Geen buikpijn meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door YasmijnN, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Ik voel juist heel weinig in mijn buik, maar ooooh ik ben zo zo zo vreselijk misselijk, de hele dag door! Elke dag een nieuwe remedie... Vandaag: cracottes en speltbrood met kaas. Beiden eet ik normaal nooit. Hahaha raar! Zullen we ruilen Yasmijn voor een dagje ;)
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  2. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw

    Dat gevoel heb ik precies hetzelfde.
    Slap en niet fit voelen.
    Beetje griepperig
     
  3. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik had afgelopen week wel keelpijn en snotterig voor maar 2 dagen ofzo maar ben wel fitter als bij me dochter al ben ik liever lui als moe.. bij me zoontje voelde ik me ook zo,dus wie weet een jongen ;)

    Als het goed zit dan denk ik ook wel dat het weer een jongen is

    Al had ik die vlagen misselijkheid alleen bij me dochtertje maar de rest als bij me zoontje
     
  4. Bronwater

    Bronwater Lid

    23 apr 2017
    27
    2
    3
    Vrouw
    Komt vast goed! Het komt en gaat inderdaad, je lichaam moet aan van alles wennen! Maar kan dus ook weer rustig worden.
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  5. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Haha 1 dagje dan ;)
    Misselijkeid lijkt me niks nee!
     
  6. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Zijn er ook dames die helemaal niks in dr buik voelen gebeuren kwa steekjes/krampjes en toch al mooie echo hebben gehad?

    Vind zo apart dat ik dit keer niets voel, ja heel af en toe een eng steekje, pff wat duren die dagen nu echt lang en ben er weer zo bang voor dat het hartje niet klopt bij de echo
    :(

    Sorry voor gebruik van jou topic yasmijn
     
  7. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Geeft niet, ik ben ook wel benieuwd! Heb niets eens steekjes meer sinds begin van het weekend geloof ik
     
  8. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben heel wat verder, 12 weken zwanger maar ik voel ook ineens helemaal niks meer en ik maak me ook wel zorgen. Anderhalve week terug was mijn echo goed maar dat zegt niks over nu in iedergeval. Me buik is nog wel 'dik' maar goed t voelt gewoon anders dan eerst.
     
  9. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik weet wel op een bepaald moment is je lichaam aan de hormonen gewend en nemen de symptomen af en maken plaats voor weer andere klachtjes meestal rond die tijd van 12 weken inderdaad.

    Dan word t pas weer werkelijkheid als je buik gaat groeien en in minder echos helaas. 1x in de 4 weken dan en soms alleen maar hartje luisteren maar goed misschien kan je altijd even vragen om te luisteren
    Ik heb zo doppler dan kan je zelf luisteren vanaf 12 weken :)
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  10. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Idee dat ik zo ongesteld ga worden.. heel aparte steekjes waar ik ze nooit heb gehad de vorige keren en lijk dan ook of er iets uit wil lopen..

    Pff word er echt gek van
     
  11. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Wat vervelend Nicole... Vergeet niet, elke zwangerschap is anders! Loopt er niet gewoon iets anders uit, als in afscheiding? Daar heb ik toevallig veel last van... :oops:

    Succes, hopelijk kan je je rustig houden vanavond
     
  12. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja normaal is het dan wel wat vochtig ja maar vertrouw deze krampjes niet.. kan niet uit leggen hoe het voelt maar niet zoals ik vaker heb gehad. Of er iemand een naaldje insteek en er een rondje mee draait en nog een doffere pijn of ze iets van binnen vastpakken en fijn knijpen.

    Pff misschien denk ik er teveel bij na:cry:
    Maar goed wel last van me borsten nu soms maar goed ik ga er gewoon weer vanuit dat het mis zal gaan omdat ik er weer bang voor ben dus zoek ik misschien van alles van : ja zie je wel..het ga mis
     
  13. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Klinkt als geen fijne pijn. En je bent natuurlijk ook nog eens super alert op elke krampje, steekje, alles wat je ook maar voelt. Probeer hoe moeilijk het ook is niet te doem denken. De pijn kan namelijk ook iets goeds betekenen, maar het moeilijke is dat je dat niet weet! Zoek afleiding vnv als het kan, lekker serietje of vroeg naar bed als het mogelijk is en als het morgen nog zo is en je je zorgen maakt, gewoon ff vk bellen. Sterkte!
     
  14. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Haha ja precies, voel ik eindelijk weer iets en dan is het ook weet niet goed ;)
    Denk dat de vk nu nog niks zal doen ben ik bang.
    Ik heb voor volgende week vrijdag een vroege pretecho gepland staan, als het niet goed zit wil ik het zo snel mogelijk weten.

    Zit nu ook in me onderrug dus hopelijk toch me banden :)

    Ga zeker zo netflix aanslingeren :)
    Bedankt voor je berichtje !
     
    LibelleClaire en YasmijnN vinden dit leuk.
  15. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik snap je zorgen, ik heb veel afscheiding dus voelt soms ook alsof ik ongesteld ben geworden ofzo! Verschrikkelijk! (Is niet zo)

    De steekjes zie ik als een goed ding ;) zou ze wel weer n beetje willen hebben.

    Hier nog steeds alleen mn borsten die iets gevoellig zijn en verder n 'stil' buikje.
     
  16. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja was hier ook alweer paar dagen geleden dat ik er wat in voelde.

    Had je vk nog gebeld toevallig?
     
  17. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Sterkte trouwens meid, tis echt niet makkelijk dit! Hou hoop :)
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  18. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja mag er maandag heen :)
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  19. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Voel niiiiiiiks ha! Dus ben heel zenuwachtig voor maandag!!
     
  20. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Oh fijn dat je maandag " al " mag komen,
    Doen ze dat om je verleden en het niet goed voelt?
    Hier doen ze het niet veel vroeger alleen pret echo bureau maar wel vanaf 6 weken want anders heb je nog misschien geen hartactie
     

Deel Deze Pagina