Show je UGG AUSTRALIA'S en vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    hoi meiden

    het leek me leuk om een '' show je ugg australia's'' topic te openen en om vragen te stellen welke site betrouwbaar is etc..

    ikzelf bestel altijd op Schoenen & Laarzen online van alle bekende merken - Van den Assem Schoenen, 1 van de grootste en betrouwbaarste webshops van NL..

    ik heb nu o.a de:
    - classic short chestnut
    - bailey button black
    - classic tall bombers

    ben benieuwd naar jullie foto's ervaringen met uggs :)

    zal proberen hier een foto te uploaden van 1 paar van mijn uggs, alleen zijn mijn foto's nogal groot ( 4 mb :))
     
  2. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Ik koop ze ook bij Van der Assem en dat is inderdaad een zeer betrouwbaar adres! Ik wil ze dit weekend ook voor mijn dochter daar kopen dus hoop dat het dit keer niet zo mega druk is!
     
  3. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb ze zelf nog niet maar wil ze na de bevalling aanschaffen. Heb recentelijk voor mijn dochter de grijze bailey button gekocht. Ze is er helemaal weg van en heeft het liefst heel de dag haar Uggs aan! Zie hier een plaatje:
     
  4. rjdn12

    rjdn12 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    1.810
    1
    0
    Ik heb toevallig van de week mijn uggs hier ook gehaald:D:

    Grijze bailey button.
    Vorige winter had ik camel kleurige hoge met touwtjes... Geen idee hoe ze heten en waar ze vandaan kwamen!:p
     
  5. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en ik heb de schoenen gekocht bij The Factory Kids in Amstelveen.
     
  6. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik heb 2 paar besteld bij mijn moeder, ze neemt ze mee uit amerika. De nieuwe winteruitvoering met dikke zool, in het donkerbruin en grijs :D
    Ik kan al niet meer wachten tot ze terug komen hahaha :)
     
  7. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.242
    3.677
    113
    Ik twijfel heel erg over die nieuwe, die hele sportieve, vind ze super leuk maar ze lijken me niet zo warm
     
  8. Klijntjuh

    Klijntjuh Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik heb alleen nog de classic short Fucsia. Ik had vorig jaar nog 2 andere modellen, maar die heb ik verkocht voor mijn emigratie naar Curacao.

    Ik heb voor Andy de kleinste maat uggjes voor baby's in chestnut gekocht ;) (stond 0 - 3 maanden, maar ze lijken me zo groot!)

    Mijn man heeft zo'n mannen-model uggs..
     
  9. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    hier een foto van mijn bailey button triplet choco :D

    bij van den assem hebben ze echt een super service! had deze uggs daar gekocht en toen was er iets mis mee ( het schapenvacht zag er echt mislukt uit, net een beer) en hebben ze meteen omgeruild en deden er nog een gratis schoenentas bij ook :) ook staan ze je altijd zeer netjes te woord aan de telefoon en zijn de verzendkosten gratis:D
     
  10. mare

    mare Actief lid

    12 okt 2010
    197
    0
    0
    Ik heb ook UGG's and love them!!!
    Ik heb the silverplated edition van de Upside Boot in de kleur Chestnut.
    Ik heb ze uit de USA en nog niet eerder gezien in NL wat ik een beetje vreemd vind want het is echt een fantastisch model!
     
  11. Assi

    Assi Fanatiek lid

    2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb vorige week de Classic Short Chestnut cadeau gekregen van vriendlief.

    Helemaal happy natuurlijk!!!

    Hij heeft de UGG's in Alkmaar gekocht, de winkel heet Waardijk.

    ik ben helemaal verkocht sinds ik ze de eerste keer aan had. Owwww, wat warm... heerlijk!
     
  12. Fayy

    Fayy Niet meer actief


    dat is mooi om te weten want ik wou ook de short chestnut en woon toevallig in alkmaar!! weet ik meteen waar vandaan :D
     
  13. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb dezelfde maar dan de grijze versie!! :D
    Zitten heerlijk en super warm zijn ze!
    Heb jij ook dat de bovenkant begint 'om te slaan', aan de kant van de knopen zeg maar..
    Oohja, ik heb ze trouwens bij Het Magazijn vandaan, die verkoopt ook vanalles van UGG, schoenen, jassen, sjaals enzovoorts.
    Vind het ook een betrouwbare winkel, en je weet zeker dat je echte uggs koopt! :)
     
  14. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    Ik heb deze, de UGG Sussex.
    Ik heb ze alweer een tijdje, dit wordt de 3e winter, maar ben er nog steeds helemaal verliefd op!
     
  15. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    en nog een fotootje van de achterkant;
     
  16. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Alle bailey buttons flappen idd om na een tijdje, hoort bij het model :D Maar die grijze zijn idd ook heel erg mooi!! Vond de chestnuts ook prachtig!
     
  17. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Wie van jullie heeft de bailey button sand? Heb ze net besteld bij Schoenen & Laarzen online van alle bekende merken - Van den Assem Schoenen en ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien :D

    en waarmee sprayen jullie ze in? Ik met een gewone suède spray ipv de ugg spray ( de gewone suède spray vd durlinger is 5 x zo groot en even duur)

    en heeft er iemand de ugg cleaningkit? Met de shampoo en conditioner en het borsteltje?

    Je hebt ook speciale ugg zooltjes van schapenvacht die je in je ugg kan doen als ze uitgelopen zijn en het vachtje dun word :)
     
  18. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb een tijdje terug de Bailey Button Chestnut in kindermaat 35 gekocht. Scheelt weer 50 euro ten opzichte van de volwassen maten.

    Ik heb een gewone suede/leer spray, geen cleaning kit en geen inlegzooltjes.

    Moet zeggen ben helemaal gelukkig met mijn uggs, totdat er gisteren iemand met z'n vieze natte kinderwagen erover heen reed :( Deed even pijn aan mijn hart maar je ziet er nu niks meer van haha
     
  19. HOG

    HOG Niet meer actief

    Ik wou vorige week ook Uggs halen, ik dacht: heerlijk tijdens de laatste maanden van de zwangerschap. Maar mijn voeten zijn opgezet dus heb een maat groter... superjammer, want vind het zonde om maar voor drie maanden te grote Uggs te halen :(
     
  20. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dames wat vinden julie mooi aan de uggs?? Want ik heb ze ook maar vind UGGS oerlelijk ,, als julie mij even een paar punten willen noemen ga ik het mischien ook zien:),, Dus zou je denken waarom koop je ze dan,, Ik vond ze echt heeeeeeelijk zitten en lekker warm!!!!:D
     

Deel Deze Pagina