op naar het volgende project dus ;) Zo blijf je altijd wel bezig hè in en om het huis.

    @ZaZaM succes met het opruimen! En hopelijk is jullie huis snel verkocht! Oh heerlijk zeg vakantie, waar gaat de reis naar toe? Wij hebben onze twee vrije weken ook nog te goed.
    Heerlijk dat ze nu zelfstandig gaat lopen, kan niet wachten tot M dat ook gaat doen. De hele tijd aan de hand lopen is erg belastend voor je rug. Ik reageer eigenlijk alleen maar op dit topic.
     
  19. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    We gaan naar Frankrijk, naar de Vogezen. Hoeven we niet te lang te rijden.

    Nou niet zozeer topic die ik volg maar gewoon een topic waar ik wel eens op gereageerd heb. Die ga ik dan niet meteen volgen ofzo.. bij de vorige website kon je dat zo terug zien?

    Zo hee Sabine, veel werk al gedaan zeg! Maarrr het gaat de goede kant op zo te lezen. Leuk he, om dan terug te kijken naar al het werk wat je verricht hebt en tevreden mag zijn?
     
  20. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Heerlijk hoor :) Belgische ardennen schijnt ook erg mooi te zijn.

    Ja het gaat zeker de goede kant op :D Mag ook wel na al die tijd die we er al ingestoken hebben. En we zijn zeker tevreden, we hebben in 1 jaar tijd veel meer kunnen doen dan we vooraf verwacht hadden. Mijn salon draait nu ook twee keer zo goed dus dan kan ik ook weer meer salaris opnemen.
     

Deel Deze Pagina