Foto van Hema tas met naam?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

    misa Niet meer actief

    #1 misa, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2011
    Wie van jullie heeft deze tas met naam van Hema besteld?
    HEMA ontwerp het zelf

    Het lijkt me leuk en handig voor het kdv waar ons zoontje straks naar toe gaat. Ik zie de maten er wel bij staan, maar ik vind het moeilijk inbeelden hoe groot dat dan is bij een kindje. Wie van jullie wil een foto showen van je kindje met deze tas?

    Ik zit een beetje te twijfelen tussen die van de hema of deze:
    Rugzakjes (0-6 jr) | kinderrugzak met naam | kinderrugtas met naam
    Rugtas met naam / Rugzak met naam / kado met naam / naamkado

    Ze verschillen allen van maat, prijs en hoe leuk ze zijn..!
    Welke zal ik kiezen??
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Niemand?
     
  3. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik vind zelf de tassen (of eigenlijk logo's) in de eerste link het leukst. Tja, het is wel handig natuurlijk! Succes met je keuze.
     
  4. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Geen ervaring hier trouwens..
     
  5. misa

    misa Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie Edge. :)
     
  6. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik hoop dat je een keuze kunt maken!
     
  7. misa

    misa Niet meer actief

    Ik blijf heel erg twijfelen. Ik wil graag eentje die mijn zoontje strask zelf kan dragen (helemaal als je bijna 25 euro voor ene tas betaald), maar hij moet wel groot genoeg zijn voor alles wat hij in het begin mee moet hebben.
    Ik zit nu te denken een tas van huis (rode schoudertas) te gaan gebruiken. maak ik die zelf wel een beetje leuk! En als hij dan ooit zelf een tasje kan gaan dragen, dan koop ik wel een leukje voor hem.

    Gaat jouw kindje naar een kdv? Gebruik je ook een tas?
     
  8. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat kan ook natuurlijk, denk dat die optie ook een stuk goedkoper is! Dan kun je later met je zoontje een tasje uitzoeken. Zoë gaat ook naar het KDV maar ik heb geen tasje daar. Alle reserve kleding gaat daar in haar mandje daar, ze hebben wel een kapstok, daar hang ik haar jasje op en zet ik haar schoentjes neer. Ik geloof dat een iemand een tas heeft, die vind ik wel erg leuk, staat de naam van het kindje op (is roze, dus niet echt voor jongetjes haha).
     
  9. misa

    misa Niet meer actief

    Wij werken wel met tasjes voor reservekleding en dergelijke. Die hangen met de jas aan de kapstok.
    En voor baby's hebben we een mandje in de groep. Daar kun je dan de tas in zetten met alle benodigdheden als reservekleding, fles, voeding, potje met warme hap. Dus een tas is hier wel handig voor alles wat elke keer mee moet!

    Maar ik ga dus maar voor de goedkope optie ja!
    Misschien een beetje voorbarig snel een topic geopend dus.. :)
    Toch leuk dat je meegedacht hebt, dankje!
     
  10. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Geen probleem hoor, vind het altijd wel leuk om te snuffelen.
    Wij hoeven geen voeding mee te nemen naar het KDV, ze hebben daar alles wat Zoë eigenlijk ook krijgt. Eigenlijk zijn de kleertjes dan het enige samen met haar jas en schoentjes, daarom hebben we geen tas. Maar ik vind het wel super leuk om ooit zoiets met Zoë's naam erop te kopen!
     
  11. misa

    misa Niet meer actief

    Dat is ook zo! Ik ga nu een tas die we nog hadden pimpen! Ik heb een leuke apllicatie (kikker) van hiphandwerk en bij buttonsenzo naamletters gekocht. Daarmee ben ik voor nog geen tientje klaar en hebben we een leuke tas!
     
  12. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ben benieuwd!!
     

Deel Deze Pagina