Help!!!! Spruw???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stinkerbell, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

    Stinkerbell Fanatiek lid

    1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

    Ik zie net dat Luuk twee witte puntje op zijn tong heeft en aan de binnen kant van zijn bovenlip zitten ook twee witten plekjes die ik er niet af krijg. Voor de rest heb ik nergens last van. Is dit dan spruw? Moet ik de ha bellen?

    En hoe kan het dat hij dit krijgt? Ben ik dan geen hygienische moeder? :(:)
     
  2. Ik zou wel even de huisartsbellen, je krijgt dan een spuitje waar iets in zit (onze dochter vond het nog lekker ook) dit moet je in zijn mondje spuiten en jij op je tepel, dan is het binnen een paar dagen over. Doe je het niet, kan het vervelende gevolgen hebben, zoals niet meer willen drinken en bij jou kan het ook pijnlijk worden.
     
  3. vlaflip

    vlaflip Niet meer actief

    ik ben er ook mee naar de huisarts geweest en idd ze kreeg ook een heerlijk drankje hihi ze vond het niet eens erg om het in te nemen!

    hoe het precies zit met spruw weet ik niet,maar mij is verteld dat het een soort van herpes is en dat het niets met hygiene te maken heeft! ik stelde de vraag namelijk ook aan de huisarts..

    je bent een goede moeder! en bel gewoon de huisarts op,drankje werkt vrij snel dan is je kereltje er van af
     
  4. Stinkerbell

    Stinkerbell Fanatiek lid

    1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou het is toch niet te geloven. :$:x

    Er was net bij ons cb het weeguurtje ik denk ga ik het mooi daar vragen. Zegt die vrouw ja volgens mij is het spruw en moest ik maar met water en citroensap in zijn mondje smeren. En dan maar afwachten of het erger word. Want de ha zou er toch niks aan doen. :$:( Ik zei tegen haar ik ga echt niet wachten totdat het erger word ik maak wel een afspraak met de huisarts en dan zullen we even zien of hij niks voor schrijft. Ik heb dus zo een afspraak.