First world problems

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik merk nu pas hoe normaal we alles in nl vinden;

    Ons water is weg. Blij dat ik net nog de wc door kon spoelen voor ik erachter kwam. En dat ik net vorige week kleine flesjes water had gekocht, door de droogte dacht ik toch handig als de druk ooit wegvalt.

    Nu dus al 5 uren geen water, verwacht wordt dat het nog 3 uur duurt.

    Weh
     
    Manque vindt dit leuk.
  2. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Dat lijkt me gewoon eng. Omdat ik niet anders gewend ben. Electriciteit heb ik vaker gehad,water nooit. En dan te bedenken dat mensen in Pakistan sterven door een hittegolf.
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Het was er rond half 10 weer. Gelukkig wel altijd drinken genoeg in huis maar toch ben je wat onthand dan..

    Dus water in slaan, al is het maar een paar flessen :)
     
    Hommeltje vindt dit leuk.
  4. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik heb vanavond bewust geen chocolade ijsjes (magnums of iets dergelijks) meegenomen tijdens het boodschappen doen. Want we hebben nog drie dozen ijsjes liggen.

    Maar nu wil ik een Magnum.
     
  5. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dat heb ik ook n keer gehad. Ineens een hele dag zonder water. Super raar is dat eigenlijk. Sindsdien heb ik altijd minimaal zo een pak van 6 flessen water in huis (die 1,5 liter flessen).
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ja dat is dan ook slim! Hier 12 van die kleintjes laatst al gekocht maar inderdaad zeer verstandig.

    Het heeft ook nog wel even geduurd voor het helemaal goed weer was.

    Gek dan hoe vanzelfsprekend we het vinden.
     
  7. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Even een up voor een heel erge :oops:

    De hulp komt normaal op dinsdag. Dan haal ik het bed af en leg schoon beddengoed klaar, wat zij op het bed doet. Nu had ik dinsdagochtend dus al het bed afgehaald en toen appte ze of ze vandaag kon komen. Prima, maar toen heb ik dus zelf het bed opgemaakt.
    Nu had ik vanochtend expres het bed heel netjes opgemaakt (terwijl het normaal dus afgehaald is en dan het schone beddengoed op een stapel erop), zodat duidelijk was dat het pas verschoond was. Maar ze heeft toch het bed verschoond en nu moet ik dus twee keer in twee dagen ons grote beddengoed wassen (en ophangen aan de waslijn = zwaar en warm), waar ik een hekel aan heb :oops: :D En zonde van het water en stroom enzo.

    Echt, ik weet hoe ontiegelijk verwend dit klinkt, maar ik baalde zo :D

    (oh ja: communicatie moet via haar dochter, want ze spreekt alleen Pools, dus vandaar dat ik niet vanochtend ook nog appte dat het bed al verschoond was, dat leek me wel voor zich spreken)
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  8. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb een haat-liefde verhouding met ons nieuwe bankstel (sinds september vorig jaar) en die was niet goedkoopo_O

    Voor mn rug en bekken is ie werkelijk fantastisch, maar vanwege de hoge rugleuning voor mn nek niet zo :confused:

    Dus eigenlijk wil ik weer een nieuwe bank :|:|:|
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn zonnescherm is er zojuist mee gekapt, hij gaat niet meer uit.
    Dat is best wel een groot probleem aangezien het morgen 36 graden wordt.
     
  10. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    De mobiele airco maakt herrie...

    En het is te warm om hem naar boven te tillen, dus vannacht weer lekker plakken!
     
  11. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    De kat is aan het voetballen gegaan met een ijsklontje, maar ik kan niet opstaan want mijn kont zit vastgeplakt aan de bank.
     
    nicole18 en Marchella vinden dit leuk.
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.145
    15.214
    113
    Dat ik door de motoren in de machinekamer vloerverwarming heb en de airco het niet meer trekt.
    Hopelijk koelt het straks af als de motoren uit staan, anders wordt het morgen niet leuk (alles van staal en plat dak dus door de zon al heet. Als de vloer dan ook nog heel warm word....)
     
  13. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oh wat toevallig! Ik heb gisteren de weekboodschappen gedaan en heb toen 2 flessen water van 2 liter meegenomen. Gewoon omdat ik dacht 'je weet nooit wat er gebeurd'. Nog nooit eerder gedaan overigens. Vriend vroeg zich ook al af waar het goed voor was. Laat 'm morgen je bericht even lezen :D
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  14. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.603
    1.322
    113
    Westland
    Mijn bed weigert zichzelf te verschonen... Dus nu moet ik het doen met dit weer.... Zuchtttt....
     
  15. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik voel je pijn.. Ik heb 't uitgesteld naar vanavond onder het mom van 'dan is het wat koeler'. Ik ben net met de parasol wezen sjouwen dus ben er wel een beetje klaar mee weer :rolleyes:
     
  16. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.603
    1.322
    113
    Westland
    Erger nog.... Mijn dochtertje van 7 mnd besluit ineens vanuit t niets te gaan staan (ze kan nog niet eens zelf goed (gaan) zitten of van rug naar buik rollen), dus nu kan ik op haar zolderkamer, waar t over de 30 graden is, het bedje/de bodem naar beneden gaan zetten omdat ik anders bang ben dat ze er straks uitvalt...
     

Deel Deze Pagina