Flexibel contract/kinderopvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door xxmamaxx2016, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Hoi!

    Oke het is nog laaaaang niet zover maar toch spookt regelmatig de vraag door mijn hoofd.. hoe ga ik dat doen als mijn kindje naar school gaat?

    Ik werd 24u flexibel, weet ongeveer 3 weken van te voren mijn rooster, soms zelf later.. nu gaat mijn zoontje naar een flexibel kinderdagverblijf. Echt super fijn en geen problemen met plaatsing. Er is tot nu toe altijd plek geweest.
    Maar hoe gaat dat dan als hij naar school gaat?
    Zijn er hier meer moeders met kinderen die flexibele uren hebben? Hoe hebben jullie het geregeld?

    Waarschijnlijk denk ik veel te moeilijk en tegen die tijd kan alles anders zijn en is er vast een oplossing maar ben gewoon erg benieuwd :)
     
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.981
    8.785
    113
    Onze uk gaat nog niet naar school maar je hebt voorschoolse opvang, tussentijdse opvang en naschoolse opvang. Afhankelijk van de school/opvang hoeveel tijd je vantevoren dat op moet geven.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Er zijn ook flexibele gastouders die je kindje van en naar school brengen en tussendoor/voor/na school opvangen.
     
  4. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Mijn dochter gaat ook nog niet naar school maar ik heb nu ook flexibele opvang bij een go.
    Tijdens de vakantieopvang was er een go die vso, bso deed en de kinderen dus naar school bracht en ze na die tijd ophaalde
     

Deel Deze Pagina