Gebied rond knip voelt zwaar aan..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jeldou, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ik heb vier weken geleden bij de geboorte van mijn zoon een knip gehad. Nu hebben ze het alleen aan de binnenkant gehecht, van buiten zag je geen hechtingen. Het zijn oplosbare en heb geen idee of ze al opgelost zijn.. Maar ik heb zo'n zwaar gevoel als ik sta en loop..
    Het gebied rond de knip voelt aan alsof er lood in zit.. Net of het naar beneden drukt.. Gaat dit gevoel weer over?
     
  2. laury

    laury Lid

    28 jun 2006
    83
    0
    0
    Hoi,

    ik heb hetzelfde gehad. De gynaecoloog zei me dat veel vrouwen dit gevoel hebben na een knip. Bij mij werd het na een maand of 4 minder.

    groetjes Laury
     
  3. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Ik heb dat gevoel nog steeds en het is nu 1 jaar en 3 dagen geleden dat ik bevallen ben.
     
  4. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik heb ook heel lang last gehad van een knip.... Zeggen ze niet dat je beter kan scheuren dan een knip? Of was het nu andersom..

    Hoe dan ook, ik heb zeker een half jaar dat zware gevoel gehad en nu (17 maanden later) soms nog wat jeuk of irritatie aan de hechtingen....heb er twee buiten en twee binnen gehad....

    Maar als je denkt dat het niet goed voelt, ff de VK bellen, kan ze even controleren! Heb je al eindcontrole gehad? Dat is na 6 weken dacht ik toch? (pfff wat vergeet je deze dingen snel weer)

    Succes!
     
  5. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb het ook nogsteeds van het scheuren bij mijn 1e bevalling (1,5jr geleden), bij de 2e bevalling was de knip aan de andere kant en ook hier nu dat rotgevoel. ik hoop dat het bij jou sneller weer voorbij is!
    ik merkte na de 1e bevalling dat dat gevoel vooral tijdens m'n menstruatie een stuk erger is
     
  6. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    9 weken geleden bevallen en alleen als ik een poos achter elkaar stilsta (bij het strijken bijvoorbeeld) of echt een eind ga wandelen heb ik ook dat zware gevoel.
     
  7. Sneeuwwitje

    Sneeuwwitje Actief lid

    12 aug 2008
    308
    0
    0
    Bij mij ook hetzelfde. Ik ben bijna 7 weken geleden bevallen en heb een knip en een scheurtje gehad. Vooral inderdaad na een tijdje staan of lopen voelt het zwaar aan of soms na vrij lang zitten achter elkaar.
    Vervelend, ik hoop dat het snel weg trekt.
     
  8. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Nou ik had geen scheur of knip en bij mij voelde het net zo, je lijf moet gewoon nog wat verder herstellen. Bij de meeste vrouwen (bij mij iig) gaat het weer over.
     
  9. JennyS

    JennyS VIP lid

    14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb hetzelfde gevoel, heb het nagevraagd aan verloskundige en het blijkt dat je je bekkenbodem moet gaan trainen. plas op kunnen houden enz enz. aanspannen en even vasthouden steeds/
    ze zijn slap waardoor je het gevoel hebt dat je muts na uren bij je enkels hangen

    trainen dus.....
     
  10. goudlokje

    goudlokje Actief lid

    2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Heeft idd met je bekkenbodem te maken die een klap heeft gehad.
    Bij mij werkte mensendieck heel goed.
     
  11. pina123

    pina123 Bekend lid

    30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames,
    Hier nog steeds het zware gevoel maar niet meer zo erg als 2 weken terug. Het wordt volgens mij iets beter.. Het is echt als je een hele tijd stilstaat, lopen is prima (nou niet meteen 5 km lopen natuurlijk!)

    Maar ik heb ook dat de knip hard aanvoelt.. Er zit sinds een paar dagen ook een harde bobbel in. De knip doet geen pijn meer hoor, maar het is echt een bobbeltje in het litteken. Zou dit ooit overgaaan? pff
     
  12. goudlokje

    goudlokje Actief lid

    2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Laat t even nakijken bij je huisarts... Je kan er beter maar vroeg nij zijn als iets niet helemaal goed aanvoelt.
     
  13. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. Dan komt het soms een half dagje opzetten.

    Na de bevalling is het in zo'n 6-8 weken verdwenen. Maar had een totaal ruptuur, dus er was genoeg te herstellen..
     
  14. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb het ook heel erg op de eerste dag van mijn menstruatie en soms tussendoor als ik veel heb gestaan en gelopen. Erg vervelend en ik ben benieuwd of het ooit nog over gaat want ik kan soms de eerste dag van ongi niet werken zonder een paracetamolletje van de pijn. Het is dan net of ik net ben bevallen. Ik was geknipt en gescheurd.
    Femke is nu 15 maand.....
     
  15. pina123

    pina123 Bekend lid

    30 jun 2008
    598
    0
    0
    Lieve hemel, 15 maanden... pfff moet er niet aan denken!
    Ik heb het nog steeds hoor, "het gevoel" ben net ongi geweest en toen was het wel weer erger hoor!
    Getsie, vind er niks an!
     

Deel Deze Pagina