Fietsen met een tweeling+peuter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Riverdale87, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Dan snap ik indd dat het lastig is, succes met het maken van je keus!
     
    Riverdale87 vindt dit leuk.
  2. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.646
    1.286
    113
    Hier 3 kindjes onder de drie en ook gekozen voor een bakfiets. Ik heb ze nu alledrie in de bak, met 1 maxicosi en 1 bankje (waar er twee op passen). Maar voor een tweeling zou je kunnen kiezen voor een groter model bakfiets of twee zitjes voorin de bak en een fietsstoeltje achterop voor de oudste.

    Paar tips:
    -probeer zowel tweewielers als driewielers uit! Het is heel persoonlijk wat je fijn vindt fietsen
    - kijk goed of er twee maxicosi’s of babyschalen in passen. De meeste kan je vanaf ongeveer 3 maanden gebruiken
    - elektrisch is heel fijn! Je zit al snel aan de 50 kg (kinderen, stoeltjes, bagage, etc) en dat is enorm zwaar als je geen elektrische ondersteuning hebt.
    - veel accessoires zijn tweedehands goedkoop op marktplaats te vinden.
    - let even op de actieradius van de accu als je er mee naar je werk wilt. Hier haalt hij makkelijk 60km dus daarmee kan ik meerdere keren kinderen brengen en door naar mijn werk fietsen

    Succes!
     
    Jajo vindt dit leuk.
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.456
    113
    Hier 3 kindjes onder de 3 (inmiddels is de oudste 3 en de jongste 6 maanden). Een bakfiets leek me eerst vreselijk, maar omdat ik wel erg Graag wil fietsen met mijn 3 meiden, heb ik er 2 weken geleden 1 gekocht. Als het goed is krijg ik hem deze week.
     
  4. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.937
    462
    83
    Hier hebben we een fietskar en ik vind het super handig
     
    Stampertje1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina