Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove leuk om straks de bolle buiken te showen. :)
    gezellig dat je hier blijft schrijven.

    fijn dat je een gezellige ochtend hebt gehad!
    heerlijk heh, even tijd voor jezelf als de kleine op bed ligt.
    al ga ik meestal dan weer aan de poets
     
  2. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Ik moet zo ook nog even wat doen in huis. M'n Netflix aflevering is bijna af ;) Lukt het met de badkamer leeghalen?
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha. ideaal weer om te netflixen.
    ja die is leeg. E haar bedje naar de logeerkamer verhuist. die ligt daar nu lekker te slapen.
    via haar kamer word nl. alle puin afgevoerd..
    zal wel een behoorlijke stofzooi worden boven.
     
  4. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ik blijf ook hier kletsen hoor :) maar als iets te privé is mag het daar gewoon :p of foto's idd! Van mijn januari groepje is bijna niemand meer actief op zp, dus dan is fb gewoon erg leuk. We weten nu iig met wie we praten :p

    @Leolove klinkt als een gezellige ochtend! Lekker als je even alleen tv kan kijken he, die tijd mis ik wel :p

    @Meisje93 nou dat zal idd wel een flinke stofzooi worden, dat is ook echt de rotkant aan verbouwen, de zooi.
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 dan is het idd erg leuk.
    ja hebben er nu een gezicht bij. :)

    ja echt heh. ben blij als het weer achter de rug is.
    had mijn vakantie eigenlijk anders moeten plannen.
    nu moet ik elke keer de deur uit. zodat E rustig kan slapen.
    mijn man gaat wel een gedeelte afschermen met folie. maar dan nog.. stof gaat door elk kiertje.
     
  6. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha lachen zeg, had jullie wel een beetje zo ingeschat maar toch is het anders om zo een foto te zien.
    Leuke kindjes iedereen ook, we zijn er allemaal zo te zien goed in :p
    Wie moet er allemaal nog bij in de groepje? Catseye, nikkie, kleinmeisje, miniVosje en misschien lerana nog?
    Als het goed is is alleen m'n profielfoto en omslagfoto te zien voor andere meer niet.

    Succes meisje93 met de badkamer, vreselijk die stof maar hopelijk de moeite waard.

    Pffff vermoeiend zeg op vakantie gaan... :$ wat een hoop inpakken en schoonmaken... :oops:
     
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oh en m'n dochter moet inderdaad een bril, gaan na de vakantie ermee verder. Met ver weg kijken heeft ze moeite. Eerst was het -0.75 en -0.50 en nu beide ogen -0,75. Ze wil zelf ook het liefst een bril dus beslissing is gauw gemaakt, misstaat haar gelukkig niet.
     
  8. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Gootje1988 Ja eenmaal op vakantie heerlijk. Maar die voorbereiding en als je terug komt de was is minder haha.
    @Meisje93 hoe snel hopen jullie klaar te zijn. Het stof zal idd overal liggen hoe goed je ook afdekt. Fijn dat je E op een andere kamer kunt laten liggen.
    @daantje09 ja ik vind dit leuker kletsen omdat je meer dagelijkse dingen hier wel deelt en op Facebook niet. Maar daar kun je wel weer gewoon foto's en namen enzo gebruiken.
    Tv kijken lukt hier ook bijna niet. Maar nu ik zwanger ben heb ik toch iets minder de neiging continu bezig te zijn als A ligt te slapen en mag ik meer rust pakken van mezelf.
     
  9. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Gootje1988 ik kreeg rond die leeftijd ook voor die sterkte een bril. Deed hem alleen niet op :p Jaar later was het -1 en sindsdien lenzen en nu blijft het constant. En het scheelt toch wel echt in wat ik zie.
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ga straks jullie kindjes bewonderen. :)
    nu gauw weer zo'n mooi wondertje maken.

    dat zeker hoor. straks als ik in mijn heerlijke bad lig ;)

    schiet het al op? veel werk altijd ja.

    fijn dat je dochter zelf ook een bril wilt. scheelt weer een hoop gezeur. al zal het wel even wennen zijn voor haar.

    @Leolove hopen dat de badkamer binnen 2 weken af is.
    ligt er ook een beetje aan of de stuc goed wilt drogen.

    #tv kijken. hier gaat ie pas aan als E al op bed ligt ;)
    toen ik op het einde liep, stond ie de gehele dag aan. :p
     
  11. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    Zeg dames ik kijk 1 dag niet en jullie hebben een heel boek geschreven. Moet het wel bijhouden he :p


    @Leolove ik moet zeggen het helpt best goed. Heb gisteren niet hoeven overgeven gelukkig. Door de dag krijg ik wel erge buikpijn bovenin. Maar voel me gelukkig wel beter als de dagen ervoor.

    Wij hebben toen ook gekeken naar zo ongeveer de grootste kast wat bij babydump was. Dan kan ze er lang mee doen!
    De commode heeft mijn dochter nog op der kamer. Ik doe er nog veel spulletjes in. Maar voor een schone luier es ze veeel te groot doe ik gewoon op bed. Binnekort als we beide vakantie hebben proberen zonder luier.

    Oehh die kamer is wel erg leuk :D

    Gezellig dat je schoonouders op bezoek kwamen.
    Fijn dat jullie zo een leuke ochtend hebben gehad!

    @Meisje93 oehh leuk een nieuwe badkamer! Spannend! Hopen dat jullie snel klaar zijn.

    Jij moet dan ook steeds een stuk rijden voor luiers! En de kruidvat luiers nooit geprobeerd? Ik heb die altijd gehad en vind die ook erg fijn!

    @Gootje1988 je houd het wel spannend zo :D

    Fijne vakantie alvast!!!

    Fijn dat je dochter zelf ook een bril wil. Niet het leukste maar gelukkig staat ze er zelf wel achter wel fijn als ze goed kan zien.

    @daantje09 jawel het pilletje helpt gelukkig een hoop. Niet hoeven overgeven gisteren maar wel echt last van mijn buik. Tegen de avond voelde ik me wel echt beroerd. Nieuw tabletje gepakt en toen gaan slapen.

    Wij gaan nu niet op vakantie. In de tijd dat wij vakantie hebben dan ben ik zo een 2500 voor de vakantie kwijt. Vinden we nog erg veel. En dan de honden nog weg brengen en alles. We gaan in november een midweek naar centerparcs dat is ook lekker!!
    Jij op vakantie?

    Leuk die facebook groep! Moeten alleen mij nog toevoegen!

    Fijn dat het met lerana redelijk goed gaat na omstandigheden. Denk dat dat wel even fijn is dat ze even een paar daagjes weg kan. Even voor zichzelf alles op een rijtje zetten.
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily helaas gisteren een tegenslag.
    loodgieter kon ineens niet. gelukkig nog wat kunnen regelen.

    ja kruidvat ook geprobeerd. was ook een drama. elke keer doorlekken. zowel overdag als snachts. :(

    wij gaan ik.oktober een weekje. gaan ook het liefst buiten de zomervakantie
    zo duur altijd.
     
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hallo dames, laatste bericht van mij. Ben ongesteld! Gelukkig maar 1 a 2 daagjes bloed dus in Spanje maar mooie cyclus van 28 dagen dus :)
    We gaan om 2 uur morgenochtend rijden vanwege files dus lekker kort nachtje word het.
    Fijne 2 weken iedereen en niet teveel praten! :roflmao:
     
  14. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Wij gaan in september twee weken naar Schotland. Lekker buiten het hoogseizoen zo lang het kan :) En hopelijk in november nog een lang weekend centerparcs.
    @Myhappyfamily fijn dat de tabletten werken. Wel vervelend van de buikpijn, heb je enig idee waar het vandaan komt?
    Daarom zou ik wel graag een ladekast willen, voor alle extra dingen die nu in de commode liggen haha. Heb die bergruimte wel nodig.
    Zou fijn zijn als je dochter straks geen luiers meer hoeft, scheelt een hoop geld en is ook wel heel makkelijk. Alleen die periode van het zindelijk maken.
    Vraag @daantje09 even voor een link van de Facebook groep, dan kun je jezelf ook toevoegen.
    @Meisje93 vervelend al meteen de eerste tegenslag bij jullie badkamer. Maar als het daar bij blijft.

    Ik ga zo even naar de stad, nieuwe slabbetjes nodig. We hebben nu met klittenband maar dat werkt al niet meer. Wil dus met drukknoppen of touwtjes. Enig idee waar ik dat zou kunnen halen?
     
  15. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Gootje1988 balen dat het toch doorgezet heeft, maar gelukkig op vakantie geen last ervan. Geniet ervan, en wie weet hoe je terugkomt, bij mij hielp op vakantie gaan ook ;)
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ahh wat balen! maar nu heb je wel duidelijkheid.
    idd mooie cyclus weer.
    hele fijne vakantie. geniet van je gezinnetje.

    @Leolove touwtje: zeeman, wibra,
    drukkertje: heb ik van silly billyz bij babydump vandaan.
     
  17. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Meisje93 geslaagd bij de hema. Was naar een buurtcentrum gefietst en daar was de zeeman ineens weg. Daar waren ze vast iets goedkoper geweest maar ach, we kunnen weer vooruit :)
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    super! :)
    ik gebruik nu alleen maat silly billyz. daar gaan de vlekken tenminste uit
     
  19. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Meisje93 vlekken maken me niet zoveel uit, als ik weet dat ze 'schoon' zijn. Nu had ik ook goedkope en daar gaan de vlekken ook wel uit, soms de eerste keer niet maar daarna wel.

    Net even een foto gemaakt van m'n buikje. Kan net zo goed te vaak bij de Mac geweest zijn haha, maar mensen die me echt kennen beginnen het nu wel te zien.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      8
    Nikki15 vindt dit leuk.
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    @Meisje93 oei dat is minder. Denk je alles goed geregeld te hebben gaat vanalles mis. Gelukkig kon je nog wat regelen.


    Oei dat is niet fijn nee. Als ik dat met dochterlief had dan was het tijd voor een maat groter. Ondanks de kilos dan wel goed was maar dan plaste ze gewoon meer.

    Ja he belachelijk hoeveel het in de zomer kost. Zolang het kan ga ik nog erbuiten. Waar gaan jullie heen?


    @Gootje1988 balen dat je toch ongesteld bent geworden. Gelukkig ben je het maar kort en heb je er op vakantie geen last van. Wel weer een mooie cyclus. Wie weet komt er wel iets moois mee terug.
    Fijne vakantie!!

    @Leolove ahhh heerlijk! Zeker doen zolang het kan. Vind het belachelijk wat het hoogseizoen kost.

    Centerparcs vind ik ook altijd heerlijk. Vriend was met onze dochter woensdag er nog gaan zwemmen bij zijn tante op bezoek en haar gezin. Ze was total loss toen ze thuis kwam. Kijk er nu al naar uit zelf een week. Welke park gaan jullie? Wij het heijderbos. Ik zoek altijd de code van ouders van nu op. Scheeld zoveel in prijs. Nu heb ik een vipbungalo met elke avond eten en de honden mee voor 545 euro. Normaal rond de 800. En als ik de normale acties gebruik had ik voor die prijs een normale bungalo gehad.

    Ja weet niet waar de buikpijn vandaan komt. Soms denk ik dat ik gewoon eten nodig heb. Of te veel gedaan. Vandaag voel ik me eens vrij goed. Het eten smaakt me nu ook beter.

    Ja je hebt idd wel wat nodig. Maar vind de commode ook een ladekast. Hij is best groot die van ons.

    Ja klopt als ze eenmaal zindelijk zijn is fijn. Maar het zindelijk maken vergt tijd. Nu laten we der af en toe zonder luier en op de wc zitten. Maar ze heeft geen moeite met de luier en gebiert er zelf ook verder nog niet na.

    Fijn dat je slabbetjes gevonden hebt!

    Mooi buikje!! Ik heb met 7 weken nu al een behoorlijke buik haha.

    @daantje09 zou je me de link willen geven van de groep :)
     

Deel Deze Pagina