Geen 2018-baby meer :'(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nizzie86, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Gisteren ben ik ongesteld geworden, en aangezien wij april moeten overslaan in verband met een scratching die ze willen verrichten in Düsseldorf, gaan mijn man en ik officieel geen baby meer krijgen in 2018.

    Toen wij in 2016 begonnen aan onze babyreis, had ik nooit verwacht na bijna twee jaar nog met lege handen te staan. Met behulp van een vruchtbaarheidspsycholoog heb ik inmiddels een manier gevonden om met de situatie om te gaan, maar tijdens dit soort realisatiemomenten blijft het moeilijk. De artsen en wijzelf hebben op zich goede hoop voor een 2018-zwangerschap, maar dat hadden we ook over 2016 en 2017, en kijk waar we nu staan. Het is gewoon zó oneerlijk allemaal. :(

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil. Ik open nooit topics, en al helemaal niet om te klagen. Maar ik moest dit even van me afschrijven of zo. Nou goed. Tranen wegvegen, schouders eronder en dóór. Misschien wordt mei dan wel onze maand. Dank voor jullie luisterende oor.
     
    Mi2017, MinnieM, Poolvos en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Mariposa1986

    Mariposa1986 Bekend lid

    22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Heel veel sterkte! Lijkt me heel moeilijk als de wens zo groot is, dat je geduld dan zo op de proef gesteld wordt. Ik ga heel hard voor jullie duimen voor een mooi wondertje!
     
    Pancakes en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hè meissie wat verdrietig voor jullie. Ik snap je teleurstelling heel goed, dit is dan niet wat je voor ogen hebt hè als je samen voor een kindje gaat. En wellicht wordt 2019 jullie jaar maar voor nu is het gewoon kut met peren.
     
    margarethd, Pancakes en nizzie86 vinden dit leuk.
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte meid, ik snap je gevoel. Uiteindelijk zal jullie geduld dubbel en dwars beloond worden. Ik ga heel hard voor jullie duimen. ❤️
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  5. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Heel veel sterkte Nizzie, het is gewoon niet eerlijk verdeeld.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Maar dit vind ik dus zo moeilijk: we wéten niet of ons geduld beloond gaat worden. Wat als wij nou net dat ene stel zijn dat ongewenst kinderloos blijft? Het moeilijkste aan dit traject vind ik dat je niet weet wat het eindstation gaat zijn. Tuurlijk, we blijven hopen en wensen en positieve vibes het universum in sturen, maar die doemgedachte spookt wel altijd door mijn hoofd. We weten gewoon nog niet waar we dit allemaal voor doen. Ugh.

    Maar, lieve @JosjeM, dank je wel voor je hartje en het duimen. Ik duim ook ontzéttend hard voor jou ♡.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  7. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik kan me die onrust, angst en het verdriet nog zo goed herinneren. De "wat als" gedachten, de heugelijke zwangerschapsaankondigingen van anderen die me zo ontzettend zeer deden. De weken, maanden en jaren die verder tikten... het besef dat op deze reis geen invloed uit te oefenen was.
    Het is niet eerlijk verdeeld, en zo lang wachten vol teleurstellingen is gewoon zwaar kl*te.

    Ik wens je kracht om dit alles te doorstaan, en hoop op een net zo goed einde als dat wij uiteindelijk kregen. Een blakende baby.
     
    K00, Pancakes en nizzie86 vinden dit leuk.
  8. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Dikke knuffel lieve Niz. Het is ook vreselijk oneerlijk. Als je van je af moet schrijven, je weet me te vinden. En laat die tranen gewoon gaan hè, je hoeft niet altíjd sterk en positief te zijn. Soms lukt dat gewoon even niet, en dat mag! Sterkte meis :(
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  9. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.953
    1.712
    113
    Ook van mij een hele dikke knuffel voor jou! Zulke mijlpalen blijven zo confronteren he. Heb het ook lang gehad met jaarwisseling enz. Ik hoop heel erg voor jullie dat de IVF in Dusseldorf jullie wens zal laten uitkomen. Je bent hartstikke sterk en dapper. E na deze moeilijke dagen komen er ook weer dagen dat je het stille verdriet beter kan dragen. Knuffel!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Jullie zijn zo lief allemaal en nu moet ik toch weer huilen. :cry:
     
  11. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ach Niz, mijn liefste vriendin. Mijn sterkste vriendin. Mijn belangrijkste vriendin. Lieveling, wat vind ik het moeilijk om te lezen wat een pijn jij hebt.

    Het is ook zo oneerlijk. Het is jou en je lieve vriend zó ontzettend gegund. 2018 Wordt niet ons babyjaar. Maar zullen we dan afspreken dat 2019 dat wordt? Düsseldorf gaat wonderen doen.

    Maar tot die tijd, tot die baby, sta ik jou aan de zijlijn toe te juichen en je te knuffelen als het nodig is. Zo ook nu. Honderd knuffels voor jou, mijn liefste Nizzie.
     
    MWW, Mbob, K00 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Wat rot om te lezen... Wat moet het zwaar zijn om je allergrootste wens maar niet in vervulling te zien gaan. En erger nog: geen flauw benul te hebben van waar je nu precies op wacht, en vooral hoe lang je nog wachten moeten.
    Ik heb hier geen ervaring mee en ik weet dus verder ook niet wat de juiste woorden zijn om je mee te geven. Maar wegklikken kon ik niet.

    Ik hoop van harte dat Düsseldorf jullie gaat brengen wat nodig is en dat jullie wens dan eindelijk in vervulling mag gaan. Dikke knuffel! Ik duim voor gauw een zwangerschap en een pracht van een baby in 2019!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Ik ken je niet, maar je posts trekken toch altijd mijn aandacht op de een of andere manier.

    Ik wens je alle geluk toe voor in ieder geval dan een 2018 zwangerschap met een wolk van een baby in 2019.
    Ik hoop in ieder geval heel erg voor jullie dat jullie wachten beloond wordt.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  14. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Sterkte lieve Nizzie! Ik wou dat ik even kon spieken in de toekomst..
    Mijn duimen draaien blaren voor jullie! #NizzieBeeb2019!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hele dikke knuffel voor jou/jullie!
    Het is ook zo oneerlijk allemaal. :cry:

    Duim voor een mooie zwangerschap in 2018!!!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  16. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Het is zo herkenbaar en zo klote. Alleen al weten wat er op jullie eindstation op jullie wacht zou dit alles zoveel draagbaarder maken.
    Het afscheid van die grote mijlpalen, weer bijstellen van die verwachting is wat dit alles het zwaarste maakt.

    Ik zeg niet "het komt wel goed", want dat weet ik niet. Ik zeg wel, jullie komen hier doorheen. En tot die tijd juich ik met pancakes mee om je weer een mijlpaal verder te trekken. Hopelijk tot ooit een mijlpaal waarbij jullie wel kunnen vieren wat jullie nu steeds opzij moeten zetten. Dikke knuffel voor jou!
     
    miniVosje, nizzie86 en Pancakes vinden dit leuk.
  17. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.733
    113
    Wat is het toch oneerlijk hè :( Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Heel veel strekte en hopelijk toch snel een wonder!
    Ik heb ook heel veel moeite gehad met getallen met mijn vorige partner ben ik meer dan 2 jaar bezig geweest en ik dacht dat het allemaal wel vlot zou lopen we waren beide nog zo jong.

    En het ergste was is het niet weten of het zou lukken inderdaad ,( ik was getrouwd en ze vroegen maar wanneer we ouders werden en daarna zijden ze ag je heb nog jaren de tijd )tegen mensen om me heen zij ik altijd al kon iemand me beloven dat het over 5 jaar zou lukken dan wacht ik gewoon af en vul ik me leven tot dan met anderen dingen maar niemand kon me dat vertellen dus elke maand dat het niet lukte was er 1 teveel .
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  19. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hele dikke knuffel, zo oneerlijk. :( Ik blijf heel hard duimen voor jou/jullie..
     
    nizzie86 en Pancakes vinden dit leuk.
  20. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Wat een naar besef inderdaad. Geen 2018-baby :(

    Ik wil je een hele dikke knuffel geven! Ik duim voor je dat je een mooie 2019-baby mag krijgen!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina