Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oh lekker! Geniet er lekker van! :)
     
  2. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Spannend! Ben benieuwd hoe hij reageert!
     
  3. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik heb gewoon het liefste vriendje ooit! En dat wist ik natuurlijk al!
    Hij nam het heel goed op en weet dat m'n verleden m'n verleden is. En om daad bij z'n woorden te voeren hebben we het daarna heel gezellig gemaakt haha! ;) We gaan gewoon kijken wat er gebeurd als ik met de pil stop en dan zien we het wel.
     
  4. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ahhh wat lief! Dat is de beste reactie die je kunt krijgen :p:thumup:
    En wat een opluchting voor jou:)
     
  5. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Wat een fijne reactie, vanaf nu kan je gewoon weer lekker verder met elkaar. :)
     
  6. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dank jullie wel ja idd de r in de maand
    Milan heeft de zesde ziekte wel al stuk beter maar nog erg moe.

    Jelmer nog erg verkouden en niet fit dus zodra ze wakker zijn me handen vol. Gelukkig gaat jelmer 2x week naar de opvang di en do
     
  7. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

    Wat fijn
     
  8. Les87

    Les87 Actief lid

    2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Ananas13 wat fijn om zon reactie te krijgen

    @Chantallcindy beterschap voor je kids, hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt

    Hier sinds gisteravond een weeïg gevoel onderin me buik, en vanmorgen ineens een steek onderin me buik aan de zijkant. Had echt even zoiets van dit is niet fijn. Wel van het weekend aardig wat seks gehad, dus wie weet.
     
  9. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Chantallcindy oei 6e ziekte is niet leuk... beterschap voor je jongens!

    @Les87 aan de zijkant kan van je ei zijn toch? Of zit je niet rond je eisprong nu?
    Mocht het wel zo zijn klinkt het hoopvol dat jullie een fijn weekend hebben gehad samen ;);)

    Hier een paar dagen geleden van die hele felle steken door mijn onderlijf gehad, echt raar. Nog nooit eerder gevoeld. Als mijn cyclus klopt na verwijdering spiraal kan het geen eisprong zijn geweest dus wat dan wel?:confused:
    Mocht ik alles goed geteld hebben en mijn cyclus normaal verloopt zou ik as donderdag mn nod hebben... ben benieuwd :rolleyes:
     
  10. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @KellD hoe is het met jou rug en bekkenklachten? Hopelijk niet meer zoveel last...
     
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Mag ik met jullie mee kletsen? Gisteravond hebben we besloten na heeel lang nadenken dat we voor een 3e kindje gaan. Onze oudste is 7 en de jongste 5 (bijna 6). Ikzelf heb altijd de wens gehad voor 3 kindjes maar mijn man twijfelde heel erg, gister de de knoop doorgehakt. Ik ben meteen met de pil gestopt en begonnen met Etos zwanger worden.
    Ik vind het echt super spannend en doordat het allemaal alweer best lang geleden is ook weer een beetje nieuw ofzo.
    Vanaf wanneer kan ik het beste mijn cyclus bij gaan houden? Na mijn eerste bloeding of kan ik het beste nu al gaan tellen?
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  12. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Bedankt voor het vragen! , ik heb morgen in de na middag mijn afspraak staan. Voor de Fysio dus ben benieuwd. Ik doe nu zittend werk erbij voor de halve dag, dus dat is opzich nog wel te doen. ( vol te houden )
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  13. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hi Welkom! ,

    Super spannend, toch nog een 3e echt leuk!
    Ik zou je cylcus bij gaan houden na je eerste bloeding , vanaf daar gewoon gaan beginnen.. ( mits , lijkt mij het makkelijkst )
     
  14. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ben ook benieuwd, laat je het weten ? :)
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  15. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw

    Hoi! Welkom!
    Ik heb je verhaal gevolgd in het andere topic aangezien het bijna hetzelfde is als mijn/ons verhaal!
    Wat super dat jullie hebben besloten om toch voor een derde te gaan. Ik hoop dat ik dit binnekort ook mag zeggen :)
    (Mijn man zegt het niet te weten dus moet hem nog wat tijd geven. Ondertussen zien we wel wat gebeurd, mocht ik bijv nu zwanger zijn vind hij het niet super erg ofzo;) dus dat is al fijn )

    Ik zou toch even een bloeding afwachten zodat je precies weet waar je in je cyclus zit. Lijkt mij het makkelijkste! Spannend hoor!
     
  16. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel fijn dan dat je het werk ook zittend kunt doen. Als je maar goed naar je lichaam luistert :thumup:
     
  17. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Les87 & @wafelijzer; Oeh spannend! :D Ben benieuwd!

    @KellD; fijn dat je je werk ook zittend kunt doen inderdaad!

    @Luna86; Welkom! Leuk dat jullie voor een 3de gaan! Altijd weer spannend lijkt me. Ik zou inderdaad ook vanaf je bloeding gaan tellen.

    Ik heb eergisteren m'n laatste pil genomen. (Eigenlijk ongepland omdat we 's nachts terug zijn gaan rijden van vakantie, dus ik hem helemaal vergeten ben.) Dus nu afwachten wat m'n cyclus gaan doen!
     
  18. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    @wafelijzer Hoe is het bij jullie qua overleg?

    @Ananas13 Spannend! Slikte je de pil door of had je wel een stopweek tussendoor?
     
  19. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Hoe bedoel je precies qua overleg?
    We hadden afgesproken het te laten rusten tot november/december maar ik zit elke dag op dit forum:oops: en maak mezelf zo helemaal gek haha dus ik was er weer over begonnen. Maar nog steeds geen antwoord en wil hem niet pushen. Weet alleen dat hij het geen ramp zou vinden mocht het nu per ongeluk raak zijn.

    @Ananas13 ooohh:D ook spannend bij jullie dus :thumup:
     
  20. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dit was inderdaad m'n tweede strip. Anders zou ik nog net op vakantie ongesteld zijn geworden en dat zag ik niet zitten haha.
     

Deel Deze Pagina