Fiat 500 cabrio en kinderwagen

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Luna86, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    toevallig iemand die een fiat 500 cabrio heeft met een baby/kinderen?

    Ik ben nog niet zwanger maar wel vast aan het oriënteren. Mijn auto gaat er sowieso niet uit ;) met 3 kinderen kan ik straks gewoon op pad. Een kleine buggy past er eventueel gewoon in en tot die tijd denk ik aan een draagzak/doek. Als ik samen met de baby op pad zou gaan dan vind ik het wel fijn een kinderwagen mee te kunnen nemen. Na veel zoekwerk zag ik dat de bugaboo het kleinste opvouwbaar is. Wie o wie heeft deze auto en hoe hebben jullie dat opgelost.
     
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb een fiat 500 en 2 kinderen. Maar mijn joolz kinderwagen kreeg ik er niet in. Ik kocht de auto toen de jongste 1 was en heb sindsdien de buggy gebruikt (koelstra). Die paste ook niet heel makkelijk, ik moest de handvaten van de buggy echt langs de rubbers wrikken. Succes!
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Een gewone buggy gaat waarschijnlijk idd niet passen. Ik heb er nog eentje staan dus kan dat wel even proberen. Past jouw Joolz ook niet met een opgeklapte achterbank? Ik dacht qua buggy aan de Zapp zodat ik dat onderstel ook kan gebruiken voor de maxi cosi.
     
  4. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wij hebben een Mutsy EVO, deze kun je heel klein opvouwen en de grote wielen kunnen eraf, wellicht dat dit past?
     
    Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina