Geen harttoon 10 weken 6 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door twinty, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.613
    113
    Vrouw
    De vk hoorde bij mij pas met 20 weken ofzo het hartje...
    Ze kon het echt niet vinden.. De beeb verstopte zich goed haha

    Ik kreeg dan wel elke x een echo gelukkig :)

    Maarja het kan dus ff duren voor je wat hoor ;)
     
  2. amber23

    amber23 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het met 13 weken maar ze zei er wel bij dat het misschien niet meteen lukte. Ze zei ons er ook bij als het niet zou lukken dat we dan een echo zouden krijgen. Want ze wilde ons niet onzeker de deur uitlaten gaan. Na een kwartiertje lukte het eindelijk. Ik zou niet onzeker worden want zoals de meesten hier al zeggen word het meestal niet voor de 12 weken gedaan.
     
  3. twinty

    twinty Bekend lid

    20 jan 2012
    640
    1
    18
    Bedankt voor alle reacties.
    Dit stelt mij heel erg gerust.
     
  4. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Met mn 1e zwangerschap konden ze met 12w2d weken nog geen hartje vinden. En ik ben echt niet dik oid, gelukkig hadden we de dag erna al een echo gepland staan en toen hebben we t hartje wel gehoord.
    Voor 12 weken luisteren ze hier geen hartje, precies om dit te voorkomen
     
  5. Huismus

    Huismus Fanatiek lid

    5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Vorige week bij de controle duurde het ook een tijd voor z'n hem konden vinden, maar ik voel leven, dus ik maak me toch niet zo snel zorgen. Hier luisteren ook niet voor de 12 weken trouwens.

    Ik weet nog bij mijn dochtertje.. hadden ze met 30 weken nog moeite om d'r te pakken te krijgen, ze dook telkens weg, haha. :p
     
  6. 20BabyJ10

    20BabyJ10 Bekend lid

    19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad ( 8 weken + 4 dagen )
    We hebben het hartje wel zien kloppen maar niet gehoord..
    Over 6 weken ( ben dan 14,5 ) week mogen we terug komen
    om het hartje te beluisteren..
    Dit doen ze dus om te voorkomen dat we onzeker worden als
    het hartje niet gevonden wordt..
    En volgens mij is het ook niet helemaal veilig om het voor de 12
    weken te beluisteren...
     
  7. tresje

    tresje Fanatiek lid

    13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bij mij wilde de vk ook echt niet proberen onder de 12 wkn. dat zou me alleen maar ongerust maken, want de kans is groot dat je t niet hoort. heel veel kans dat het nog achter je schaambot zit, en daar gaat de doptone niet doorheen zei ze.
    met 13 wkn moest ze bij mij ook echt een tijdje zoeken voor ze m had!
    jammer dat je daardoor zo ongerust bent nu.
    maar meid, je hebt een goede echo gehad, en de kans dat t daarna nog fout gaat is heel klein! xxx
     
  8. flowerpower50

    flowerpower50 Niet meer actief

    Gisteren bij de vk geweest en het hartje had ze direct gevonden (11+4 weken) het lag boven aan, zelf heb ik het hartje met de angelsounds voor het eerst met 11+2 weken gevonden. Geen zorgen maken hoor, het beweegt (springt) nu nog alle kanten op. ;)
     
  9. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ben hartstikke slank en kon met 9 weken en een paar dagen zelf al het hartje vinden met de Angelsouds.
    Toen ik met 12 weken zwangerschap een afspraak bij de VK had (ivm bloedverlies) wilde ze het hartje even luisteren maar kon ze dus ook niets vinden. Heb toen diezelfde dag een echo gehad en alles was prima.
    Mijn baarmoeder lag alleen heel diep en hierdoor lukte het haar niet om het hartje te vinden.
     
  10. Emily27

    Emily27 Fanatiek lid

    14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bij mij doet de vk het ook niet voor 12 weken. Eerst keer hartje luisteren was met 12 weken en 4 dagen, toen had ze 'm meteen te pakken. Morgen weer, hopelijk gaat het dan weer zo makkelijk. Maar ze zei de vorige keer al wel dat het gerust een tijd kon duren voor ze het vond! Dus dat zal met 11 weken al helemáál zo zijn!
     

Deel Deze Pagina