Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wow 20 dagen ongesteld?? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    Fijn dat jullie van start zijn gegaan! Ik ga heel hard duimen voor een mooie zwangerschap.

    Tja het leven is niet altijd eerlijk. Maar 1 voordeel bij ons wij hebben geen anticonceptie nodig.;) Ik werd nou niet bepaald vrolijk van de pil dus ben blij dat ik daar voorgoed vanaf ben.
     
  2. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja, bizar hè? Gelukkig is die onttrekkkingsbloeding toen ik stopte met de pil voor de ICSI wel normaal, dus hopelijk was dit eenmalig!
    En ik weet het, die oneerlijkheid. Ik kan het op veel momenten gelukkig ook echt wel relativeren hoor, maar ik merk dat ik toch helaas wat egocentrischer ben dan ik zou willen zijn....
    Maar inderdaad, heerlijk nooit meer aan de anticonceptiepil!
     
  3. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Het zal ook door de spanning komen. Je leeft hier al zo'n lange tijd naar toe.
     
  4. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja, dat is ook zo.

    Tot nu toe viel follikelmeting 1 een beetje tegen. :(
    1x11, 1x9 en nog totaal 7 kleintjes.
    Mijn baarmoederslijmvlies was ook nog niet in 3 lagen...

    Ik moet morgen weer voor een nieuwe echo, ik hoop zo dat het een beetje bijtrekt! Ik kan me wel herinneren dat de eerste echo altijd minder is dan wat er uiteindelijk geoogst wordt, maar toch.... Ik had stiekem wel boven de 10 gehoopt. Nou ja, we gaan het zien!
     
  5. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @Kaila hoe was het vandaag? 9 follikels is opzich geen slechte score maar kan mij goed voorstellen dat je op meer hoopt. Je slijmvlies nu wel goed?
     
  6. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    3e meting erop zitten vanochtend. Het is nog steeds wel minder dan de vorige ICSI, maar het lijkt te komen.

    1x17
    2x15
    1x14
    1x13
    1x12
    1x11
    2x10
    en ongeveer 15 van 9 of kleiner.

    BMS nog steeds niet helemaal mooi in 3 lagen, maar mijn gynaecoloog vertelde dat ze dat wel vaker ziet bij vrouwen die al eerder een kindje hebben gekregen? Dus ik hoop maar dat het nog komt of inderdaad niet zo heel erg is...

    Ik hoop echt heel erg dat die kleintjes nog een beetje mee gaan doen voor de grootsten overrijp zijn. Ik hoor het vanmiddag, maar ik verwacht dat met dit lijstje Gent me over 2 dagen gewoon zelf wil zien en oordelen.
     
  7. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Heeft ze dat dan ook gezegd? Dat het niet zo heel erg is of nog goed kan komen? En is dat dan iets eenmaligs of heb je kans dat het je volgende cyclus weer zo is? Kunnen ze er evt iets mee?

    Vind het wel een mooi lijstje van je hoor. Mijn ervaring is dat er altijd nog wat kleintjes mee doen dus je komt vast wel aan die tien rijpe eitjes! Spannend!
     
  8. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Tja, heel eerlijk? Ik geloof geen bal meer van wat mijn Nederlandse arts hier beweert. Die heeft in het verleden zo vaak onzin verteld.
    Morgen nieuwe meting hier in Nederland en in verwacht dan voor een volgende (en hopelijk laatste) naar Gent te moeten. Lange adem nodig, dit keer!
     
  9. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Jeetje daar zou ik super onzeker van worden.. Heeft Gent er ook nog geen uitspraken over gedaan?
     
  10. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Heel kort:
    BMS is nu goed, yay!
    En eitjes mooi mee gegroeid. Morgen punctie!
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  11. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Yeah!!:thumup:
    Goed om te horen! Succes morgen, ik duim.
     
  12. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik breek even in, knetter spannend!!
     
    Kaila vindt dit leuk.
  13. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    18 eitjes!
    Morgen word ik gebeld met het aantal bevruchtingen.
     
  14. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Er waren er 17 rijp en 12 bevrucht! We zijn echt blij! Natuurlijk afwachten hoeveel het goed blijven doen, maar ik heb goede hoop op een terugplaatsing en misschien wel een paar cryo's .
    Spannend!!! Nu vooral ontspannen, veel drinken en uitkijken naar zondag!
     
    Madeline en xElles vinden dit leuk.
  15. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw wat een mooi resultaat tot nu toe!
     
  16. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Is de punctie goed verlopen? Vorige x was volgens mij erg heftig bij jou toch?
     
  17. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja klopt. Ik was zó ontzettend nerveus voor deze keer.. Ik heb zitten janken op dat ziekenhuisbed terwijl ik wachtte tot ik naar binnen mocht...
    Maar dit keer was het een oudere man, volgens mij super doorgewinterd in het uitvoeren van die puncties. Het deed écht veel minder zeer dan de vorige 2 keer! En nu ook naderhand heb ik echt veel minder napijn.
    Ik durf nu ook al met terugwerkende kracht te zeggen dat ik bijna zeker ben dat ik beide keren gewoon OHSS heb gehad, want het pijnlijke, klotsende gevoel wat ik weken gehad heb en de misselijkheid is nu echt minimaal. Super fijn!
     
  18. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Vandaag een terugplaatsing gehad van een mooi 4AB embryo! En mijn baarmoederslijmvlies is echt ruim 2x zo dik als het altijd was, dus ik ben helemaal blij! Nu broeden en hopen!
    Zelfs al een beetje ontfrutseld dat er waarschijnlijk minimaal 2 cryo's zijn, super fijn!! Daar worden we morgen of overmorgen over gemaild.
     
  19. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Oh fijn zeg!
    Lekker broeden nu. Wanneer mag je testen?
     
  20. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Officieel 1-3 bloedtest, 3-3 zelf testen... maar dat is 16 en 18 dpo, dus mezelf kennende ga ik dat niet halen. Ik wil tot 12 dpo wachten ofzo?

    We hebben trouwens 2 cryo's!
     
    Lilyam vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina