Geen tot weinig zwangerschapskwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door NieTa, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.045
    113
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid.. die eerste weken zíjn het ergst.. maar ik had ook vrij weinig kwaaltjes, hoeft echt niks te betekenen
     
  2. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hi NieTa,

    Erg he die onzekerheid... Je bent echt niet de enige! Hier ook ene dag misselijk en gevoelige borsten en de dag erna helemaal niks. Heb je inmiddels je echo gehad? Ik ben benieuwd. En ik vind het heel knap, dat je je er zelfs bij de 7e zwangerschap nog zo open over je onzekerheid kan praten. Ik ben pas voor de 1e keer zwanger en ik draai mezelf al helemaal gek met alle wel of niet pijntjes en kwaaltjes!
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Same here! Ben nu 5w3d en gisteren kon ik amper de trap aflopen omdat mijn borsten zoveel pijn deden en vandaag kan ik knijpen wat ik wil en ik voel amper wat. Zo gaat het al de afgelopen 1,5 week... Ik denk dat het erbij hoort. Probeer me er niet te druk om te maken!
     
    LibelleClaire vindt dit leuk.
  4. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Haha, herkenbaar. Ik heb vooral 's nachts gevoelige borsten, dan ga ik naar de wc en dan moet ik ze echt vasthouden anders krimp ik ineen van de pijn! En dan word ik 's ochtends wakker en is er niks aan het handje! Ik vind het maar gek. Wanneer heb jij je eerste echo?
     
  5. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    @LibelleClaire, gelukkig ben ik niet de enige! Mijn echo is 25 juli, en die van jou?
     
  6. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Haha wat leuk, ik de 24ste! Ben dan 6 weken en 6 dagen dus hoop dat ze al iets zien.... ben ietsje eerder dan normaal, denk omdat ik in een medisch hormoontraject zat om zwanger te worden... Heel spannend. Alle nare lege vruchtzakjes verhalen moet ik echt even negeren en gewoon hopen op een prachtige echo. :) laat het je weten. Jij ook alvast succes en sterkte met de kwaaltjes of het uitblijven daarvan ;)
     
  7. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Thanks! Ik ben dan 7+2 week. Inderdaad jezelf niet te gek maken meis! Alle horror verhalen negeren en vertrouwen hebben in je eigen lichaam. Komt helemaal goed.
     
    LibelleClaire vindt dit leuk.
  8. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ook hier amper kwaaltjes.
    Ben wel erg moe.
    Idd wat doen de borsten pijn op sommige momenten van de dag en in de nacht.
    Ik heb wel twee keer maagzuur gehad maar ook dat is weer weg.
    Ben totaal niet misselijk of iets.
    Ik heb 3 augustus een 8 weken weken echo.
     
    LibelleClaire vindt dit leuk.
  9. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Sinds vandaag steekjes en wat last van mn zij, beide kanten eigenlijk wel.

    Voelde me toch zekerder toen ik niets voelde, maar dat is mn eigen onzekere hoofd die bang is dat veel steekjes etc niet goed is.

    Oh en winderig nu/borrelbuikje haha.

    ;) t komt dus langzaam aan wel.
     
    LibelleClaire vindt dit leuk.
  10. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou zou liever wel.meer voelen dan niets maar alleen in de ochtend wat misselijk en die steekjes vind ik ook eng soms omdat verder nergens last vam heb

    Vooral geen verandering in me borsten vind ik niets
     
  11. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou zou liever wel.meer voelen dan niets maar alleen in de ochtend wat misselijk en die steekjes vind ik ook eng soms omdat verder nergens last vam heb

    Vooral geen verandering in me borsten vind ik niets:confused:
     
  12. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja die steekjes zijn hier nu ook aanwezig, heel laag links.

    Borsten zijn gevoelliger nu, maar dan ook maar minimaal.
     
  13. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ok bij mij allebei de kanten maar vooral rechts gister,misschien waar het kindje ligt :)

    Ik heb meeste last in de ochtend en de rest van de dag is het weg dus dan weer terug in spanning,behalve na dag werken veel onderrugpijn.

    Maar nu sinds 2 dagen ook schurende keel en constipatie dan maar goed let meestal alleen op de algemene symptonen :) en vroeg klaarwakker dus dat is ook wel een symptoom haha maar goed die borsten he :confused: maar denk dat ik bij me dochter er ook pas later wat van zag en bij me zoontje wel groter en aders maar pas later in de zwangerschap echt pijnlijk..

    Ik vergeet zulke dingen allemaal:eek: erg hoor
     
  14. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik dus echt meer in de avond/eind van de middag gevoeligere borsten etc en in de ochtend niet echt.

    Ook lastvan mn keel en vroeg wakker, omdat ik al eerder op bed ga nu ;)
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  15. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Haha ja ik ben zoiezo momenteel vroeg wakker ook al ga ik half 11 naar bed had dat bij me zoontje ook maar was ik al vroeg moe savonds maar bij me dochtertje juist dat ik snachts heel goed sliep en lang bleef liggen.

    En nu niet moe savonds alleen smiddags even maar dat ben ik chronisch denk:roflmao:
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  16. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Haha is ook heerlijk, een middagdutje :)
     
    nicole1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina