Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    @Meisje93
    hahahah ja dat denk ik :D kan je nu wel niet in de verleiding hopelijk brengen om eerder te testen. is nu dan wel heel speciaal als je die dag ook nog positief test natuurlijk.

    Ik ga dinsdag weer beginnen. op maandag heb ik altijd vrij ivm mijn dochter. Ben eens benieuwd hoe dat gaat lopen. moet zeggen dat van die spier begint nu toch echt wel erger te worden dus moet het wel even goed in de gate houden.

    Dat denk ik ook dan wel, of gewoon te veel tegen over normaal. in je zwangerschap kun je toch minder hebben als eerst. heb het wel gelukkig binnen gehouden dat scheeld.

    @Gootje1988 Ohhh dat scheeld dan inderdaad wat je de kleintjes hoeft weg te brengen, ofja qua opvang buiten familie. Het is al fijn dat ze staan te springen om op de kleine te letten hahah :D Dan vinden ze het ook echt leuk :D
    Ohnee germ kwart over 5 eruit is wel erg vroeg voor de kids!

    Hahah zeg dat wel erg vroeg de laatste 3 dagen. ochja als ze maar lekker geslapen heeft. we hebben nog samen lekker op de bank gelegen ;)

    Dat is vroeg opstaan he als je om 7 uur moet beginnen. dan moet ik er ook om half 6 uit.
    Ochja ben je wel wat vroeger klaar dan dat je bv om 9 uur begint.

    Wij hebben dat wel gedaan afgelopen 2 jaar. mijn ouders en schoonouders hadden wat gekocht voor onze dochter en de kleine van me zusje dat we pakjesavond gehouden hebben. maar ze snappen de kados wel maar nog niet zwarte piet en sinterklaas. nu trouwens wel :p
     
  2. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Helaas gaat een koopwoning even niet door, die oom zit weer z'n eigen familie te naaien. Hij hoefde alleen maar papieren in te leveren maar dat vind hij teveel moeite dus doet hij het niet en zei alsof er niks aan de hand was " we kunnen het toch gewoon blijven verhuren? " mn vriend zei gelijk " ik ga gelijk op zoek naar een makelaar en gaan we het verkopen want ik kan zo niet verder met m'n toekomst " daar had die oom niet op gerekend dus hopelijk is het gauw verkocht.
    Baal hier zo van, gelijk het weekend verpest
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja super leuk hè, ondanks dat we nog niet zolang bij elkaar zijn verwachten zoveel mensen eigenlijk al een kindje van ons samen.

    Ow lekker zeg samen op de bank! Kan daar ook altijd van genieten.

    Hahaha Oh leuk! Straks kunnen ze niet meer slapen omdat ze zenuwachtig zijn of ze wel wat in hun schoen krijgen, zo leuk!
     
  4. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Zo, daar ben ik weer. Een hoop geschreven dames :roflmao:
    @Gootje1988 balen dat je in de volgende ronde zit. En wat een rotstreek dat jullie nu maar een lage hypotheek kunnen krijgen dan. Hoop dat je het vakantiehuisje snel verkocht krijgt.
    @Meisje93 zo op het wachtbankje alweer. Zou een leuk verjaardagscadeau zijn. Wanneer kun je testen?
    @miniVosje korte nacht, maar hoop dat het iets oplevert. Als je in weert bent ben je in de buurt :p Lekker hoor snowboarden.
    @Myhappyfamily nog steeds af en op dus. Wel fijn dat je weer wat uurtjes kunt gaan werken. Toch wat afleiding.
    @daantje09 hoe vond Milan de taart? Leuk dat hij school zo leuk vindt.

    Onze vakantie was heerlijk. Wel vrij veel regen gehad helaas maar toch veel op pad geweest. Ik voel ukkie sinds de eerste dag van de vakantie meteen schoppen, dus denk dat ik daarvoor te druk was om het te voelen of zo. En vriend voelde het vanochtend ook voor het eerst. A is tijdens de vakantie begonnen met zelf lopen. Nog maar kleine stukjes van papa naar mama en terug. Zogauw je d'r anders loslaat gaat ze meteen zitten, dat durft ze nog niet haha. Maar wel fijn dan hoef ik d'r wat minder te dragen want dat wordt toch wel zwaarder.
    Morgenochtend meteen de 20 weken echo, dan ga ik eindelijkdr weten of m'n gevoel dat de afgelopen weken steeds sterker geworden is klopt :D
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 nouw fijn is dat! Fijne oom heeft hij zeg. Hopelijk dringt het nu tot hem door dat je vriend het echt meent. Hij moet zich niks wijs laten maken door zijn oom! Meteen je weekend verpest inderdaad. Hopelijk leverd hij nu wel de papieren in of wil hij het te koop zetten.

    @Leolove balen zeg dat jullir veel regen hebben gehad. Maar gelukkig toch leuke dingen gedaan.

    Ohh fijn gevoel zeg dat je je kleine voelt nu :D ik voel die van mij nog niet. Maar komt nog wel. Kunnen jullie lekker genieten ervan!

    Ahhh netjes dat ze al stukjes doet lopen :D over een tijdje rent ze langs haha

    Ben morgen eens benieuwd naar je echo morgen :D en of je gevoel goed was!!
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily haha nee hoor. ben daar heel standvastig in. :D
    Anders zit ik weer te turen op die testen.
    op 26-9 ben ik 13dpo.

    ben benieuwd! En dan ga je in de ochtend zeker werken? Idd even goed in de gaten houden! Hopelijk is het gauw weer weg na wat rust te nemen.

    ja klopt ja. maag wordt blijkbaar wat gevoeliger.

    @Gootje1988 ahh wat ontzettend balen zeg!
    Goed van jullie om een makelaar in te schakelen. Ik hoop heel erg voor jullie dat het snel verkocht mag zijn!

    @Leolove jaja zit weer op het wachtbankje :D ga op 26 sept testen. Ben dan 13 dpo. *duimduim

    fijn dat jullie een heerlijke vakantie heb gehad. Wel balen van de regen.
    Wat leuk dat je ukkie voelt. Zo bijzonder!!
    En A ook nog eens begonnen met lopen. je moet vaker op vakantie gaan :D
    Wow 20 weken echo alweer. Wat gaat het allemaal snel zeg! Straks ga jij bevallen & ben ik net zwanger. :p bijv.
    Ik ben heeeeeel erg benieuwd of je gevoel klopt. veel plezier iig!!

    @miniVosje Goede reis straks!
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    Ohhh dan zou ie toch al iets moeten aangeven he als het zo is! Nee die tuurtesten zijn niks. Vaak kijk je het streepje er dan in. Zooo spannend!

    Heb een dag 11-13, een dag 10-12 en een dag 14-16 hadden ze ooj gevraagd of dat ging. Werk normaal 4 dagen maar hoef de komende week maar 3. Dus dat is wel fijn.

    Had dat eerder verwacht in het eerste trimester. Maar kan zijn omdat ik nog nier helemaal symptoom vrij ben dat het daar aan ligt. Bij mijn dochter toen de klachten over waren kon ik gewoon alles eten. Nu even opletten gewoon.
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja daarom. Proberen rustig af te wachten. :D
    ja en dat is ook niks, ga je alleen maar meer hopen.

    Fijn hoor dat je nu maar 3 dagen hoeft. Ga heel hard voor je duimen, dat het lukt! Ook wel prettig om onder de mensen te zijn lijkt me.
    Mij gaf het heel veel afleiding, maar dat is bij iedereen anders. ;)

    hopelijk heb je het nu ook maar even.
    Bij mij was het probleem dat niets smaakte :p en op het laatst de maagzuur natuurlijk. Blegh!
     
  10. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Nou, m'n gevoel klopte dus. Alles is goed met ons ukkie :) Echo duurde vrij lang voor ze alles goed in beeld hadden gehad. Blij dat we A even naar het kdv hadden gebracht voor de ochtend. Daarna even snel boodschappen gedaan. Vanmiddag beginnen met de was pff :p

    @Myhappyfamily wanneer voelde je E? Ik voel deze uk een stuk eerder, ook al ligt de placenta weer voor. Niet alles kunnen eten is wel vervelend, en dan straks aan het eind weer met maagzuur ;) Lekker om te kunnen beginnen met 3 dagen, merk je ook of het wel of niet gaat.
    @Meisje93 haha wil best vaker op vakantie maar dat laat de portemonnee en de baas niet toe :p Nog een weekje geduld dus.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    miniVosje vindt dit leuk.
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oh wat gaaf! Dat word vaker op vakantie hahaha wel logisch dat dragen te zwaar word, straks hoef dat alleen nog maar af en toe ;) wat fijn dat je je uk ook voelt! Heel bijzonder.

    Nou zaterdag erheen en dan komt de makelaar om te laten taxeren. Hopen inderdaad dat het gauw verkocht is. Gaan woensdag nog langs een adviseur want die ziet toch nog opties betreft hypotheek dus ben heel benieuwd heb alleen wel de bezichtigingen afgezegd, naar iets kijken wat je niet kan kopen is heel naar.

    Hoop dat je gauw je uk voelt!

    Dankjewel hopen wij ook! Eerst wou m'n mannetje nog wel een beetje contact houden maar nu als het verkocht is dan is het gelijk klaar en willen we niks meer met hem te maken hebben. Snap niet dat sommige hun familie leden kunnen bedriegen.

    Heb je al symptomen?

    Catseye hoe gaat het met jou?

    MiniVosje welkom in Nederland!

    Aangezien een huisje mogelijk toch nog niet is zicht is maar dat horen we woensdag dan gaan we maar weer een beetje gerichter focussen op de eisprong :p Heb toch weer ovulatietesten gekocht aangezien ik weer wil controleren met eipijn of die dan echt springt. Ben nu in iedergeval weer in m'n vruchtbare periode en voel hem al weer groeien.
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove helemaal niet erg natuurlijk een lange echo. :)
    Fijn dat alles er goed uit zag!

    haha begrijpelijk hoor. vakantie's zijn helaas aan de prijzige kant.

    @Gootje1988 balen dat je je bezichtigingen af hebt gezegd. Maar idd, als je het niet kan betalen. Moet je je ook niet lekker maken ermee.

    snap ik, dat je er helemaal klaar mee bent & geen contact meer wilt met hem.

    mwa heb de gebruikelijke progesteron kwaaltjes.
    Wel is de hond sinds gisteravond super aanhankelijk.
    Maar is toch te vroeg om überhaupt zwanger te kunnen zijn? (5dpo)

    dit is toch de 1e keer dat je ovulatie testen gaat gebruiken?
    spannend hoor! Veel succes alvast! :)
     
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Gootje1988 snap dat jullie er straks voor kiezen geen contact meer te hebben. Spannend hoor met ovulatietesten dit keer, dat weet je zeker of de pijn overeen komt met je ovulatie.
    @Meisje93 lijkt me erg vroeg voor de hond om het al te weten. Innesteling is op z'n vroegst pas op 5dpo? Nee was niet erg een lange echo, ukkie goed kunnen bekijken. We willen eind november nog een weekendje centerparcs doen, maar dan is het ook wel klaar dit jaar haha. Wat gaan we d'r dan lere, in Frankrijk ging ze zitten en kruipen :p
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja straks vinden we onze droomhuis en dan gaat het aan onze neus voorbij, dan helaas nog maar even wachten.

    Geen idee volgens mij nestelt het zich in vanaf 6 dpo tm 12 dpo.... Spannend hoor

    Nee de eerste 2 rondes ook gebruikt. Toen dag 13 de eerste ronde een positieve test en de 2e ronde weet ik niet meer. Het is ook makkelijker om te weten hoeveel dpo je bent natuurlijk. Gerichter klussen hoeft bij ons niet :roflmao:

    De allereerste ronde kwam het helemaal overheen maar toen kon ik zowat door de grond zakken van de pijn, dat is nu wel elke maand iets minder geworden en in Spanje helemaal geen pijn.
    We gaan het weer zien.
     
  15. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Gootje1988 nee wat een ***nieuws! Zo oneerlijk als zo iemand eigenlijk een beetje bepaalt hoe jullie verder moeten, puur omdat je niet zonder die hypotheek kan. Hopen dat dat huisje snel verkoopt en je ervan af bent. Jammer van de bezichtigingen, maar miss idd wel beter voor jezelf.

    @Leolove welkom terug :D echt een mooie echo heb je meegekregen, zo duidelijk! Heerlijk dat A. begint met lopen, helpt ze dur moeder goed mee :p
    Ja wat kun je haar dan nog leren he, geen idee :roflmao:
    M. vond de taart heel mooi! Je merkt echt dat ze groter worden, besef is veel beter van wat er gebeurt enzo, wel mooi om te zien! En op school ook supertrots!

    @Myhappyfamily spannend hoor, je werk weer oppakken, veel succes, de afleiding zal best fijn zijn :)

    @Meisje93 5dpo is vroeg, maar je weet maar nooit wat zo'n beestje aanvoelt, zou wat zijn :D

    @miniVosje veel succes deze week!

    Zo ik lig lekker in bed :p zo'n druk weekend, zere benen, dat ik nu lekker niks doe :cool: morgen de echo, spannend!
    Gisteren heeft manlief de baby ook gevoeld, heel speciaal weer.
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja dat dacht ik ook al. naja zie het wel.
    ja leuk zeg! oh heerlijk nog even een weekendje weg.
    uhmmm. praten? :p of zindelijk zijn.

    @Gootje1988 aha! Dat was ik even vergeten.
    zeker handig om te weten hoever je in je cyclus bent!

    @daantje09 nog gefeliciteerd! Ja logisch dat hij blij was met zijn taart. Hij was super mooi!

    ja 5 dpo is zeker vroeg. Verwacht er niet teveel van hoor.

    zo jij ligt er al lekker vroeg in zeg. wat mooi dat je man de kleine gevoeld heeft. En heel veel plezier morgen met de echo!
     
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    #4137 Myhappyfamily, 18 sep 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2017
    @meisj93 haha ja dat proberen lukt altijd maar of het lukt is een 2e ;) komt goed :D
    Zouw al snel zijn dat je hond het merkt maar je weet het nooit natuurlijk.
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.208
    113
    Vrouw
    @daantje09 ja ben morgen ook eens benieuwd! Hopelijk gaat het goed.

    Gefeliciteerd nog!! Gelukkig vond ie de taart leuk!

    Ahh al lekker in bed! Moet kunnen toch ;) wij hebben nog geen tv boven anders had ik me ook al lekker in bed gelegd.

    Speciaal dat je man de kleine voelde :D altijd weer bijzonder
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja stom hé... Hij heeft z'n leven al geleefd zeg maar en mag bijna met pensioen.... Mogen wij nu ook een toekomst? Mja zo denkt hij helaas niet, het gaat in iedergeval in de verkoop en hopelijk woensdag alsnog goed nieuws.

    Zo lekker vroeg in bed! Hier word het een late.... Nog aan het werk tot half 11 en kan nooit vroeg slapen dan dus word 1 a 2 uur voordat ik in bed lig.. :oops: wat mooi dat je man de beeb al gevoeld heeft! Maakt het voor hem ook weer specialer denk ik. Veel plezier morgen, ik ga voor een meisje bij jou!

    Ja daarom we gaan het zien. Denk over 3 /4 dagen positieve ovulatietest
    Hm ben benieuwd of je hond echt daarom zo is! Zou het met goudvissen ook werken? :roflmao:

    Ja het gaat door als de makelaar zaterdag een mooie prijs geeft want hij wil er flink winst op maken... Wij hebben nu zoiets van al maken we er geen euro winst op zolang we het maar kwijt zijn vinden we het prima! Maar woensdag gesprek nog met een adviseur betreft een hypotheek. :) hopelijk positief!
    Denk dat het wel rust geeft omdat ik dan weet waar ik in de cyclus ben... We gaan het zien!

    Fijn dat het zoveel beter met je gaat! Hopelijk binnenkort echt niet meer spugen.
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja wel erg snel. Ga er vanuit dat ze gewoon ergens last van heeft.

    haha nee dat is zeker geen straf, maar iets voor jezelf doen is ook wel fijn toch?
    iig heel veel succes morgen.

    fijn dat het je allemaal nog smaakt. maar het er weer uit gooien is ook niet fijn.

    @Gootje1988 haha geen idee! Maar ga er vanuit dat de hond gewoon ergens last van heeft.
     

Deel Deze Pagina