gekookt en gebakken ei

Discussie in 'Voeding' gestart door Mystery, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje08

    zonnetje08 Actief lid

    1 aug 2008
    159
    0
    0
    dit komt van de site van keukenkikker af:
    Het onderstaande schema is afkomstig van het consultatiebureau. Wie dit schema volgt is feitelijk de borstvoeding aan het afbouwen en voedt niet op verzoek.[/]

    waarin dus te zien is dat wat op de site beschreven staat afkomstig is van het cb.

    Iedereen kan zelf googlen om te zien of een kind iets wel of niet mag, maar dan nog is het aan een ieder om een advies wel of niet te volgen.
    Kleine van ons is nu 8 maanden maar heeft zo ongeveer alles wel al gehad, van gebakken ei tot gekookt ei - omelet etc maar waar de een zich goed bij voelt hoeft de ander dat nog niet te hebben.

    Mystery,vanaf een maand of 6-7 zouden ze het eigeel mogen, en vanaf 8 mnd ook het eiwit, wat inderdaad als je dat eerder geeft een allergische reactie kan geven, maar goed dat is met zoveel dingen.
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Nou lekker cb dan. En dan bouw je idd vanaf het begin al af. 6-8x voeden na de geboorte is gewoon (te) weinig.
     
  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmmm, toch maar eens die site gaan bekijken enne ik kan niks anders zeggen dat ik het maar een vage site vind!
    En er is helemaal geen lijst met welke groente wanneer te vinden, alleen een lijst met recepten, dan moet je daar tussen gaan kijken of er misschien ergens ei bij zit om te kijken of dat ei dan mag ofzo?
    Nouja het moge duidelijk zijn, ik kijk liever op het voedselintroductieschema op bv.com.

    Overigens heb ik ze zaterdag spitskool gegeven, enne zag dat dat eigenlijk niet mocht, maar ik dacht het mag wel, niet gekeken, misschien dom, maar helemaal nergens last van gehad, dus zal wel goed zitten denk ik zo!
     
  4. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Als ik het zo hoor denk ik dat dat een verstandige beslissing is.
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.051
    4.244
    113
    Als je een antiaanbakpan hebt hoef je geen vet te gebruiken hoor, zolang je maar goed blijft roeren in je roerei :)

    Groetjes anita
     
  6. zonnetje08

    zonnetje08 Actief lid

    1 aug 2008
    159
    0
    0
    Er zijn wel meer vage site's te vinden op internet waar mensen hun informatie vandaan halen, als ik het zo zie, heeft het voor mij meer weg dat het een site is van iemand die het leuk vindt om op die manier informatie door te geven. Wat ze aan informatie doorgeeft haalt zij ook weer van internet en boekjes af dus tja, voor de 1 vaag, voor de ander informatief.
     

Deel Deze Pagina