Geboorte fotograaf

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jajo, 21 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    mocht alles goed gaan deze zwangerschap, dan zou ik graag een geboorte fotograaf willen inhuren. Hebben jullie hier ervaring mee? Hoe was dit? En hebben jullie evt aanraders?
     
  2. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Absoluut doen!!!
    Ik ben enorm fan van Gerjanne haar werk. (Nieuw leven.)
    T is zo mooi:thumup:
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Zeker zeker zeker doen!

    Toen ik zwanger was van onze zoon voorgelegd aan mn man. Die was zeer sceptisch maar wou het voor mij doen. Hij vond het ook duur, en dat is het ook.

    Maar mens, ik ben dr zo blij mee! Geen van ons beide hoefde zich bezig te houden met fotos maken. Ik heb haar geen een keer opgemerkt. En ze heeft mij de mooiste fotos uit mn leven gegeven. Ik kijk ze nog regelmatig in, en zelfs nu ik er nu aan denk glimlach ik. Zelfs mn man is er onwijs blij mee, hij vind het heel bijzonder om te zien.
    Ik vind ook de kracht die onze fotos uitstralen geweldig!

    Ik wil best even een foto plaatsen? Als je wilt?

    Ik zeg echt doen! Wij gaan het dit keer ook weer doen!
    En waar woon je? Ik ken er 1 in zwolle (die van ons) en 1 in hoogeveen :)
     
  4. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Bubblez vindt dit leuk.
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Je hebt een website uit mn hoofd geboortefotograven.nl. daar staan heel veel dames op ingeschreven en ik neem zeker aan ook in jouw omgeving!

    Foto ga ik zo opzoeken :) ik zit nog even lui te zijn haha
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik laat ze een uurtje staan :)
    Bovenste is een vol in mn weeen. Een pijnlijke foto, maar oh zo mooi om terug te zien.
    De tweede enkele seconden na de geboorte van onze zoon. Ik was (en ben) nog steeds zo trots op ons. Die bevalling was heftig, maar dit laat onze kracht zien.
    De derde foto is er een waarin ik totaal uitgeput naar onze fotograve kijk, geen idee dat ze mij op de foto ging zetten. Ik voel gewoon pure liefde op die foto.

    In 1 woord; prachtig!
     
    Jajo, pietje1987 en Lara123 vinden dit leuk.
  7. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    @liefkleintje Doet het toch? Vind haar foto’s altijd erg mooi.

    Als ik het al zou overwegen zou ik het trouwens door Lisette Lubbers laten doen :)
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  8. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Bubblez schitterend!!

    @Glimmer jaaa die is zo goed! Zij ligt alleen nog hoger met haar prijs dan de al 1000’euro die je betaald bij andere fotografen
     
  9. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Verwijder ik ze hoor, had even op je gewacht ;)

    En die lisette lubbers is geinig, maar echt niet beter dan anderen. Daarbij is haar prijs zo gestegen omdat ze ineens bekenede mensen ging doen.
    En; je "moet" iemand uit de buurt hebben, ze moeten natuurlijk wel op tijd bij je bevalling kunnen zijn :)
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  10. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Dank je voor je mooie compliment! Ik doe dit inderdaad! Zo mooi om te mogen doen ♡
     
    Glimmer vindt dit leuk.
  11. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Bubblez Ja dat is ook zo! Ga je dit keer weer een geboortefotograaf inhuren?

    @liefkleintje heb je een site??
     
  12. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh wacht, herken je watermerk al!!! Maar je woont te ver weg.. jammer
     
  13. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Ja, heb ik! Maar zie dat je het al gevonden hebt!
     
    Jajo vindt dit leuk.
  14. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    @Jajo jazeker! Wij hebben haar net afgelopen week weer een berichtje gestuurd. Over twee weken komt ze langs :)
     
    Jajo vindt dit leuk.
  15. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb dinsdag een kenninsmakingsgesprek met marjolijn de Graaf.
    Ik ben alleenstaand en ik wil diegene die mee gaat niet belasten met foto’s maken. En daarnaast is het een once in a lifetime moment, net als trouwen bijvoorbeeld. Ik vind daarom belangrijk dat er mooie foto’s gemaakt worden.
    Zij is ook aangesloten bij de vereniging. Mocht ze onverhoopt echt niet kunnen dan kan ze proberen een collega fotograaf in te schakelen.
    Elke fotograaf heeft zijn eigen stijl. En de 1 fotgrafeert bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet.
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  16. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Leuk, ik ben idd ook aangsloten bij Gebortefotografen.com
    We zijn idd zoveel mogelijk elkaars back-up :)
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  17. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Wow! Nooit verder in verdiept, maar zijn de standaard gemiddelde prijzen 1000 euro ?
     
  18. Modellicious

    Modellicious Actief lid

    6 jul 2015
    444
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Zeker doen, ik heb het laten doen en vind het de mooiste foto's ever, zo'n mooi moment.
    Ik ben zelf ook geboorte fotograaf.
    Ik snap wel dat veel mensen het erg duur vinden, maar het je plant je hele tijd rond de datum vrij, je staat stand-by en de dag zelf kan erg lang duren, vandaar die bedragen. Alleen ik vraag wel iets minder, omdat ik het mensen met minder geld ook gun. Ik vraag 499.
     
    Dubbelfriss vindt dit leuk.
  19. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Ik heb het ook gedaan bij onze derde.. en zo ontzettend blij mee! En mijn man ook! Wij hadden Cindy Willems van birthday fotografie. Zij maakt niet alleen foto’s maar ook een blog, kijk maar eens op haar site, heel mooi!
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  20. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @spruitjes ja dat is een beetje het bedrag waar je aan moet denken. Zo tussen de 800-1200 euro

    @Semmy1888 oohhh haar foto’s zijn super :eek:. Ze woont 1.5 uur weg. Oh man hier bal ik van, ben gelijk verliefd op haar foto’s!
     
    spruitjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina